7 دلیل برای اینکه محتوا به تصاویر، ویدیوها و تصاویر شگفت انگیز نیاز دارد


انسان ها موجوداتی بصری هستند.

ما روزانه از پنج حس انتقادی برای حل مشکلات و گذراندن زندگی روزمره خود استفاده می کنیم که هر کدام کمک قابل توجهی به انسان می کند.

اما بینایی مسئول است 80 درصد از همه چیزهایی که انسان ها یاد می گیرندو اعداد مشابه برای ا،ر حیوانات با مغز توسعه یافته محتمل است.

به همین دلیل است که رسانه‌های غنی از بصری – ع،‌ها، تصاویر، ویدیوها – تأثیر زیادی بر موفقیت محتوای نوشتاری و استراتژی‌های بازاریابی محتوا دارند.

بصری ایده‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر به اشتراک می‌گذارد

تصاویری چشم نواز ما را مجذوب خود می کند. سپس، ما از آن تمرکز برای درک بهتر پیامی که بصری منتقل می‌کند استفاده می‌کنیم – و اینکه چه ،ی پشت پیام است.

به همین دلیل است که داشتن تصاویر بصری در برندسازی و بازاریابی بسیار مهم است.

ویژوال ها همین کار را برای سرنخ ها، فروش ها و نیروهایی که آنها را هدایت می کنند، انجام می دهند.

مردم به طور مداوم به چیزهایی که در زندگی جذاب‌تر هستند – آن افراد، مکان‌ها و محصولات – احترام زیادی قائل می‌شوند. آنها با غرور و عزم زیادی دنبال می شوند. آنها محبوب و مورد تقاضا هستند. و از نظر بصری، چه خوب و چه بد، جذاب هستند.

محتوای خود را به همین ترتیب بسازید.

با برنامه ریزی صحیح محتوای خود با در نظر گرفتن پیام ها، مخاطبان و اه، آن شروع کنید.

اما هرگز نیاز به محتوای بصری قانع کننده برای تکمیل – یا تکمیل – هر قطعه محتوا را نادیده نگیرید.

از ابتدا، باید در نظر داشته باشید که چه نوع تصاویر، اینفوگرافیک، ویدئو، ،میشن و هر رسانه غنی دیگری را می توان به محتوای شما اضافه کرد تا پیام رس، را بهبود بخشد و اطمینان حاصل شود که با کاربران طنین انداز می شود.

گفتن به مخاطب یک چیز است. نشان دادن آن در حین انجام این کار، دنیا را متمایز می کند.

بسیاری از انواع رسانه های غنی از بصری وجود دارد که محتوای شما را به طور تصاعدی بهبود می بخشد. و اعداد از آن حمایت می کنند.

بیش از همه، تکیه بر علم را فراموش نکنیم.

تنها خواندن کلمات تنها می تواند در داستان سرایی تا این حد پیش برود. تصاویر 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می شوند، بنابراین گنجاندن آنها در محتوای خود می تواند به جلب توجه سریع مخاطبان شما کمک کند.

با نگاهی فراتر از آمارهای کلی، در اینجا هفت دلیل مبتنی بر شواهد وجود دارد که چرا محتوا برای انتقال کامل و کارآمد یک پیام، گفتن یک داستان و ایجاد ارتباط به تصاویری جذاب نیاز دارد.

1. انسان ها تصاویر بصری را ترجیح می دهند

مردم ذاتاً موجودات بصری هستند.

فقط به دلیل گستره توجه کوتاه و مدرن ما نیست که تمایل داریم ویدیو، ،میشن و تصاویر را به متن ترجیح دهیم (به دلیل اینکه چقدر سریعتر و راحت تر می تو،م آن را مصرف کنیم).

همچنین به این دلیل است که می‌تو،م این اطلاعات را سریع‌تر، بهتر و برای مدت طول،‌تر به‌دست آوریم و نگهداری کنیم.

هضم بصری ها نیز آسان تر است راحت تر به خاطر سپردن.

و اکنون بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند.

با رشد استفاده از چند دستگاه برای مردم در سراسر سیاره، جای تعجب نیست که محتوای بصری برای موفقیت حیاتی شده است.

