گوگل آپدیت جدید الگوریتم اسپم را منتشر می کند


گوگل تأیید می کند که یک به روز رس، الگوریتم با هدف مبارزه با هر،مه ها در حال انتشار در نتایج جستجو در سراسر جهان و به همه زبان ها است.

گوگل ،ن می زند که به روز رس، هر،مه اکتبر 2022 چند روز طول می کشد تا عرضه شود.

جزئیات دقیق در مورد به‌روزرس،‌های هر،مه به ندرت ارائه می‌شود، مگر در مواردی که انواع خاصی از هر،مه‌ها را هدف قرار می‌دهند، مانند به‌روزرس، هر،مه لینک سال گذشته.

گوگل مرتباً به‌روزرس،‌های هر،مه را برای حفظ کیفیت نتایج جستجوی خود منتشر می‌کند. به‌روزرس،‌های هر،مه برای بهبود سیستم‌های خودکار Google که دائماً در پس‌زمینه برای شناسایی هر،مه در نتایج جستجو در حال اجرا هستند، طراحی شده‌اند.

اگر از Google Search Essentials پیروی می‌کنید، که قبلاً به ،وان دستورالعمل‌های Google Webmaster شناخته می‌شد، احتمالاً با توجه به به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 چندان نگران آن نباشید.

بر اساس تعریف گوگل، بدون اطلاع از هر،مه، مقصر بودن در مورد هر،مه دشوار است. گوگل تعریف دقیقی از آنچه که هر،مه می‌داند دارد، و در درجه اول شامل سایت‌هایی با کیفیت پایین می‌شود که کاربران را فریب می‌دهند تا اطلاعات شخصی را ارائه کنند یا ب،زار نصب کنند.

به‌روزرس،‌های هر،مه همچنین کلاهبرداری‌های فیشینگ و دیگر بازیگران بد در وب را هدف قرار می‌دهند که سعی می‌کنند با ظاهر شدن به ،وان صفحات بسیار مرتبط، در نتایج جستجو رتبه‌بندی کنند.

در حالی که صفحات وب با محتوای نازک که ارزش کمی اضافه می کنند ممکن است هر،مه در نظر گرفته شوند، اما با تعریف گوگل از هر،مه مطابقت ندارند. محتوای نازک به احتمال زیاد توسط الگوریتم محتوای مفید گوگل ضربه می خورد.

اگر مطمئن نیستید که گوگل چه چیزی را به‌،وان هر،مه تعریف می‌کند، ارزش آن را دارد که Google Search Essentials جدید را مرور کنید.

با این اوصاف، حتی سایت‌هایی که از جستجوی ضروری گوگل پیروی می‌کنند، در برابر هر،مه‌های هک شده آسیب‌پذیر هستند. اگر سایتی به اندازه کافی ایمن نباشد، ممکن است بدون اطلاع از آن، هر،مه را به کاربران ارائه دهد.

اگر رتبه سایت شما به دنبال به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 ناگهان سقوط کرد، عاقلانه است که امنیت سایت خود را بررسی کنید و به دنبال نشانه‌هایی از حمله احتمالی باشید.

هنگامی که سایتی با به روز رس، هر،مه مواجه می شود، محتوای آن یا در نتایج جستجو کاهش می یابد یا از فهرست گوگل حذف می شود.

گوگل می گوید که ممکن است ماه ها طول بکشد تا از تاثیر منفی به روز رس، هر،مه بازیابی شود، مشروط بر اینکه وب سایت تغییرات لازم را برای مطابقت با سیاست های هر،مه گوگل انجام دهد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: TarikVision/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-spam-algorithm-update-rolling-out-now/468297/