6 روش برای جذب ترافیک جستجوی ارگانیک خود در رسانه های اجتماعی


ایجاد یک مخاطب آنلاین متشکل از افرادی که واقعاً می‌خواهند آنچه را که پست می‌کنید بخوانند، در محتوای شما شرکت کنند و در واقع محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید ب،ند، برای همیشه طول می‌کشد – به خصوص زم، که سعی در رشد ارگ،ک دارید.

رشد ارگ،ک گاهی ممکن است ماهها یا حتی سالها طول بکشد تا به نقطه سودآوری برسد.

نکته دیوانه کننده این است که بیشتر سازندگان و صاحبان ،ب و کار هنوز در گوگل منتظر هستند خوشبختانه شخص دیگری را به وب سایت یا صفحه خود بیاورید.

اما اگر راهی برای رفع این مشکل وجود داشت چه؟

اگر راه بهتر و سریع‌تری برای جذب همزمان ترافیک جستجوی ارگ،ک و محتوای رسانه‌های اجتماعی شما وجود داشت، چه می‌شد؟

خوشبختانه وجود دارد!

ما این فرآیند شش مرحله‌ای ساده را ایجاد کردیم تا ترافیک جستجوی ارگ،ک شما را در رسانه‌های اجتماعی جذب کنیم و با استفاده از مخاطبان مشابه فیس‌بوک، دامنه جستجوی ارگ،ک شما را به شدت گسترش دهیم.

  • مرحله 1: انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • گام 2: یک قطعه محتوا ایجاد کنید (برای این مثال، یک وبلاگ خواهد بود).
  • مرحله 3: مقداری ترافیک ارگ،ک به آن ،مت از محتوا دریافت کنید.
  • مرحله 4: پی،ل رسانه اجتماعی خود را تنظیم کنید و افرادی که مقاله محتوا را می خوانند پی،ل کنید.
  • مرحله 5: مخاطبی شبیه فیسبوک ایجاد کنید.
  • مرحله 6: تبلیغات رسانه های اجتماعی را به آن مخاطبان ارائه دهید.

این مراحل ممکن است کمی زیاد به نظر برسند، به خصوص اگر در رشد ارگ،ک تازه کار هستید. اما نگران نباشید؛ این وبلاگ آن را برای شما ،اب می کند.

مرحله 1: تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

ا،ر افرادی که با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می کنند، در حال حاضر چند کلمه کلیدی یا عبارتی دارند که فکر می کنند برای ،ب و کار یا جایگاه خود مفید هستند. اینها می توانند کلمات کلیدی مرتبط با تجارت یا برند آنها باشند، مانند [best books to read for business] یا [what foods cause inflammation?].

تحقیق کلمات کلیدی (کلمات کلیدی) یا کلمات و عبارات خاصی که شما و مخاطبان ایده آل خود در رابطه با محصولات، خدمات، صنعت و غیره خود استفاده می کنید.

این موضوعات بذر بسیار خاص بسیار مهم و مک، عالی برای شروع هستند.

بارها محتوایی که می خواهید ایجاد کنید و برای آن رتبه بندی کنید و مخاطبان شما چه هستند در حقیقت تایپ ، در نوار جستجو احتمالاً کاملاً متفاوت است.

که یکی از اساسی ترین دلایل برای انجام تحقیقات کلیدواژه در وهله اول است.

اگر مردم به دنبال آن نیستند، پس چرا در وهله اول زمان را برای ایجاد آن تلف کنید؟

هوشمندانه ترین راه برای جلوگیری از این امر، یافتن کلمات و عباراتی است که مشتریان ایده آل شما در حال حاضر در گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی جستجو می کنند.

فهمیدن این موضوع آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست. تعداد انگشت شماری از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می تواند کمک کند.

به ،وان مثال، ما از Ahrefs برای تحقیق در مورد عبارت استفاده می کنیم: [،w to get followers on Instagram].

داده های جستجوی ahrefs برای چگونگی جذب فالوور در اینستاگراماسکرین شات از Ahrefs، اکتبر 2022

در تصویر بالا می تو،د ببینید که چند نفر این عبارت کلیدی و سایر موضوعات مرتبط والدین مرتبط با آن را جستجو می کنند.

هنگام ایجاد محتوا برای موتورهای جستجو، ایجاد محتوایی که پاسخگوی یک سوال در یک زمان باشد ضروری است.

اشکالی ندارد که در مورد این سوال توضیح دهید، حتی تا چند هزار کلمه. اما یک مقاله را با سوالات و موضوعات زیاد اشتباه نگیرید.