احتمالاً به همین دلیل است که در سال 2022، ترافیک اینترنتی از ویدیوها 82 درصد از تمام ترافیک جه، وب روی زمین.

در فضای دیجیتال امروزی، ما به احتمال زیاد به سرعت مجذوب یک تصویر یا ویدئو می شویم تا کلمات روی یک صفحه. به احتمال زیاد انسان ها حداقل از زمان معرفی این ویدیو همیشه همینطور بوده اند.

با رشد تلفن های سریعتر، کیفیت تصویر بهتر، اتصالات اینترنتی سریعتر، و محتوا و انواع محتوای بیشتر در دسترس، تغییر چشمگیری در محتوا (و ترجیحات محتوا) رخ داده است.

ما می تو،م انتظار داشته باشیم که این روند به همین ترتیب ادامه یابد.

2. ویژوال ها ارتباطات ایجاد می کنند

این درست تصاویر می توانند ارتباطات قوی ایجاد کنند.

با زندگی پر سرعت بسیاری از مردم، اکنون دشوارتر از همیشه جلب توجه – و حفظ – دامنه توجه است. ما به تمام کمکی که می تو،م دریافت کنیم نیاز داریم تا مطمئن شویم که مردم واقعاً محتوایی را که تولید می کنیم (دیدن، خواندن، شنیدن و غیره) جذب می کنند.

بصری به ما کمک می کند تا این ارتباطات را ایجاد کنیم.

این ارتباطات – که بر اساس احساسات و پیام‌ها ساخته شده‌اند – با تصاویر خلاقانه و محرک که ستون فقرات موفقیت بازاریابی هستند، قوی‌تر می‌شوند.

تصاویر بصری نه تنها به برندها اجازه می‌دهد پیام‌های خود را تقویت و شفاف کنند، بلکه به تثبیت هویت برندها نیز کمک می‌کنند.

اینگونه است که برندها به «اسم‌های خانگی» تبدیل می‌شوند که در هر نقطه‌ای از طبیعت قابل تشخیص هستند.

و به همین دلیل است که تمام دارایی‌های دیجیتالی که یک شرکت در اختیار دارد باید قبل از انتشار علامت‌گذاری شوند.

به این ترتیب، هنگامی که آنها دوباره در سراسر وب به اشتراک گذاشته می شوند، برند من، اعتبار آنها را در حین ایجاد ارتباط با مخاطبان خود دریافت می کند.

3. بصری ها دید ارگ،ک بیشتری ایجاد می کنند

همانطور که جستجوی گوگل تکامل می یابد، روش های جستجو و تعامل افراد با آن نیز تغییر می کند.

اکنون عمودهای جستجوی بیشتری در خط مقدم جستجو وجود دارد.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، کاربران بسته به موضوعی که در جستجوی آن هستند و مرحله قصدی که در آن قرار دارند، روش‌های مختلفی برای استفاده از جستجو به نفع خود را می‌دانند.

هر دو عامل نتایجی را که می بینیم تعیین می کنند.

بازاریابان باید این موارد (و سایر عوامل قابل تشخیص) و بهترین روشی را که پیام شما می تواند نمایش داده شود از نظر نحوه نمایش آن در نظر بگیرند:

  • صفحات وب شما
  • رسانه های اجتماعی.
  • جستجو ،.

وقتی اسنیپت ها جلوه های بصری جذابی داشته باشند، عملکرد بهتری دارند. از همین رو CTR ها بالاتر هستند برای محتوایی که حاوی تصاویر است.

گوگل همچنین به طور مداوم نحوه عملکرد و ارائه پلت فرم خود را تغییر می دهد و به ،ه خود نحوه تعامل انسان ها با آن نیز در حال تغییر است.

از آنجایی که نتایج جستجو شخصی‌تر و پویاتر شده‌اند، تعامل کاربر تغییر کرده است. بصری ها شانس بیشتری برای دیده شدن دارند زیرا مساحت سطح آنها نیز در چندین عمود جستجو افزایش یافته است.

این شامل Google Discover است، یک فید خبری انتخاب شده از محتوای آنلاین ارائه شده به کاربران Google که سیستم های خودکار این شرکت فکر می کنند برای کاربران خاص جالب و جذاب است.

