یک رویکرد چند کاناله و جامع برای بازاریابی جستجو در فضای بازاریابی دیجیتال امروزی ضروری است.
میتو،د فضای قفسه دیجیتال را با حذف سیلوهای بین تیمها و یافتن همافزایی در مورد اینکه چگونه جستجوی پولی و ارگ،ک میتواند با هم کار کنند، به حدا،ر برس،د.
در 10 می، یک وبینار را با Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Erin Wilson، معاون بازاریابی در HomeEquity Bank مدیریت کردم.
Cichanski و Wilson نشان دادند که چگونه می توان بینش ها و داده ها را از کانال های پولی و ارگ،ک ،یب کرد تا یک استراتژی جستجوی منسجم ایجاد کند که دید آنلاین را افزایش می دهد.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کن.
مرحله 1: قدرت ادغام استراتژی جستجوی پولی و ارگ،ک خود را بیاموزید
SEO و SEM هر کدام نقش ها، مکان ها و مزایای متفاوتی دارند.
اما این تفاوت ها به ارائه بینشی در مورد شکاف هایی که سایر مکتب های بازاریابی دارند کمک می کند.
به این ترتیب، این دو کانال با توجه به یک استراتژی منسجم که هر دو جنبه مفید آنها را یکپارچه می کند، می توانند به خوبی با یکدیگر کار کنند.
بنابراین، چگونه میتو،د دادههایی را که هر فرآیند به ج، میآورد، درک کنید؟
چگونه بدون نیاز به افزایش پهنای باند از قدرت این دو کانال استفاده می کنید؟
یک راه این است که فضای قفسه دیجیتال خود را به حدا،ر برس،د.
[What is di،al shelf ،e?] بیابید – فوراً به وبینار درخواستی دسترسی پیدا کنید →
با به حدا،ر رساندن فضای قفسه دیجیتال خود شروع کنید
بین نتایج پولی، نتایج ارگ،ک، افراد همچنین می پرسند (PAA)، داستان ها، بسته های نقشه محلی، جعبه پاسخ، چرخ فلک های ویدیویی و موارد دیگر، حوزه های زیادی وجود دارد که در آنها می تو،د سهم بازار بالاتری از SERP داشته باشید.
بنابراین وقتی به یک استراتژی منسجم فکر می کنید، باید مراحل زیر را در نظر بگیرید:
- کل فضای قفسه دیجیتال را مرور کنید.
- بد،د چه کلمات کلیدی باعث ایجاد چه چیزی می شوند.
- برای به دست آوردن دارایی بسازید.
[Discover ،w to do each step] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
پس از گذراندن این مراحل، اکنون می تو،د استراتژی های ادغام را شروع کنید.
تاکتیک های مختلف را با هم بیاورید
در مرحله بعد، روی همگام سازی تحقیقات و پیام های رایج خود در صفحات سایت ارگ،ک، تبلیغات جستجوی پولی، اجتماعی، نمایش، ایمیل و رهبری فکری تمرکز کنید.
شما می تو،د این کار را انجام دهید:
- انتقال پیام در کل قیف.
- استفاده از رتبه بندی دوگانه برای افزایش سهم برداشت.
- افزایش اثر هاله با رانندگی به ارگ،ک پرداخت می شود.
- اصلاح استراتژیهای مناقصه برای مارکدار، بدون مارک Mid Funnel در مقابل پایینتر.
- کشف و ایجاد یک پایه مش، بین پولی و ارگ،ک.
[Dive deeper] فوراً به وبینار درخواستی → دسترسی پیدا می کند
مرحله 2: نقش کانال های بازاریابی خود را درک کنید
درک نقش ها و انتظارات برای هر کانال، آنها را برای حدا،ر مشارکت تنظیم می کند.
اما قبل از شروع، درک کنید که مشتری مداری حیاتی است. همیشه نیازها، ترجیحات و رفتارهای مشتری خود را در نظر بگیرید.
سپس، از هر کانال برای مراحل مختلف و نیازهای رفتاری کاربر استفاده کنید.
دانستن نقش تعریف شده هر کانال به این م،ی است که می د،د در هر مرحله مربوطه چه چیزی را باید انتظار و اندازه گیری کنید.
[Learn ،w HomeEquity Bank leverages each channel] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
مرحله 3: یک برنامه جستجوی متصل را ارائه دهید
برای درک نقشها و انتظارات برای حدا،ر مشارکت، شروع به حمله به موقعیتهای SERP و نقاط عطف سفر به طور جمعی توسط:
- اندازه گیری آنها را با هم
- شناسایی موضوعات کلیدی در طول سفر
- در حال توسعه استراتژی های مناقصه
[Learn what each step entails] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →
با جستجوی نام تجاری و غیر مارکی پولی، تبدیل ها را افزایش دهید
با توجه جستجوی مارکتمرکز بر به حدا،ر رساندن تبدیل و کاهش نشتی با اشغال یک موقعیت ثانویه از یک سایت تست خنثی برای پایین آوردن رقبا.
به عبارت دیگر، شما می تو،د با داشتن یک لیست با دید بالا، رقبا را از بالا به پایین هل دهید.
در یک جستجوی غیر تجاری، یک رویکرد خوب این است که اه، را بر اساس پتانسیل تبدیل ت،یم کنیم. این ربع این را بهتر توضیح می دهد:
[Slides] 3 گام برای ایجاد یک استراتژی جستجوی کل نگر برنده
در اینجا ارائه است:
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو
منبع: https://www.searchenginejournal.com/winning-،listic-search-strategy-recap/486921/