فروش اقساطی پژو پارس سال تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | behtarinyab

فروش اقساطی پژو پارس سال تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | behtarinyab

که با تأخیر در تحویل مواجه شده و گلایه مندی متقاضیان را به دنبال داشته است، خودروی پژو فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای پارس است. طی روزهای گذشته متقاضیان زیادی در تماس با هشت صبح نسبت به عدم ارسال پیامک به منظور تعیین تکلیف واریز وجه و تحویل خودرو اعتراض کردند. یکی از این متقاضیان اعلام کرد که در مرحله نخست اقدام به ثبت نام برای خرید پژو پارس کرده و قرار بود زمستان امسال خودروی خود را تحویل بگیرد اما تا به این لحظه … طراحان وطنی به درستی توانسته اند با انجام اصلاحات و تغییراتی در نمای بیرونی خودرو، ظاهر کسل کننده و قدیمی ۴۰۵ را تغییر داده و آن را زیباتر و به روز کنند. ماحصل تلاش طراحان شکل گیری چراغ های زیباتر، جلوپنجره شکیل تر، کابین جادارتر و به طور خلاصه ظاهر مشتری پسندتر و به روزتری شد.

  • خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد.
  • قرارگیری این عوامل در کنار هم باعث شده تا عده زیادی به فکر خرید اقساطی پژو پارس سال با شرایط مناسب بیفتند.
  • همچنین در دسترس بودن قطعات و تعمیر و نگهداری آسان، دیگر مزیت پژو پارس tu5 هستند.
  • بد نیست یک یادآوری از این حماسه آفرینی های ایران خودرو داشته باشیم.زمانی که برای (مثلا) بیشتر شدن مقاومت پیکان، سپرهای این خودرو را تعویض و با نام سپر جوشنی به بازار عرضه کرد.
  • در چنین شرایطی بهتر است پیش از خرید ماشین، قیمت روز خودرو مورد نظرتان را از مراکز معتبر استعلام کنید.

اگر بین خرید اقساطی پژو پارس TU5 با دیگر مدل‌های پارس دچار تردید هستید، باید بگوییم که این خودرو به سبب مزایایی که دارد نسبت به دیگر مدل‌ها برتری دارد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی پارس tu5 با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید. اگرچه اختلاف قیمت پژو پارس صفر کارخانه    با بازار آزاد بسیار زیاد است، اما ویژگی‌های فنی این خودرو مانند حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت، موتور تیوفایو و مصرف سوخت 7.5 لیتری باعث شده است، متقاضیان بسیار زیادی برای خرید این خودرو وجود داشته باشد.

مدیران خودرو رسما آتیش زد به مالش فروش ویژه محصولات وارداتی مدیران خودرو با شرایط اقساطی آغاز شد

قیمت خودروی داخلی در سال‌های اخیر جهش‌های بلند و ناگهانی زیادی داشته و به همین دلیل، خرید خودرو به لیست آرزوهای بسیاری از افراد پیوسته است. در چنین شرایطی استفاده از طرح فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک منطقی است؛ چراکه علاوه‌بر خودروی صفر، شامل خودروی کارکرده هم می‌شود. از طرفی وقتی سخن از اتومات بودن خودرو به میان می‌آید، برخی در برابر خرید آن موضع می‌گیرند.

بهترین شرایط فروش اقساطی پژو پارس lx tu5 را چگونه پیدا کنیم؟

کیفیت پایین بدنه، نداشتن امکانات بالای محافظتی و امکان وارد شدن میل فرمان و پدال ها به داخل کابین در هنگام تصادف نشان می دهند که این خودرو از ایمنی بالایی برخوردار نمی باشد. البته ناگفته نماند که این خودرو تاکنون در هیچ تست بین المللی ایمنی شرکت نکرده است. پژو پارس به عنوان فیس لیفت شده پژو 405 شناخته می شود از این رو طراحی داخلی این خودرو شما را به یاد پژو 405 می اندازد.

یعنی سال‌هاست که روال چنین است و اساسا مدیران فروش این شرکت خودروساز، برنامه فروش قسطی در دستور کار قرار نمی‌دهند. بنابراین اگر قصد خرید قسطی پژو پارس tu5 داشته باشید، ایران خودرو پاسخگوی شما نیست! ثانیا، به فرض که شما سرمایه‌ای مهیا کردید و عزمتان را جزم کردید که همه مبلغ خرید ماشین را یکباره و نقدی بپردازید.