اخبار ایران و جهان خبرگزاری تسنیم خبرگزاری تسنیم | brassonline

اخبار ایران و جهان خبرگزاری تسنیم خبرگزاری تسنیم | brassonline

اژد‌های کومودو دارای ۶۰ دندان است که بیشترین تعداد برای یک بازار آلیاژ برنج کرمان خزنده محسوب می‌شود. پیکر شهید ۲۰ ساله فلسطینی تشییع شد جمعیت انبوه فلسطینیان، پیکر شهید دیار عمری را که شامگاه دیروز شنبه به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند. انتقادها از پلیس انگلیس به دلیل بازداشت معترضان ضدسلطنت/ حواشی تاج‌گذاری «چارلز سوم» ادامه دارد مخالفان سلطنت در انگلیس با انتقاد از رفتار پلیس این کشور در مراسم تاج‌ گذاری چارلز سوم، تصریح کردند که «این بازداشت‌ها برای محافظت از پادشاه در برابر شرمساری بود». ببینید | امکانات حیرت‌انگیز تویوتا لندکروز نسخه فوق ویژه قیمت خودرو تویوتا لندکروز نسخه فوق ویژه، ۳۸۵ هزار درهم معادل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به همراه امکانات حیرت انگیز است. از سرگیری درگیری‌ها در پایتخت سودان شبکه الجزیره امروز (یکشنبه) گزارش داد درگیری ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در شهر خارطوم پایتخت سودان با سلاح های سبک و سنگین از سر گرفته شده است. پیش‌بینی معاملات دوشنبه؛ بورس به شدت هیجانی است، مراقب باشید بازار برخلاف انتظارات روز یکشنبه را با عرضه بسیاری به پایان رساند هرچند حرکت منفی آن غیرعادی بود.

  • شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از شرکت فولاد سنگان بازدید کردند.
  • «شکرستان» به آنتن تلویزیون برگشت مدیر‌گروه مجموعه انیمیشن «شکرستان» از پخش ۵۲ قسمت با قصه‌های روز جامعه خبر داد.
  • چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.
  • سلام مس‌سونگون به لیگ یک تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان جواز حضور در رقابت‌های لیگ‌دسته یک را کسب کرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. گمانه‌زنی برای تعیین عرصه و حریم تپه «آساوله» کردستان به «کشف سفال‌های ساده و منقوش دوران مس و سنگ» منجر شد. عزیز به ایران ضایعات خوش آمدید.لطفا برای دریافت خدمات بهتر ایران ضایعات ، نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام نمایید. در راستای دانش‌افزایی، آموزش و پرورش منابع انسانی متخصص و مهارت آموخته در حوزه صنعت سنگ و صنایع وابسته، همچنین با آرمان هم‌افزایی و بهره‌مندی دوسویه از توان علمی، فنی و اجرایی، اين تفاهم نامه به ا …

مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت طلا

«پایگاه اطلاع رسانی معدن بیدار» نخستین مرجع مناسب تعیین و اعلام قیمت پایه محصولات معدنی و صنایع معدنی وابسته به آن در ایران است که در تیرماه سال ۱۳۹۱ همزمان با روز صنعت و معدن راه‌‌اندازی شد. رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از تائید نهایی انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تبریز خبر داد. (ویدئو) پنج بانک برتر ایران کدامند؟ مقایسه وضعیت بانک‌ها در ایران نشان می‌دهد که در بین آن‌ها تنها ۵ بانک دارای کفایت سرمایه بیش از سطح حداقلی ۸ درصد هستند که از میان آنها، بانک‌های خاورمیانه، کارآفرین و توسعه صادرات سطح کفایت سرمایه بالاتری حتی نسبت به استاندارد‌های کمیته بال (۱۲%) دارند. (ویدئو) سختگیری عجیب بانک در دادن دسته چک به یک نماینده مجلس ماجرای سخت‌گیری یک بانک از طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی برای گرفتن یک دسته چک را در این فیلم مشاهده می‌کنید. نرخ تورم سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟ | انتشار جزییات از سوی مرکز آمار نرخ تورم سالانه کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کل کشور بر اساس سال پایه ١٤٠٠ در اسفند ماه سال ١٤٠١ به عدد ٤٥,٨ درصد رسید. تاریخ سازی دختران هاکی در آسیا/ شیر زنان ایرانی نایب قهرمان شدند تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با شکست مقابل تایلند به عنوان نایب‌قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

نرخ قراضه ۲ دلار دیگر کاهش پیدا کرد

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه روز «کار و کارگر» را به تمام کارگران به‌ویژه سخت‌کوشان صنعت مس تبریک گفت. در پی کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال کارگری مس سرچشمه در مسابقات کارگری شرکت‌های جهان، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی این پیروزی غرورآفرین را تبریک گفت. در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان یکی از مدیران برتر سال کشور انتخاب شد. در مجمع عمومی شرکت مس گزارش حسابرسی صورت‌های مالی شرکت به صورت مقبولی مهر خورد و هیچ گونه بند حسابرسی نداشت و این نکته بسیار حائز اهمیتی است. فملی در گزارش ماهانه شهریورماه، از افزایش ۷۲درصدی فروش محصولات خود نسبت به ماه گذشته خبر داد و به درآمد هشت هزار و ۶۷۴ میلیاردتومانی دست یافت. در مسابقات جهانی وزنه برداری تاشکند ازبکستان، پرچم شرکت ملی مس در دستان امیر حقوقی ورزشکار تبریزی به اهتزاز درآمد.

ذوب آهن به دنبال گذار از فولادهای عمومی به فولادهای خاص است

شرکت ملی صنایع مس ایران در سال مالی ۱۳۹۹ حدود ۲۷هزارمیلیارد تومان سود خالص کسب نمود و به یکی از سودآورترین شرکت‌های ایران بدل گشت. ظرفیت اسمی پالایشگاه مس سرچشمه، تولید 158 هزار تن كاتد در سال است كه با اجرای برنامه‫های فاز دوم توسعه، به 260 هزار تن در سال افزایش خواهد یافت. نخستین گردهمایی کشوری سازمان نظام مهندسی معدن ایران در سال جدید با مشارکت مدیران، مسئولان و کارشناسان سازمان استان ها و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران و نمایندگانی از شورای مرکزی و مدی … سازمان نظام مهندسی معدن استان ها، شامل 31 سازمان استانی می باشد که هر کدام به شکلی مستقل و با توجه به شرح وظایف ذکر شده در قانون نظام مهندسی معدن، آیین نامه اجرایی آن و نظام نامه ها و دستورالعمل های مربوط، مشغول ارائه خدمات به جامعه معدنی کشور می باشند.