به ،وان مثال، می تو،د این کلمات کلیدی کوتاه مدت و بلند مدت را انتخاب کنید و در مورد هر موضوعی یک پست وبلاگ بنویسید (البته زم، که برای ،ب و کار شما منطقی باشد).

اگر نوشتن موضوعی برای هر یک از آن سوالات منطقی نیست و کلمات کلیدی بیش از حد مرتبط هستند، شاید منطقی‌تر باشد که از این مجموعه کلمات کلیدی به ،وان ،وان H1 یا H2 در همان پست وبلاگ استفاده کنید. همچنین نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد.

مرحله 2: یک قطعه محتوا ایجاد کنید

اکنون که اهمیت یافتن کلمات کلیدی من، برای استفاده در استراتژی بازاریابی محتوای خود را درک کرده اید، زمان ایجاد یک پست وبلاگ فرا رسیده است.

هنگام نوشتن یک وبلاگ، مهم است که به یاد داشته باشید که هدف این است که خوانندگان جدید را به طور مداوم به وبلاگ خود جذب کنید، که در نهایت منجر به فروش می شود.

همچنین برای جذب خوانندگان و مشارکت در وبلاگ است، بنابراین سیگنال هایی به رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو ارسال می شود تا به مقاله شما کمک کند رتبه بندی صفحه اول را ،ب کند و در 10 پست اول وبلاگ در Google رتبه بندی کند.

باز هم، اینجا جایی است که تحقیق کلمات کلیدی وارد عمل می شود.

مطمئن شوید که هر وبلاگی را که در صفحه اول گوگل مربوط به تحقیق کلمه کلیدی خود است بخو،د. هنگام انجام این کار، مطمئن شوید که مقاله شما از هر یک از آن پست های وبلاگ بهتر است یا ارزشمندتر است.

هنگامی که تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام می دهید، ،ب رتبه های برتر در گوگل زمان نمی برد زیرا می د،د که افراد چه چیزی را جستجو می کنند و چقدر آن را جستجو می کنند.

هنگامی که پست وبلاگ شما در وب سایت شما منتشر شد، وقت آن است که منتظر بم،د تا برخی افراد آن را بخوانند و با آن درگیر شوند.

مرحله 3: ترافیک ارگ،ک را دریافت کنید

تنها کاری که باید در این مرحله انجام دهید این است که منتظر بم،د تا مقداری ترافیک ارگ،ک وارد شود. هدف داشتن حدود 1000 نفر است. اگر 1000 به نظر خیلی زیاد است، سعی کنید حداقل 100 داشته باشید.

با گذشت زمان، وقتی محتوایی که ایجاد کردید شروع به دریافت نتایج جستجو می‌کند، می‌تو،د یک پی،ل تنظیم کنید (این مرحله بعدی است) و شروع به اجرای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای هک ، فرآیند و جلب توجه بیشتر به محتوای خود کنید.

با این حال، اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنم که ممکن است آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نباشد – این مرحله ای است که ا،ر مشاغل در آن گیر می کنند و نمی دانند چگونه به طور معقول رشد کنند.

بیشتر سازندگان، ،ب‌وکارها و شرکت‌ها می‌دانند که یک قیف بازاریابی ساده چگونه کار می‌کند، اما چیزی که آنها نمی‌دانند این است که چگونه افراد واجد شرایط جدید را به طور مداوم در هر بخش از قیف بازاریابی جذب کنند.

حتی در این صورت، ا،ر ،ب و کارها نمی دانند که چگونه پلتفرم های متعدد را با موفقیت در هم آمیخته و از رسانه های اجتماعی برای افزایش ترافیک جستجوی ارگ،ک خود استفاده کنند یا بالع،.

مردم تمام این محتوای عالی را ایجاد کرده‌اند، اما نمی‌دانند چگونه از آن محتوای عالی برای ارتقای سطح بعدی استفاده کنند.

مردم زمان کافی برای تولید محتوای جدید هر روز ندارند. فشار ناشی از هر روز ایده‌های جدید، فیلم‌برداری یا نوشتن یک پست وبلاگی ۲۵۰۰ کلمه‌ای اغلب اوقات منجر به فرسودگی شغلی می‌شود.

و هنگامی که از چندین پلتفرم استفاده می کنید، اینجاست که این استراتژی بازاریابی وارد عمل می شود.

شما باید بد،د که چگونه می تو،د هر فردی را که محتوای شما را لمس می کند، از اولین لمس تا آ،ین لمس، ردیابی کنید.