و در حالی که بسیاری از بهترین روش‌ها برای نمایش در Discover هنوز مورد بحث است، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در بخش‌های محتوا توصیه می‌شود. گوگل به سمت آن اشاره کرده است چندین بار برای نمایش – و ،ب تعداد کلیک – در Discover.

علاوه بر افزایش جستجوها از دستگاه های تلفن همراه، جستجوی صوتی نیز به رشد خود ادامه می دهد.

این نوع جستجوها شانس بیشتری را برای نمایش رسانه های غنی یک برند نشان می دهد، به ویژه با توجه به اینکه نتایج جستجو معمولاً بر اساس دستگاه متفاوت است.

بسیاری از چشمان همچنین یک قطعه خاص از محتوا را از طریق اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و موارد دیگر، از جمله بازدیدهای ارجاعی منتسب به آن بک لینک‌ها، می‌بینند.

4. تصاویر بصری به گرفتن فاصله های کوتاه توجه کمک می کند

اگرچه واضح است، اما احتمالاً مهمترین مورد در این لیست است.

مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، انسان ها فقط این کار را نمی کنند خواستن تصاویر – آنها به آنها نیاز دارند.

یک فرد معمولی می تواند در عرض چند ث،ه حواسش پرت شود (یا خسته شود). این به شما زمان زیادی برای جلب توجه ،ی نمی دهد.

ویدئو، اینفوگرافیک و ع،‌های مرتبط و با کیفیت می‌توانند به ش،تن نویز و دسترسی به افرادی که بازه‌ی توجه کوتاه دارند کمک کنند.

مطمئن شوید که توجه مخاطبان خود را به سرعت جلب می کنید!

اما در اینجا متوقف نشوید.

اطمینان حاصل کنید که محتوای مفیدی را برای مخاطبان خود منتشر کرده و به اشتراک می گذارید که برای آنها ارزشمند و مفید است. در غیر این صورت، آنها را از دست خواهید داد.

5. تصاویر به یاد ماندنی تر هستند

تصاویر فقط در نگاه اول برجسته نمی شوند. آنها نیز هستند راحت تر به خاطر سپردن.

تصاویر بصری را به محتوایی که به خوبی تحقیق شده و مفید است اضافه کنید، و آن محتوا در طول زمان با مخاطبان خود بسیار طنین انداز می شود.

پیامی که در هر محتوایی منتقل می‌شود – حتی تیتر(های) آن – می‌تواند توسط رسانه‌های غنی مکمل مرتبط و به یاد ماندنی تقویت شود.

افزودن تصاویر به هر ارائه به توانایی انسان در یادآوری آن تا چند روز بعد کمک می کند 65% و 80٪ آن را در عرض چند ساعت به یاد بیاورید.

به یاد دارید زم، که از فلش کارت ها و سایر تصاویر در مدرسه برای کمک به یادگیری موضوعات جدید استفاده می کردیم؟ این به این دلیل است که بسیاری از ما یادگیرندگان بصری هستیم که می‌تو،م اطلاعات را بهتر، سریع‌تر و آسان‌تر با استفاده از وسایل کمک بصری درک کرده و حفظ کنیم.

این هم همینطور است.

بیشتر انسان‌ها اطلاعات بصری را بسیار بهتر، واضح‌تر و طول،‌تر از آنچه که فقط با کلمات نوشتاری می‌تو،م حفظ می‌کنند.

و، این ارتباطات بصری اغلب برای مدت طول، در محل باقی می مانند – گاهی اوقات برای کل زندگی.

6. ویژوال‌ها می‌توانند به افزایش سرنخ‌ها کمک کنند

محتوای بصری می‌تواند منجر به افزایش تعامل شود – و تعامل بیشتر اغلب به این م،ی است منجر بیشتر.

این مفهوم را با لحن واضح و ثابت برند تطبیق دهید، و یکی از حیاتی ترین اجزای استراتژی محتوای شما در جای خود قرار خواهد گرفت.

