الگوریتمها و قو،ن موتورهای جستجو دائماً در حال تغییر هستند – چگونه میتو،د استراتژی سئوی خود را جلوتر از رقبای خود حفظ کنید؟
چگونه می تو،د نتایج جستجوی ارگ،ک را افزایش دهید و بازگشت سرمایه را در سال 2023 افزایش دهید؟
حفظ اصول سئو در خط مقدم استراتژی خود و در عین حال اولویتبندی تلاشهای سئوی خود برای بهترین نتیجه حیاتی است.
در تجارت الکترونیک؟ اولویت بندی حتی حیاتی تر است.
در 5 آوریل، یک وبینار را با Jon Earnshaw، مبشر اصلی محصول و یکی از بنیانگذاران Pi Datametrics، و سوفی مول، رئیس محصول و بازاریابی مدیریت کردم.
Earnshaw و Moule نشان دادند که چگونه با تمرکز و اولویت بندی فرصت ها، ROI استراتژی سئوی خود را به طور موثر به حدا،ر برس،د.
در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کن.
چگونه با تمام به روز رس، های اخیر و قو،ن دائما در حال تغییر همراه هستید؟
با یک پایه سئو قوی شروع کنید و این پنج استراتژی را دنبال کنید.
1. روند فصلی جستجوی کلمه کلیدی را شناسایی کنید
توجه به روندهای جستجوی مکرر و مشاهده پیک های قابل توجه می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما در لحظه من، آماده و بهینه شده است.
چگونه می توان روند فصلی جستجوی کلمات کلیدی را شناسایی کرد
در اینجا پنج راه برای اطمینان از اینکه استراتژی سئوی شما جلوتر از جستجوهای محبوب باقی می ماند وجود دارد:
- عبارات جستجوی خود را دسته بندی کنید تا با دسته ها و زیرمجموعه های وب سایت خود هماهنگ شوند.
- داده های حجم جستجوی مشارکتی را در طول زمان نظارت کنید (ما 3 سال داده را توصیه می کنیم).
- قله ها و فرورفتگی ها را شناسایی و یادداشت کنید.
- محتوای خود را طوری برنامه ریزی کنید که خیلی زودتر از اوج عرضه شود.
- این داده ها را با تیم های دیگر در ،ب و کار به اشتراک بگذارید – به ،وان مثال، محصول و تجارت.
[Get the tutorial] دسترسی فوری به وبینار →
2. میوه های کم آویزان را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید
برای اولویت بندی میوه های کم آویزان، روی فرصت های با بازگشت سرمایه بالا و کم تلاش تمرکز کنید:
- به رتبه بندی جمعی اصطلاحات در یک دسته نگاه کنید.
- محل درآمدزایی و فرصت ها و معیارهای بخش/رقبای خود را مشخص کنید.
- محتوایی را پیدا کنید که در صفحات 2 و 3 رتبه بندی می شود و بررسی کنید که چگونه می تو،د این محتوا را برای ورود به مناطق تبدیل تغییر دهید.
- با ،ب و کار ارتباط برقرار کنید که تغییرات از نظر درآمد چقدر ارزش دارند.
[Get examples of this low-hanging fruit] دسترسی فوری به وبینار →
3. به حدا،ر رساندن فرصت ها از کل SERP
قبل از اینکه بپرسید چگونه به صفحه اول برسید یا اینکه چرا رتبه شما کاهش یافته است، SERP ها را بررسی کنید و مشخص کنید که آیا به صفحه اول تعلق دارید یا خیر.
مشکل می تواند عدم تطابق بین چشم انداز موجود و پیشنهاد خاص شما باشد. سعی کنید جستجوی خود را اصلاح کنید و فرصت های دیگر را کاوش کنید.
SERP هم پاسخ ها و هم فرصت ها را ارائه می دهد.
- برای شرایط به عملکرد خود نگاه کنید.
- عملکرد خود را با رقبا در SERP های درگاهی تصفیه شده مقایسه کنید.
- به دنبال فرصت های گذشته از SERP صفر باشید.
- تصاویر خود را بهینه کنید
- جعبه پاسخ را در اختیار داشته باشید و آن را با یک پیوند ک،یک تکمیل کنید.
4. محتوای خود را برای جستجوهای اطلاعاتی بهینه کنید
با ظهور هوش مصنوعی، جستجوی محاوره ای در حال افزایش است و ما را به جستجوهای اطلاعاتی سوق می دهد.
چشم انداز جستجو به طور مداوم در حال تغییر است. با مشاهده این تغییرات، می تو،د تغییرات در قصد را تشخیص دهید، اولویت های نوظهور را شناسایی کنید و روندهای رو به کاهش را تشخیص دهید.
بهینه سازی محتوای خود برای داشتن کارت پاسخ و ارسال سیگنال های با کیفیت بسیار مهم است.
تحقیقات نشان میدهد که هدایت کاربران به محتوای اطلاعاتی، بهویژه هنگام پاسخگویی به سؤالات آنها از طریق ویژگیهایی مانند «مردم همچنین میپرسند»، منجر به نرخ تبدیل بالاتر، افزایش میانگین ارزش سفارش و بازدیدهای برگشتی بیشتر میشود.
این رویکرد با کمک به کاربران در یافتن پاسخ ها و ایجاد اعتماد، از اه، تجاری شما پشتیب، می کند.
[See informational content in action] دسترسی فوری به وبینار →
5. سهم خود را از ارزش بیابید و افزایش دهید
یک راه مؤثر برای ارتباط با تأثیر تلاشهای سئوی شما از طریق معیار «سهم ارزش» است.
برای تعیین سهم ارزش، از ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل قابلیت مشاهده وب سایت های مختلف در میان هزاران کلمه کلیدی مرتبط استفاده کنید.
سپس، این امتیازهای دید را با ارزش تجاری حاصل از معیارهایی مانند نرخ تبدیل، میانگین ارزش سفارش و نرخهای CPC همپوش، کنید.
دید تجاری خود را در چشم انداز جستجو، نه تنها به ،وان یک کل، بلکه بر اساس دسته و زیر مجموعه ارزیابی کنید. این تجزیه و تحلیل شما را قادر می سازد تا مناطقی را که در آن نسبت به رقبای خود بهتر یا ضعیف عمل می کنید، شناسایی کنید.
[Slides] 5 روش عملی برای بهبود چشمگیر بازگشت سرمایه (ROI) استراتژی سئوی شما
در اینجا ارائه است:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
3 ترفند ساده تبلیغات گوگل که بلافاصله فروش را افزایش می دهد
به ما بپیوندید تا برخی از استراتژیهای سودآور Google Ads را بررسی کنیم که میتوانند برای هر نوع ،بوکاری اعمال شوند.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/improve-seo-strategy-roi-pidatametrics/484561/