بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

یک کارت خوان هم داریم که برای اتصال حافظه گوشی هوشمند و دوربین‌های راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی دیجیتالی کاربرد دارد. پورت HDMI برای اتصال مانیتورهای جانبی استفاده شده و می‌توانید پایداری بیشتری نسبت به یک پورت VGA در آن دریافت کنید. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری داریم که برای اتصال سیمی هدفون می‌توانید از آن استفاده کنید. این پورت یقینا برای گیمرها بیشترین میزان کاربرد را خواهد داشت و می‌توانید از آن استفاده کنید. لپ تاپ های این رنجی مناسب دانشجویان و دانش آموزان بوده است که با خیال آسوده میتوانید برنامه هایی نظیر فتوشاپ و افیس را در لپ تاپ های معرفی شده نصب کنید. در این زمینه 10 لپ تاپ عالی معرفی شده است که بسته به نیاز خود میتوانید بهترین را انتخاب کنید.

  • ” 25 مدل از بهترین انتخاب های موجود در رنج قیمت های 10 میلیون، 12 میلیون، 14 میلیون و 15 میلیون تومان را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید بر اساس نیاز خود اقدام به بررسی مدل های مورد نظرتان نمایید.
  • این لپ تاپ به عنوان جدیدترین لپ تاپ 14 اینچی سری vivo book این شرکت در سال 2020 معرفی گردید.
  • لپ تاپ Lenovo ideapad L340 – NP / Ryzen U / 8GB / 1TB / 2GB AMD Radeon RX Vega 3 حدود 12 میلیون قیمت داره که با توجه به مشخصاتی که داره یک گزینه مناسب توی این قیمت هست.

این لپتاپ دارای وزن بسیار کم و طراحی بسیار نازک است که چشم نوازی خاص خودش را دارد. مسترنکست در این مطلب مانند سایر مطلب ها، در کنار معرفی بهترین لپ تاپ 15 میلیون تومان، یک راهنمای کامل اما مختصر برای خرید بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان را برایتان در نظر گرفته است. با مطالعه این بخش با خصوصیات بیشتری از لپ تاپ های زیر 15 میلیون آشنا خواهید شد. این لپ تاپ از پورت‌های متعدد تشکیل یافته است و می‌توانید و می‌توانید از فناوری وای فای و بلوتوث با کیفیت هم برخوردار شوید. جک ۳.۵ میلی‌متری در آن به کار رفته است و می‌توانیم به حسگر اثر انگشت هم در آن اشاره کنیم. این لپ تاپ از اسپیکر استفاده می‌کند و کیفیت آن در حد لپ تاپ‌های هم‌رده است.

بهترین لپ تاپ های 20 تا 30 میلیون تومان

علاقه‌مندان به کار با موزیک و هدفون‌های سیمی، یقینا از وجود این پورت خوشحال خواهند شد. اسپیکر با صدای بلند همراه با جزئیات ریز را هم داریم که هنگام در دسترس نبودن هدفون، می‌توانید به آن اعتماد کنید. باتری لپ تاپ ۳ سلولی بوده و ظرفیت معادل ۳۶ وات ساعت را به همراه دارد. سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس را در کنار داس می‌توانید روی این لپ تاپ نصب کرده و استفاده کنید. لپ تاپ از فناوری وای فای سریع و پایدار استفاده می‌کند و دانشجویان و دارندگان کسب و کار می‌توانند روی دسترسی به اینترنت پر سرعت حساب باز کنند.

گجت که باید حتما در مسافرت به همراه داشته باشید

صفحه نمایش هم هرچه شفافیت و تراکم پیکیسل هاش بیشتر باشه تصویر بهتری رو بهتون میده و چشماتون هم خسته نمیشه. سلام خسته نباشید من فکر میکنم شما در زمینه بررسی لپتاپ بی نظیرید خیلی خیلی ممنونم. ارزش و قیمت پایین‌تر سری پردازنده Core i5 اینتل به ارزش بهتری برای بسیاری از مصرف‌کنندگان تبدیل می‌شود، به خصوص اگر برنامه شما از مزایای عملکردی که در بالا ذکر شد استفاده نکند.