اما تمام جنبه های استراتژی باید منطقی باشد تا سرنخ های واقعی و با کیفیت ایجاد شود. این شامل استفاده از رسانه های غنی با کیفیت بالا و مرتبط برای پشتیب، از پیام شما و ارتباط با مخاطبان می شود.

از تصاویر به ،وان ابزاری که هستند استفاده کنید و سؤالات رایج یا ایده های منحصر به فرد را به طور مؤثر توضیح دهید.

دارایی های بصری در بازاریابی محتوا دلیلی دارد به افزایش سالانه ادامه دهد.

شواهد زیادی حاکی از علاقه مردم به تماشای یک ویدیو در مقابل خواندن یک سری متن هنگام یادگیری یک محصول یا خدمات جدید است.

رسانه های غنی مرتبط با محتوای نوشتاری من، می توانند نتایج باورن،ی داشته باشند. و برای هدایت مشتریان از طریق تلاش‌های بازاریابی محتوا، این باید هر بار هدف باشد.

فراتر از گنجاندن تصاویر مرتبط با محتوا، جنبه کیفیت دیجیتال است. این موضوع نیز بسیار مهم است.

کیفیت تصاویر محصول زم، که مردم در حال مرور (سپس انتخاب) یک محصول هستند بسیار مهم است و بر تصمیم گیری کاربر در طول مسیر تأثیر می گذارد.

بیشتر مردم قبل از تشخیص و خواندن کلمات، از جمله ،وان محصول، تصویر(های) صفحه را می بینند.

بسته به آن بصری اولین بار، آنها یا روشن یا خاموش می شوند، سپس تصمیم به ماندن، رفتن یا ،ید/تبدیل می گیرند.

7. محتوا را می توان به انواع رسانه های غنی تبدیل کرد

یکی از چالش‌هایی که همه بازاریابان با آن روبرو هستند این است که چگونه محتوا را بدون تکرار زیاد (ویرایش، تصویربرداری، تصحیح رنگ، و غیره) تازه نگه دارند – و بدون اینکه مخاطبان خود را با ضرب و شتم یک ، مرده خسته کنند.

اینجاست که تغییر کاربری محتوا وارد می شود.

روش‌های مختلفی برای تغییر هدف داده‌ها وجود دارد که برای تحویل در پلت‌فرم‌ها/دستگاه‌های خاص و برای مخاطبان خاص بهینه‌سازی شده‌اند، از جمله فرم‌های محتوای مختلف برای مراحل مختلف قصد که دسترسی به مشتریان را در تمام مراحل مختلف قیف ،یدار ممکن می‌سازد.

از گرفتن داده‌های نظرسنجی نترسید، یک پست وبلاگ درباره یافته‌های خود بنویسید، سپس آن را به نمودار دایره‌ای تبدیل کنید – سپس یک اینفوگرافیک، یک ویدیوی متحرک و یک الگوی رفتاری، قبل از صحبت در مورد آن در پاد،ت.

با استفاده مجدد از محتوای خود به گونه ای که بیشترین حس را برای محتوا و مخاطبان خود داشته باشد، بیشترین بهره را ببرید.

نتیجه

دراماتیک به نظر می رسد، اما تصاویر بصری تفاوت زیادی در ارزش محتوا ایجاد می کند.

بصری بر نحوه هضم محتوا و نحوه درک آن، حفظ آن و حتی تعامل با آن تأثیر می گذارد.

بصری همچنین بر نحوه نمایش آن محتوا در جستجوی ارگ،ک و نحوه واکنش مردم به آن تأثیر می گذارد.

از این به نفع خود استفاده کنید و به مردم (و موتورهای جستجو) کمک کنید تا با استفاده از تصاویر و سایر تصاویر بصری برای بهبود پیام خود، سریعتر و کارآمدتر محتوای شما را درک کنند.

اعداد نشان می‌دهند که رسانه‌های غنی در طبیعت چقدر بهتر عمل می‌کنند. از آن به نفع خود استفاده کنید، در پول خود صرفه جویی کنید و دنبال کننده برند خود را افزایش دهید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: کاسپارس گرینوالدز/شاتراستاک




منبع: https://www.searchenginejournal.com/content-needs-images-videos-visuals/464444/