مطالعات نشان داده‌اند که معمولاً قبل از ،ید، یک فرد به هفت تعامل یا تماس با یک تجارت نیاز دارد.

برای اینکه بد،د یک شخص چند بار با محتوای شما تعامل می کند، بسیار مهم است که یک پی،ل در وب سایت خود برای ردیابی دقیق داده ها قرار داده شود که منجر به مرحله بعدی می شود.

مرحله 4: شبکه اجتماعی پی،ل را راه اندازی کنید

هنگامی که پست وبلاگ خود را منتشر کردید و ترافیک کمی یا زیاد با محتوای شما درگیر شد، زمان آن رسیده است که پی،ل رسانه اجتماعی خود را در وب سایت خود راه اندازی کنید.

نحوه تنظیم پی،لاسکرین شات توسط نویسنده، اکتبر 2022

اگر با پی،ل آشنا نیستید، تعریف اینجاست.

پی،ل چند خط کد است که در ،مت هدر وب سایت خود کپی می کنید.

این کار با قرار دادن و راه اندازی کوکی ها برای ردیابی کاربران در هنگام تعامل با وب سایت شما و تبلیغات فیس بوک شما کار می کند.

پی،ل دو هدف اصلی را دنبال می کند:

  • برای بازاریابی مجدد به شخصی که از یکی از صفحات شما بازدید کرده است.
  • برای اینکه بدانند از کدام صفحات بازدید کرده‌اند و ردیابی کنند و ببینند آیا فردی اقدام مورد نظر را انجام داده است، هر چه که باشد.

کاری که پی،ل انجام می دهد، در اصل این است که به فیس بوک اجازه می دهد مخاطبان خود را در پلتفرم ما ردیابی کند. ما اساسا به فیس بوک دسترسی به ردیابی خود را می دهیم.

اگر مطمئن نیستید که چگونه یک پی،ل فیس بوک ایجاد کنید و فیس بوک پی،ل را به وب سایت خود اضافه کنید، این روند دو ،متی را دنبال کنید:

بخش 1: ایجاد یک پی،ل فیس بوک

  • به مدیریت رویدادها بروید.
  • کلیک اتصال منابع داده و انتخاب کنید وب.
  • انتخاب کنید فیس بوک پی،ل و کلیک کنید اتصال.
  • خود را اضافه کنید نام پی،ل
  • آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا گزینه های راه اندازی آسان را بررسی کنید.
  • کلیک ادامه هید.

،مت 2: پی،ل فیس بوک را به وب سایت خود اضافه کنید

هنگامی که پی،ل خود را ایجاد کردید، آماده هستید تا کد پی،ل فیس بوک را در وب سایت خود قرار دهید.

مقدار کمی وجود دارد گزینه های مختلف در مورد اینکه چگونه می تو،د این ،مت را تنظیم کنید:

  • می تو،د کد پی،ل را به صورت دستی به یک وب سایت اضافه کنید.
  • از ادغام شریک استفاده کنید.
  • از دستورالعمل های ایمیل استفاده کنید.

هنگامی که ردیابی انجام شد و ال،ای مخاطب هدف خود را به طور کامل درک کردید، می تو،د اجرای استراتژی R3MAT را آغاز کنید و پیام من، را در زمان من، با انتظارات من، به فرد من، نشان دهید.

هنگامی که پی،ل رسانه اجتماعی خود را تنظیم کردید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.

مرحله 5: یک مخاطب شبیه ایجاد کنید

آیا می دانستید که فیس بوک می تواند قبل از اینکه بد،د باردار هستید، باردار بودن شما را پیش بینی کند؟ یا اینکه فیس بوک می تواند تشخیص دهد که آیا شما به شریک زندگی خود خیانت می کنید؟ یا اینکه قراره طلاق بگیری؟

می‌تواند هر پیمایش به بالا یا پایین، کشیدن انگشت، هر قلب، بازنشر، بازتوییت را ردیابی کند و هر شخص، ،ب‌وکار و نمایه‌ای را که با آن‌ها تعامل دارید را می‌شناسد.

خیلی ترسناک به نظر می رسد، درست است؟

اما اینجاست که فوق العاده قدرتمند می شود.

فیس‌بوک گزینه‌ای دارد که در آن می‌تو،د بر اساس توانایی‌های ردیابی آن، مخاطبان مشابهی ایجاد کنید تا به افراد جدیدی دسترسی پیدا کنید که به احتمال زیاد به ،ب و کار شما علاقه‌مند هستند، زیرا شبیه به بهترین مشتریان فعلی شما هستند.

