به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google فوریه 2023


گوگل از انتشار به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه ۲۰۲۳ خبر داد. این به روز رس، در سطح جه، برای یازده زبان اعمال می شود و تقریباً دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

تغییر به راهنمای نظرات محصول

به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 همراه با توضیحی است که در دستورالعمل به‌روزرس، بررسی‌های محصول موجود است.

Google اسناد به‌روزرس، بررسی محصول خود را به‌روزرس، کرد تا بهتر نشان دهد که این سند مربوط به خود سیستم بررسی محصول و کارهایی است که انجام می‌دهد.

اولین تغییر قابل توجه در ،وان مستندات است.

سند بررسی محصول قبلی ،وان:

به‌روزرس، بررسی‌های محصول جستجوی Google و وب‌سایت شما

جدید سند بررسی محصول ،وان:

سیستم بررسی محصولات جستجوی گوگل و وب سایت شما

قبلاً هیچ اشاره ای به موضوع “سیستم بررسی محصول” نشده بود و اکنون ده بار از این عبارت استفاده می شود.

عبارت «به‌روزرس، بررسی‌های محصول» ده بار در نسخه اصلی راهنمای به‌روزرس، بررسی‌های محصول Google ظاهر شد، اما اکنون فقط سه بار ظاهر می‌شود.

در حالی که ممکن است یک تغییر جزئی به نظر برسد، تأثیر آن این است که تمرکز راهنمای Google را به دور از به‌روزرس، بررسی محصول تغییر می‌دهد.

تغییرات در راهنما تأثیر تأکید بر سیستم بررسی محصول دارد.

این به ،ه خود واضح تر می کند که به روز رس، تغییری در “سیستم بررسی محصول” است.

یکی از ،مت های جدید در راهنمای به روز شده سیستم بررسی محصولات توضیح می دهد:

«به طور دوره‌ای، نحوه عملکرد سیستم بررسی محصول را بهبود می‌بخشیم.

هنگامی که این کار را به روشی قابل توجه انجام می‌دهیم، آن را به‌،وان «به‌روزرس، بررسی‌های محصول» در صفحه به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی جستجوی Google خود به اشتراک می‌گذاریم.

به روز رس، نظرات محصول برای یازده زبان

اعلامیه به روز رس، اشاره خاصی به این واقعیت دارد که به یازده زبان در حال انتشار است.

زبان هایی که به روز رس، به آن ها ارائه می شود عبارتند از:

  • هلندی
  • ،یسی
  • فرانسوی
  • آلم،
  • اندونزیایی
  • ایتالیایی
  • لهست،
  • پرتغالی
  • روسی
  • اسپ،ایی
  • ویتنامی

دو هفته بررسی محصول عرضه به‌روزرس، سیستم

گوگل همچنین اعلام کرد که عرضه تقریباً دو هفته طول می کشد تا به پایان برسد که تاریخ تکمیل آن 7 مارس 2023 است.

اگر یک سایت تحت تأثیر به روز رس، قرار گرفت چه باید کرد؟

به‌طور مداوم به‌روزرس،‌های الگوریتم گوگل باعث تغییراتی در رتبه‌بندی می‌شود که ،وماً دائمی نیستند.

اگر سایت شما تحت تأثیر به‌روزرس، قرار گرفت، بهتر است کمی بنشینید و منتظر بم،د تا به‌روزرس، تمام شود.

درباره سیستم بررسی محصولات

هدف از سیستم بررسی محصول حذف محتوای نازکی است که صرفاً خلاصه است و بررسی های بیشتری را برای محصول ارائه می دهد که مبتنی بر تجربه و تحقیق واقعی است.

اعلام به روز رس، سیستم بررسی محصولات از طریق توییتر بود.

امروز ما به‌روزرس، بررسی‌های محصول فوریه 2023 را منتشر کردیم که در سطح جه، برای این زبان‌ها اعمال می‌شود: ،یسی، اسپ،ایی، آلم،، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، لهست،. 2 هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود. بیشتر در اینجا:

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 21 فوریه 2023

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Kues




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-february-2023-،uct-reviews-update/480580/