آموزش جامع سئو محتوا در 1 ساعت + اصول محتوا سئو شده ایران فاندر

محتوای سئو شده دیگر شکل رباتی گذشته را ندارد و از اصول قبلی پیروی نمی کند. مهم ترین اصل در تولید محتوای سئو شده این است که آن را برای مخاطب بنویسید و طوری بنویسید که برای او کاربردی باشد و از مطالعه آن لذت ببرد. یک صفحه خوب می تواند هم به سئو محتوا خدمت کند و هم بهصفحات فرودسایت شما. سئو صفحات محصول در سئو سایت فروشگاهی نیز اهمیت زیادی دارد چرا که توضیحی که شما در خصوص یک محصول می نویسید، می تواند به تصمیم خرید مشتریان کمک کند. توجه داشته باشید که این محتواها باید با صداقت نوشته بشوند.

8- از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید. 2- مترادفات معنایی را برای کلمات کلیدی اصلی خود پیدا کنید. حتی اگر مقاله هم نباشد و فقط یک صفحه توضیح خدمات داشته باشیم باز هم ما در آن صفحه به سوالات متداول موجود در ذهن مشتری پاسخ می دهیم. مثلا اگر خدماتی ارائه می کنیم مسلما باید درباره جنس آن، کیفیت، قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نحوه استفاده از آن و … به مشتری توضیح بدهیم. برای خواننده محتوای خود، باید ارزش قائل شوید و باید کاری کنید که مخاطب از خواندن محتوای شما خسته نشود.

  • حتماً کلیدواژه خود را در ۶۰ کاراکتر اول عنوان جای دهید چون گوگل دقیقاً از همینجا به بعد عنوان مطلب را بریده و در صفحه نتایج جستجو قرار نمی‌دهد.
  • سعی می کنم در آینده این مقاله را آپدیت کنم و ریزتر وارد جزئیات شوم.
  • اگر صفحه چک آوت خرید، اتصال امنی نداشته باشد، کاربران نمی توانند به سایت اعتماد کنند.

به فرآیند بررسی صفحات وب جدید یا به روز شده سایت ها برای شناسایی محتوای آن صفحات توسط ربات های گوگل گفته می شود. گوگل URL ها را با دنبال کردن لینک ها، با خواندن نقشه های سایت و بسیاری از روش های دیگر کشف می کند. گوگل وب را می خزد، به دنبال صفحات جدید می گردد، سپس در صورت لزوم آنها را ایندکس می کند.

در عین حال می خواهید محتوای سئوی خود را برای گوگل جذاب کنید. اما برخی افراد زیاده روی می کنند و محتوای خود را چنان آشکارا بهینه می کنند که خواندن آنها وحشتناک می شود. پیشنهاد می‌کنیم متن خود را برای جستجوگر بهینه کنید، بدون اینکه تأثیر منفی بر اصالت ایده یا خوانایی متن شما بگذارد. لینک سازی داخلی روشی موثر برای کمک به موتورهای جستجو برای درک ارتباط محتوای شما، وادار کردن خوانندگان شما به صرف زمان بیشتری در سایت شما و کاهش نرخ پرش است. پیوند دادن به منابع خارجی مفید مانند ویکی پدیا باعث ایجاد اعتماد و بهبود تجربه کاربر می شود.

✅ استراتژی محتوا سندی است که ما در آن برای تولید، توزیع و مدیریت محتوای سایتمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم. این برنامه‌ریزی به‌ منظور رسیدن به اهداف کسب‌وکار و رفع نیاز کاربر تنظیم شده است. در مواقعی که قرار است چندین ویژگی یا مورد را پشت سر هم بیان کنیم، بهتر است از لیست‌های شمارشی یا فهرست‌های گلوله‌ای (بولت پوینت) استفاده کنیم. استفاده از لیست‌ها و بولت پوینت‌ها باعث می‌شوند که خوانایی متن سئو شده بالاتر باشد و کاربر سریع‌تر محتوای مورد نظر خود را پیدا کند. یکی از کاربردهای مهم تگ‌های هدینگ، بخش‌ بندی محتوا و آسان کردن دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف محتوا است. همچنین مقالاتی که دارای تگ‌های هدینگ هستند، عملکرد بهتری نسبت به سایر مقالات دارند.

تکنیک هایی برای افزایش تعامل کاربران با محتوای سئو شده

بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست. محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند. در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم.

به هر قیمتی محتوای سئو شده تولید نکنید!

این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید. در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد. پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم.

Call to Action یا فراخوان عمل که روشی مهم در تبدیل کاربر به مشتری است. که در واقع دستوری است که مخاطب را وادار به انجام یک واکنش از پیش طراحی شده می‌کند. بنابراین افزایش مشتریان، درآمد و سود شما همگی وابسته به CTA هستند. سعی کنید از استایل های نوشتاری مختلف تا جایی که باعث افراط نشود بهره ببرید و باعث نظم بهتر محتوای سئوشده خود شوید و توجه مخاطب را روی بخش­ها و کلیدواژه­ های مهم خود جلب­ کنید.