آموزش جامع سئو محتوا در 1 ساعت + اصول محتوا سئو شده ایران فاندر

برخی از این مزایا شامل بهبود SEO ، بیشتر دیده شدن ، نرخ تبدیل بیشتر ، افزایش شهرت یک شرکت به عنوان یک رهبر فکر بازار است. طول محتوا یکی ازفاکتور های تعیین کننده موفقیت در سئو است. پاسخ دقیقی برای طولانی بودن محتوا به عنوان یک مزیت برای سئو وجود ندارد ، اما باید به تمام سوالات مربوط به کاربر در مورد درخواست جستجوی خاص پاسخ دهد. با محتوای طولانی تر ، مطمئناً شانس بیشتری دارید که همه سوالات را پوشش دهید. نکته اصلی دقیقاً در شناسایی درست این کلید واژه­‌ها، عبارت­‌های کلیدی و… قبل از این که اقدام به نوشتن محتوای سئو شده کنید، اطمینان حاصل کنید که تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام داده‌اید.

  • پس از آنکه تحقیقات روی کلمات کلیدی خود را انجام داده اید و چندین ایده کلیدی را کشف کردید، باید کلید واژه ای را انتخاب کنید که دارای بالاترین رتبه جستجو و مشکلات رقابت کمتری است.
  • در نهایت اگر شما علاقه مند به nofollow کردن همه لینک های یک صفحه هستید، می توانید تگ را در تگ صفحه اضافه کنید.
  • ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند.
  • استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود.

البته نمی‌توانیم برای تمام قالب‌های محتوایی بالا، سئو محتوا را انجام دهیم. به همین خاطر، تمرکز خود را بر روی فرمت‌هایی از محتوا قرار دادیم که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنیم که قابل سئو کردن نیز هستند. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند. آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. بعلاوه اینکه بروزرسانی و تغییر برخی از موفق‌ترین محتواهای شما طول آن‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانند طی مدت زمان بیشتری، بهترین نتایج را کسب کنند (مخصوصاً اگر محتوایی همیشگی باشند).

بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود. بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ یه رویکرد استراتژیک است که هدف ان انتشار و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و مفید به منظور جلب توجه کاربران هدف است. هدف بازاریابی محتوا جلب توجه کاربران و هدایت آن‌ها به سمت اقدام مطلوب ( خرید، سفارش، تماس تلفنی و … ) است. در نهایت هدف شما باید جلب نظر کاربران و گوگل به صورت همزمان باشد.

يك نكته بسیار مهم در سئو محتوا

منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد. برای اینکه بدانید منظور از تولید محتوای سئو شده چیست، ابتدا باید مفهوم سئو و اصول آن در نویسندگی را بدانید.

همیشه محتوای دست اول و یونیک بنویسید و محتوای کپی شده مانند زامبی سایت شما را نابود می کند. کلمه هدف کلمه ای هست که می خواهیم با جست و جوی آن کلمه سایت ما در نتایج جست و جوی گوگل ظاهر شود . هر صفحه از وب که به شما لینک می دهد یک”رای” سایت شما محسوب می شود، که باعث می شود محتوای شما از نظر گوگل قابل اعتمادتر باشد. علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید. بعد از اینکه کلمات کلیدی یا صفحات اصلی خودتان را مشخص کردید مطمئن شوید که از صفحات فرعی و بلاگ پست ها به این صفخات مهم لینک داده باشید.

بروزرسانی محتوا مهمتر از تولید محتوا

اگر تا به حال متنی برای وبلاگ نوشته باشید، می دانید سئو محتوا و انتشار آن چه قدر می تواند طول بکشد. از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد. به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید. استفاده از کلمه کلیدی و مفاهیم مرتبط در توضیحات متا باعث می‌شود که گوگل بهتر موضوع محتوای ما را متوجه شود.

انتخاب نوع ثبت نام

برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است. تمام محتوا با محوریت کلمه کلیدی نوشته می‌شود و هدف فرآیندهای سئو آن است که در نتایج جستجو کلمه کلیدی هدف، محتوای مورد نظر در صدر قرار گیرد. نحوه ساختار سایت شما به Google سرنخ‌های قابل توجهی در مورد یافتن مهم‌ترین مطالب می‌دهد.

در نظر بگیرید که یک لینک به صفحه اصلی خود اضافه کنید و لینک هایی به محتوای محبوب یا مرتبط در سایت خود ارائه دهید. می توانید از گوگل سرچ کنسول برای پیدا کردن منابع URL هایی که باعث خطاهای «یافت نشد» می شوند، استفاده کنید. ناوبری یک وب سایت برای کمک به بازدیدکنندگان در یافتن سریع محتوای مورد نظر مهم است. همچنین می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند صاحب وب سایت چه محتوایی را مهم می داند. اگرچه نتایج جستجوی گوگل در سطح یک صفحه ارائه می شود، اما گوگل نیز دوست دارد بفهمد که یک صفحه در تصویر بزرگتر سایت چه نقشی ایفا می کند.

به‌کارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران می‌تواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد. با این کار، اگر محتوای شما واقعا مشکلی از مشکلات کاربران را حل کند، تبدیل به یک محتوای بسیار جذاب با نرخ تعامل بالا خواهد شد. در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید. امروزه اکثر کاربران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند. بهتر است نگارش محتوا به گونه‌ای باشد که کاربر با یک نگاه بتواند ساختار آن را درک کند. برای این کار نیز می‌توان از کمک ابزارهای موجود بهره‌مند شد.

رفتن از محتوای عمومی به محتوای خاص تر در سایت را تا حد امکان برای کاربران آسان کنید. صفحات ناوبری را زمانی که منطقی است اضافه کنید و به طور مؤثر آنها را در ساختار لینک داخلی خود کار کنید. برای اصولی کار کردن روی سئو محتوا سایت خودتان، مطمئن شوید که تمام صفحات سایت شما از طریق لینک ها قابل دسترسی هستند و کاربران برای یافتن آنها نیازی به جستجوی داخلی ندارند. در صورت لزوم به صفحات مرتبط لینک دهید تا کاربران بتوانند محتوای مشابه را کشف کنند. محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو نوشته شده است.