آموزش تولید محتوای سئو شده نکات مهم سئو در تولید محتوا

لحن محتوا رابطه مستقیمی با سن، جنسیت، شغل، محل زندگی، میزان درآمد و تحصیلات، ویژگی‌های شخصی و علایق مخاطبان هدف دارد. در ادامه مثالی از نحوه شناسایی پرسونای مخاطبان و چگونگی کسب اطلاعات، بیان شده است. این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد. برای جذب مخاطب و افزایش CTR، می‌توانید از اصلاح‌کننده‌های احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفت‌انگیز»، «خنده‌دار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و … اطمینان حاصل کنید که محتوای پست را به طور دقیق توصیف کرده اید. بر روی ۱ یا ۲ کلیدواژه چند کلمه‌ای تمرکز کنید که مطابق با نیاز مخاطب باشد.

مثلا بخشی با عنوان تحقیق کلمات کلیدی داریم که در نهایت به محتوایی که بعدا قرار است برای صفحات سایت مان ایجاد کنیم مربوط می شود. نکته جالب اینجا است که احتمالا حدود ۸۰ درصد این صفحات در گوگل ثبت و ایندکس می‌شوند. یعنی با این سرعت بالای انتشار محتوا در ایران شما مجبور هستید محتوای سئو عالی و بروز تولید کنید. اگر می‌خواهید در هر کلمه کلیدی در گوگل رتبه بگیرید باید با اصول روز سئو محتوایی و تولید محتوا آشنا باشید.

  • مشکلات مربوط به متا تگ های عنوان و توضیحات را شناسایی کنند.
  • فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید.
  • به همین منظور، فرایند سئوی محتوای سایت و ترفندهای بهینه سازی محتوا را به شما در آموزش سئو محتوا توضیح می‌دهیم.
  • این سایت در زمینه کارآفرینی اینترنتی و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می ‌کند.

به خاطر این می گویم به هر قیمتی محتوای سئو شده تولید نکنید چون بارها دیده ام که محتوای مورد نظر صرفا برای جلب رضایت گوگل تولید شده است. معمولا محتوا کاران فریلنسر جزء افرادی هستند که محتوای صرفا سئو شده تولید می کنند. در قسمت پایین،‌ ویدیوهای آموزش سئو محتوا قرار دارد که مربوط به دوره رایگان سئو است. در صورتی که تمایل ندارید از ویدیوها استفاده نمایید، در ادامه صفحه، متن آموزش را مطالعه نمایید. این کار کمی زمان‌بر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه می‌آورد. خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند).

رویداد سئو تخصصی

دلیل دیگر این است که اگر از یک تصویر به عنوان یک لینک استفاده می کنید، alt text برای آن تصویر مشابه با متن لنگر یک لینک متنی در نظر گرفته می شود. با این حال استفاده بیش از حد از تصاویر برای لینک ها در مسیریابی سایت خود را توصیه نمی کنیم. در بیشتر موارد از URL صفحه به عنوان انکرتکست استفاده نکنید. اگرچه مطمئناً استفاده های مشروعی از آن وجود دارد، مانند تبلیغ یا ارجاع به آدرس یک وب سایت جدید. از ارائه محتوای ناکافی برای اهداف صفحه اجتناب کنید و سعی کنید محتوای تولیدی تان جامع باشد.

از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید.

بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید. و سعی کنید محتوایی که برای آن قرار می دهید جذاب باشد و کاربر را جذب برای کلیک آن کند. وقتی لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کردید، وقت آن است که یک پست وبلاگ متمرکز بر یکی از این کلمات کلیدی بنویسید.

سعی می کنم در آینده این مقاله را آپدیت کنم و ریزتر وارد جزئیات شوم. هرچند که تضمین می کنم اگر همین مواردی که در این آموزش گفتم را رعایت کنید قطعا نتیجه می گیرید. این کار به شدت روی گرفتن رتبه صفحه شما در عبارات چند بخشی و سرچ های عامیانه مردم تاثیر گذار است. یعنی همان ویدیویی که زیر تگ H2 یا H3 قرار می دهید حکم عنوان را برای ویدیوهای تان دارد. حتما یک پاراگراف هم به عنوان توضیحات ویدیو زیر تگ عنوان برای ویدیو خود قرار دهید. اول اینکه کیفیت ویدیوها باید بالا باشد و در عین حال حجم آن ها را تا حد امکان پایین بیاورید.

از طرفی وجود سوشال سیگنال یا ترافیک مستقیم از شبکه‌های اجتماعی سبب می‌شود تا شما نزد گوگل معتبرتر شناخته شوید و به این واسطه صفحه شما رتبه بهتری را کسب خواهد کرد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم محتواهای خود را برای بازدهی بهتر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اما مشکل اینجاست که مشتریان بالقوه ما به‌ طور مستقیم به دنبال خدمت یا محصول ما نمی‌گردند؛ بلکه به دنبال راه‌حلی برای حل مشکلشان هستند.