گوگل برچسب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها و تبلیغات معرفی می کند


گوگل نتایج جستجوی ،ید را با بر،ب‌های جدید به‌روزرس، می‌کند که کوپن‌ها و تبلیغات را برجسته می‌کند و امکان مقایسه قیمت‌ها از چندین ،ده‌فروش را دارد.

بر اساس نظرسنجی اخیر گوگل، در میان آمریکایی‌هایی که قصد ،ید برای تعطیلات را دارند، 43 درصد درصدد هستند که بیشتر از سال گذشته به دنبال معاملات و فروش باشند.

Google بخش مرکزی تجربه ،ید برای مشتریان ایالات متحده است. به طور متوسط، 60٪ می گویند که در دو روز گذشته از ویژگی های Google برای ،ید استفاده کرده اند.

برای کمک به جستجوگران در یافتن اقلام مورد نظر خود با بهترین قیمت های موجود، Google چندین ویژگی جدید را ارائه می کند.

بر،ب‌های جدید جستجوی Google برای کوپن‌ها و تبلیغات

گوگل بر،ب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها معرفی می کند &  تبلیغات

Google در حال معرفی نشان تبلیغاتی در نتایج جستجو در مورد مواردی است که با استفاده از کد کوپن تخفیف ارائه می‌کنند، مانند «۱۵٪ تخفیف با کد کوپن تعطیلات».

علاوه بر این، یک ویژگی جدید برش کوپن به جستجوگران امکان می دهد کدهای تبلیغاتی را برای زم، که آماده ،ید هستند ذخیره کنند.

شایان ذکر است که بینگ با این ویژگی گوگل را ش،ت داد، زیرا در ماه آگوست کدهای کوپن را به نتایج جستجو اضافه کرد. با این حال، اجرای هر شرکت از ویژگی کاملاً متمایز است.

معاملات را در کنار یکدیگر مقایسه کنید

گوگل بر،ب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها معرفی می کند &  تبلیغات

داده‌های گوگل نشان می‌دهد که ،یداران وب‌سایت‌های زیادی را انجام می‌دهند. در سال 2022، بیش از نیمی از ،یداران ایالات متحده قبل از اینکه تصمیم بگیرند چه چیزی و کجا ب،ند، از چندین وب سایت بازدید ،د.

یک ابزار جدید مقایسه قراردادها در نتایج جستجوی گوگل، مشاهده معاملات در میان ،ده فروشان را آسان تر می کند. به ،وان مثال، اگر “کت پفی ،نه” را جستجو کنید، گوگل مقایسه ای کنار هم از معاملات موجود در SERP ها را نشان می دهد.

بینش قیمت

گوگل بر،ب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها معرفی می کند &  تبلیغات

ویژگی بینش قیمت گوگل به نتایج جستجو می آید تا به ،یداران کمک کند تا تصمیمات ،ید آگاهانه تری بگیرند.

اطلاعات آماری قیمت به شما این امکان را می‌دهد که قیمت‌ها را در بین تاجران و پایین یا بالا بودن قیمت براساس مقادیر تاریخی ببینید.

این ویژگی ها همه به موقع برای فصل ،ید تعطیلات عرضه می شوند.


تصویر ویژه: Vitalii Vodolazskyi/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-introduces-new-search-labels-for-coupons-promos/469828/