می‌تو،د گروهی از افراد با علاقه‌مندی‌ها، علایق و جمعیت‌شناسی مشابه افرادی که قبلاً با وب‌سایت شما در تعامل هستند ایجاد کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است یک مخاطب شبیه به فیس بوک ایجاد کنید:

  • به مخاطبان خود بروید
  • کلیک کنید بر روی ایجاد مخاطب کشویی را انتخاب کنید تماشاچی شبیه.
  • یادداشت های منبع خود را انتخاب کنید:
    • یک منبع می تواند مخاطب مشتری باشد که با داده های پی،ل، داده های برنامه تلفن همراه یا طرفداران صفحه شما ایجاد نشده است.
    • استفاده از 1000 تا 50000 از بهترین مشتریان خود را بر اساس ارزش طول عمر، ارزش معامله، اندازه کل سفارش یا تعامل در نظر بگیرید.
  • کشور/کشورهایی را که می‌خواهید افراد مشابهی در آنجا پیدا کنید، انتخاب کنید.
  • اندازه مخاطب مورد نظر خود را با نوار لغزنده انتخاب کنید.
  • کلیک ایجاد مخاطب.
چگونه یک مخاطب سفارشی ایجاد کنیماسکرین شات از فیس بوک، اکتبر 2022

ایجاد این مخاطب به هر ،ب و کاری اجازه می دهد تا زیرمجموعه کوچکی از افراد ایجاد کند که می تو،د به هر روشی که انتخاب می کنید با آنها صحبت کنید.

اکنون می‌تو،د تبلیغات مرتبط به این مخاطبان را نشان دهید، آنها را از طریق قیف فروش حرکت دهید، ارتباط خود را با آنها ایجاد کنید و دسترسی و فرکانس خود را افزایش دهید.

همه اینها امکان پذیر است زیرا فیس بوک همیشه نقاط داده بسیار کمی را تماشا می کند.

فیس بوک به طور مداوم اطلاعاتی در مورد آنچه ،یداری می کنید، چه ،ی یا دوستتان را جستجو می کنید، از چه وب سایت هایی بازدید می کنید و حساب هایی که دنبال می کنید و آن ها را لغو می کنید، جمع آوری می کند.

به علاوه، هزاران بیت دیگر از اطلاعات شخصی از سوابق عمومی و فعالیت رسانه های اجتماعی شما جمع آوری می شود.

مرحله 6: تبلیغات رسانه های اجتماعی را به مخاطب ارائه دهید

مرحله آ، این است که تبلیغات مرتبط را به مخاطبان مشابه جدیدی که به تازگی ایجاد کرده اید نشان دهید.

برای ادامه این روند، مطمئن شوید که به طور مداوم محتوای مرتبط جدید را به مخاطبان شبیه خود نشان می دهید که در هر مرحله از سفر ،یداران با آنها ملاقات می کند.

به این م،ی که شما آنها را با محتوای جدید یا بازیافتی (و نوعی که مخاطبان شما دوست دارند با آن درگیر شوند) در مرحله آگاهی، مرحله بررسی و مرحله تصمیم گیری در سفر ،یداران قرار خواهید داد.

وقتی این فرآیند شش مرحله‌ای را تکمیل کردید، به طور رسمی جستجوی ارگ،ک خود را انجام می‌دهید و آن را به آتش می‌کشید.

نتیجه

مطمئن شوید که به تکرار این فرآیند شش مرحله‌ای ساده ادامه می‌دهید تا ترافیک جستجوی ارگ،ک خود را در رسانه‌های اجتماعی بارها و بارها درگیر کنید تا بهترین نتایج را ببینید.

همه چیز را تکرار کنید، از انجام تحقیقات کلیدواژه جدید گرفته تا ایجاد محتوای جدید و تنظیم پی،ل جدید خود تا اجرای تبلیغات جدید و محتوای محتوای ذخیره شده یا مخاطبان جدید.

این بدان م،ا نیست که باید آنچه را که کار می کند تغییر دهید، اما ممکن است چند کلیپ از محتوای موجود خود بردارید و آن را به مخاطبان خود نشان دهید.

بخش‌های بزرگ‌تر از محتوا را به بخش‌های کوچک‌تر ت،یم کنید تا از محتوای فعلی‌تان، محتوای ،د جدیدی ایجاد کنید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: oatawa/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/social-media-engage-،ic-search-traffic/465016/