گوگل نشان می دهد که چگونه بررسی های جعلی مشاغل محلی را جلب می کند


گوگل یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن به اشتراک گذاشت که آنها سیستم های یادگیری ماشینی خود را به روز کرده اند تا بررسی های جعلی، لیست های جعلی ،ب و کار و تصاویر و ویدیوهای تقلبی را دریافت و حذف کنند.

سیستم های خودکار و تیم های بازبینی انس، بیش از 200 میلیون ع،، 7 میلیون ویدیو را حذف ،د و بیش از 115 میلیون مرور را مسدود یا حذف ،د که نشان دهنده افزایش 20 درصدی نسبت به سال قبل، 2021 است.

Google چگونه هر،مه‌های مشارکت‌کننده کاربر را می‌گیرد

گوگل از مدل‌های جدید یادگیری ماشینی برای شناسایی و حذف محتوای جعلی و جعلی استفاده می‌کند.

این مدل‌های یادگیری ماشینی به دنبال ال،ای غیرعادی در محتوای ارائه‌شده توسط کاربر هستند، از جمله پرچم‌گذاری اشکال جدید سوءاستفاده که قبلاً دیده نشده بود.

گوگل به اشتراک گذاشت:

ما مدت‌هاست که از هوش ماشینی برای کمک به شناسایی ال،ای سوء استفاده احتمالی استفاده می‌کنیم و به تکامل فناوری خود ادامه می‌دهیم.

سال گذشته، به‌روزرس، قابل‌توجهی را برای مدل‌های یادگیری ماشینی خود راه‌اندازی کردیم که به ما کمک کرد روند سوء استفاده جدید را چندین برابر سریع‌تر از سال‌های گذشته شناسایی کنیم.

برای مثال، سیستم‌های خودکار ما افزایش ناگه، در نمایه‌های ،ب‌وکار با وب‌سایت‌هایی که به .design یا .top ختم می‌شوند شناسایی ،د – چیزی که تشخیص دستی آن در میلیون‌ها نمایه دشوار است.

تیم تحلیلگران ما به سرعت جعلی بودن این وب سایت ها را تأیید ،د – و ما توانستیم آنها را حذف کنیم و حساب های مرتبط را به سرعت غیرفعال کنیم.

سیستم‌های Google محتوای جدید را قبل از پست بررسی می‌کنند تا محتوای جعلی یا تقلبی ارسال شده به سیستم Google Maps را مسدود کنند.

آن‌ها همچنین یک مدل یادگیری ماشینی را برای اسکن محتوایی که قبلاً منتشر شده است، به کار می‌گیرند تا محتوای جعلی را که ممکن است در بررسی‌های اولیه از بین رفته باشد، پیدا کنند.

این سیستم‌های جدید هر،مه‌ها را سریع‌تر از سال 2021 مسدود می‌کنند و تعداد بیشتری از آن را می‌گیرند.

گوگل توضیح داد:

«در برخی مکان‌ها، کلاهبرداران شروع به پوشاندن شماره‌های تلفن نادرست روی ع،‌های ارسالی ،د، به این امید که قرب،ان ناآگاه را فریب دهند تا به جای تجارت واقعی، با کلاهبردار تماس بگیرند.

برای مبارزه با این مشکل، ما یک مدل یادگیری ماشین جدید را به کار بردیم که می‌توانست اعدادی را که روی تصاویر ارائه شده با تجزیه و تحلیل جزئیات بصری خاص و طرح‌بندی ع،‌ها پوشانده شده‌اند، تشخیص دهد.

با استفاده از این مدل، ما ا،ریت قریب به اتفاق این تصاویر جعلی و ناقض سیاست را قبل از انتشار با موفقیت شناسایی و مسدود کردیم.

آمار مسدود ، هر،مه

اعلامیه گوگل به اشتراک گذاشت که در سال 2022:

  • گوگل بیش از 115 میلیون بررسی را مسدود یا حذف کرد و گفت که ا،ر آنها قبل از انتشار مسدود شده بودند.
  • الگوریتم‌های جدید مبارزه با هر،مه بیش از 200 میلیون ع، و بیش از 7 میلیون ویدیو را حذف ،د که خط‌مشی‌های محتوای Google را نقض می‌،د.
  • 20 میلیون تلاش برای ایجاد پروفایل های تجاری جعلی مسدود شد.
  • حفاظت بیشتر برای بیش از 185000 ،ب و کار که فعالیت های مشکوک را تجربه می ،د اضافه شد.

در ژانویه 2023، گوگل نظری به FTC ارسال کرد (PDF را اینجا بخو،د) به اشتراک گذاشته شده است که گوگل علاوه بر بررسی محتوا، از سیگنال هایی برای شناسایی حساب های جعلی استفاده می کند.

گوگل همچنین به اشتراک گذاشت که اکنون تصاویر را اسکن می کند تا محتوای پوشانده شده روی تصاویر را شناسایی کند که به منظور منحرف ، تماس های تلفنی از یک ،ب و کار و به سمت شماره تلفن کلاهبرداران است.

آن‌ها ربات‌ها، محتوای تکراری، ال،ای کلمه‌ای را که شبیه به بررسی‌های جعلی شناخته شده هستند بررسی می‌کنند و همچنین از سیستمی استفاده می‌کنند که آن را «تطبیق متن هوشمند» می‌نامند که به شناسایی محتوای گمراه‌کننده کمک می‌کند.

معتبر، ایمن و قابل اعتماد

Google در تلاش‌های خود برای جلوگیری از فعالیت‌های غیراصولی در ا،یستم Google Maps از بازبین‌های خودکار و انس، استفاده می‌کند.

شناسایی فعالیت‌های کلاهبرداری در Google Maps هم برای افرادی که به بررسی‌های ،ب‌وکار وابسته هستند و هم برای مشاغلی که ،ب‌وکارهای فهرست‌شده در سیستم دارند مهم است.

تصویر برجسته توسط Shutterstock/ViDI Studio


منبع: گوگل




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-maps-fake-business-reviews/483664/