گوگل چندین سیگنال تاریخ را در صفحات وب توصیه می کند


گوگل بر اهمیت گنجاندن چندین شاخص تاریخ در صفحات وب برای اطمینان از نمایش تاریخ صحیح در نتایج جستجو تاکید می کند.

پس از یک اشتباه با تاریخ در Google News که گلن گیب در توییتر برجسته کرد، دنی سالیوان رابط جستجوی Google به جامعه توصیه می‌کند که شامل چندین سیگنال تاریخ در صفحات وب برای جلوگیری از خطاهای مشابه است.

در اینجا راهنمای ما در مورد تاریخ ها است:https://t.co/SwbFzZePsNhttps://t.co/crExeaQrVz

درک کنید که در حالت ایده آل، داده های متا به تنهایی برای برخی کافی به نظر می رسد، و ما به کار برای بهبود ادامه خواهیم داد. اما دلایل خوبی وجود دارد که چرا ما دوست داریم چندین سیگنال تاریخ وجود داشته باشد.

— Google SearchLiaison (@searchliaison) 5 ژانویه 2023

تاریخ های نادرست یا قدیمی می تواند منجر به سردرگمی شود و کاربران را از بازدید از سایت باز دارد.

این بدان م،است که گوگل باید آن را درست انجام دهد. با این حال، ناشران باید سهم خود را با ارائه سیگنال‌های صحیح به Google انجام دهند.

سالیوان به گوگل لینک می دهد مستندات در مورد تأثیرگذاری بر تاریخ های خطی در نتایج جستجو، که بیان می کند:

گوگل به یک عامل تاریخ وابسته نیست زیرا همه عوامل می توانند مستعد بروز مشکلات باشند. به همین دلیل است که سیستم‌های ما به چندین عامل نگاه می‌کنند تا بهترین ،ن ما از زمان انتشار یا به‌روزرس، قابل توجه یک صفحه را تعیین کنند.»

اگرچه Google تضمین نمی‌کند که تاریخ فرعی، چه قابل مشاهده و چه در داده‌های ساختاریافته، در نتایج جستجو نمایش داده شود، پیروی از دستورالعمل‌های آن به الگوریتم‌های Google کمک می‌کند اطلاعات را بیابند و پردازش کنند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه برقراری ارتباط با Google در مورد تاریخ مورد نظر برای نمایش آن در نتایج جستجو آمده است.

بهترین روش ها برای تاریخ مقاله در نتایج جستجوی گوگل

چندین راه برای اطمینان از نمایش تاریخ صحیح در نتایج جستجو وجود دارد:

  1. استفاده کنید <time> ،صر: <time> ،صر یک تگ HTML ویژه است که برای نمایش تاریخ و زمان استفاده می شود. زم، که تاریخ در این ،صر قرار می گیرد و datetime ویژگی گنجانده شده است، تاریخ و زمان دقیق را می توان در قالبی مشخص کرد که به راحتی توسط ماشین ها قابل خواندن باشد. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا تاریخ را بفهمند و آن را به طور دقیق در نتایج جستجو نشان دهند.
  2. استفاده کنید lastmod بر،ب زدن: lastmod بر،ب، که در گنجانده شده است <sitemap> ،صر، برای نشان دادن آ،ین باری که یک صفحه وب تغییر کرده است استفاده می شود. موتورهای جستجو می توانند از این اطلاعات برای ارزیابی ارتباط و تازگی صفحه استفاده کنند و ممکن است آن را در نتایج جستجوی خود بگنجانند.
  3. استفاده کنید pubdate بر،ب زدن: برای وبلاگ یا وب سایت های خبری، pubdate بر،ب می تواند برای تعیین تاریخ انتشار مقاله استفاده شود. این تگ باید در داخل قرار گیرد <article> ،صر و به موتورهای جستجو در تعیین تاریخ انتشار مقاله کمک می کند.
  4. استفاده کنید article:published_time بر،ب زدن: مانند pubdate بر،ب، article:published_time بر،ب می تواند برای نشان دادن تاریخ انتشار یک مقاله استفاده شود. این تگ که بخشی از article: پیشوند، باید در قرار داده شود <head> ،صر صفحه HTML.

علاوه بر استفاده صحیح از تگ های HTML برای تعیین تاریخ، تازه نگه داشتن محتوای شما می تواند احتمال نمایش تاریخ صحیح توسط گوگل را افزایش دهد.

در نهایت، مهم است که سیگنال‌هایی را که ممکن است برای گوگل گیج‌کننده باشند، مانند نمایش چندین تاریخ در یک صفحه، به حداقل برس،د.

برای کمک به اطمینان از تاریخ‌های دقیق در اخبار و جستجو، راهنمای Google بیان می‌کند که مقاله‌ها باید شامل آن باشند یکی تاریخ و زمان واضح و قابل مشاهده، به طور ایده آل بین ،وان و متن مقاله قرار دارد.

گوگل در حال کار بر روی بهبود توانایی خود برای شناسایی و نمایش تاریخ مقالات با حداقل سیگنال است، اما هنوز کاملاً به آن نرسیده است.

تا آن زمان، به ناشران اکیداً توصیه می شود که بهترین شیوه های Google را برای تاریخ مقاله دنبال کنند.


تصویر ویژه: ایگال وایسمن/شاتراستاک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-recommends-multiple-date-signals-on-webpages/475735/