انواع حرکات بارفیکس و عضلات درگیر ریتون اسپرت فروش انواع لوازم ورزشی ، بدنسازی خانگی و باشگاهی | takdoo-تکدو

انواع حرکات بارفیکس و عضلات درگیر ریتون اسپرت فروش انواع لوازم ورزشی ، بدنسازی خانگی و باشگاهی | takdoo-تکدو

به دلیل اثر بخشی آن در کاهش چربی بدن ، به عنوان یک مکمل محبوب در کاهش وزن شناخته شده است. انجام دادن حرکت بارفیکس چپ و راست دقیقا شبیه به بارفیکس معمولی است با تفاوت این که به هنگام پایین امدن باید بدن خود را به چپ و به راست حرکت دهید. این حرکات به دلیل اینکه با جاذبه زمین در تقابل هستند تاثیر به سزایی درقوی تر کردن عضلات هسته بدن شما به عهده دارند و علاوه بر عضله سازی موجب تقویت کلی بنیه بدنی شما نیز خواهند شد.

  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • هیچ‌کس یک شبه نمی‌تواند، در انجام حرکتی مثل بارفیکس پیشرفت کند.
  • برای اینکه به طور مداوم نتیجه مثبت بگیرید و بدنتان قوی شود، به برنامه تمرینی خودتان گرم کردن درست، استراحت کافی و تغذیه مناسب را اضافه کنید.
  • کش‌های پاور باند کمی از وزن بدن شما کنترل می‌کنند و باعث می‌شوند هنگام اجرای حرکت بارفیکس فشار کمتری را تحمل کنید و امکان اجرای حرکت بارفیکس به تعداد بیشتر را برای شما فراهم می‌کنند.
  • تمرین به صورت پشت سرهم و بدون فاصله ایده خوبی نیست؛ حتی بیهوده یا خطرناک هم است.

هر روز تمرین کردن با این وسیله مزایا و معایبی دارد. ورزشکاران حرفه ای که چندین بار در روز ورزش می کنند می توانند به راحتی هر روز تمرینات کششی را ادامه دهند. اما کسانی که تازه کارند و هدفشان ورزش حرفه ای نیست باید با احتیاط بیشتر و طبق یک برنامه نرم عمل کنند.

بارفیکس تن زیب سه لول قطر 28 مقاومت 90 کیلو

اگر مبتدی هستید و انجام بارفیکس بسیار دشوار به نظر می رسد، می توانید از دستگاه هایی کمک بگیرید که زیر پاهای شما را حمایت کرده و به سمت بالا فشار می دهند. البته اگر به دستگاه دسترسی ندارید، می توانید از یک دوست کمک بگیرید تا پاهای شما را نگه داشته و به سمت بالا بلند کند. تمرینات کمی وجود دارند که بتوانند تا این تعداد ماهیچه را به طور همزمان درگیر کنند.

آیا استفاده از میل بارفیکس ایمن است ؟

در این مقاله ابتدا به بررسی فواید بارفیکس می پردازیم. سپس چند تمرین جهت آمادگی برای بارفیکس زدن معرفی کرده و در آخر هم توضیحاتی پیرامون روش صحیح بارفیکس زدن ارایه می گردد. اگر شما قدرت کافی برای انجام یک حرکت بارفیکس را ندارید، آن را به صورت معکوس انجام دهید.

اما برای اطمینان خاطر بیشتر و به‌عنوان امکان اضافه تر ، تن‌زیب مکانیسمی در نظر گرفته تا بتوان میل بارفیکس را به چهارچوب فلزی پیچ و مهره کرد. اگر به دنبال آب کردن چربی‌ای اطراف کمر هستید، می‌توانید روی این حرکت ورزشی سرمایه گذاری کنید. تعداد حرکاتی که می‌توان با میله بارفیکس انجام داد بسیار متنوع است؛ اما حتما از آن برای آب کردن چربی شکم و پهلو استفاده کنید. یکی از چیزهایی که باعث جذابیت افراد می شود داشتن بدنی ورزیده و عضلاتی برجسته است.