تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟ بیلاود مارکتینگ-سئو خاکستری

تمام این کدها و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها در وبسایت schema.org موجود است. بعضی از متا تگ‌ها در سئو بسیار مهم هستند، تعدادی، اهمیت اندکی دارند و بعضی هیچ اهمیتی ندارند. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چه عواملی باعث بهبود بودجه خزش می‌شود. بودجه خزش تعداد صفحاتی از سایت شما است که ربات‌های گوگل در یک بازه زمانی مشخص خزش می‌کنند. اما سوال مهم این است که چه چیزی باعث می‌شود خوانایی متن بهبود یابد. محتوایی که از نظر شما جالب باشد یک چیز است و محتوایی که از نظر مخاطب شما جذاب باشد یک چیز.

  • ترافیک‌های ارگانیک ارزشمندتر از ترافیکی است که به واسطه‌ پرداخت هزینه‌ به سایت ما روانه می‌شود.
  • PHP برای ایجاد صفحات وب پویا که با پایگاه داده کار می‌کنند، طراحی و ساخته شد.
  • کدهای اسکیما به گوگل کمک می‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.
  • اگر باز هم نتوانستید که رتبه خوبی کسب کنید، تجربه کاربری صفحه مورد نظر خود را بررسی کرده و حتی محتوای آن را دستخوش تغییر نمایید.

با استفاده از این ابزار می‌توانید سرعت صفحات سایتتان را اندازه‌گیری کنید. Google Trends یک وب‌سایت متعلق به گوگل است که محبوبیت جستجوهای برتر (جستجوهایی که حجم بالایی دارند) در گوگل را در مناطق و زبان‌های مختلف تجزیه و تحلیل می‌کند. در لیستی که کیورد پلنر ارائه می‌دهد، حجم جستجوی ماهانه نیز داده می‌شود که بسیار مهم است و می‌توان بر طبق آن استراتژی سئو را تدوین کرد.

چون نمایش بهترین و مرتبط‌ترین نتایج به کاربران هدف اصلی تمام موتورهای جستجو است. صفحاتی که در گوگل بدون تبلیغات و گوگل ادز در صفحه نتایج موتور جستجو نشان داده می‌شوند، به درخواست کاربر مرتبط می‌باشند. لینک‌های تبلیغاتی بخش قابل توجهی از نتایج SERP ها را تشکیل می دهند.

بهینه سازی انواع سایت برای موتورهای جستجو تقریباً از اصول یکسانی پیروی می کند، فقط گاهی برای انواع بخصوصی از کسب و کارها تمرکز روی برخی اصول بیشتر است یا یکسری اصول و استثنائات به آن افزوده می شود. تبلیغ برند؛ گوگل دوست دارد برند های شناخته شده را در بالای فهرست نتایج جستجو قرار دهد زیرا مردم به آن ها اعتماد بیشتری دارند. علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید. گوگل می تواند این سیگنال ها را دریافت کند و به وب سایت هایی که مردم در مورد آن ها صحبت می کنند رتبه بهتری دهد. با استفاده از تعداد معینی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود، به جذب مخاطب و خوانندگان بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد که می توانند در آینده به عنوان مشتریان احتمالی شما محسوب شوند.

آیا سئوی سایتهای مختلف با هم متفاوت است؟

لینک سازی داخلی به معنای لینک دهی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان دامنه می‌باشد. مثلا منوی اصلی هر وبسایت، نمونه ای از لینک‌دهی داخلی است، اما در اینجا ما در مورد لینک‌های موجود در صفحه و در محتوا صحبت می‌کنیم. در ابتدای کار سئو، برای جست و جوی عبارات کلیدی می‌توانید از خود گوگل استفاده کنید. بعنوان یک کاربر، زمانی‌که در گوگل عبارتی را برای جست و جو سرچ می‌کنید، گوگل عبارات سرچ شده متداول و مرتبط با آن عبارت را نشان می‌دهد. دراینصورت با استفاده از Autocomplete‌گوگل می‌توانید ایده‌ای برای استفاده از عبارات کلیدی در محتوای خود بدست آورید. مشاغلی که به طور منظم محتوای سئو شده منتشر می کنند، 350٪ ترافیک بیشتری نسبت به کسب و کارهایی که تلاش زیادی برای بازاریابی محتوای خود انجام نمی دهند، دریافت می کنند.

در بازاریابی دیجیتال، Landing Page (صفحه فرود) به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که، بطور ویژه برای بازاریابی و تبلیغات ساخته می‌شود. Landing Page صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، در یک ایمیل، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و یا مکان‌های مشابه در فضای وب، وارد آن می‌شود. معمول‌ترین نوع ریدایرکت، ریدایرکت 301 است که برای انتقال دائمی یک URL به آدرسی جدید بکار می‌رود. ریدایرکت 301 به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که URL مد نظر برای همیشه به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوع‌های بعدی باید از URL جدید استفاده کنند.

۷- بک لینک (Backlink): نمایش اعتبار سایت به گوگل

به این ترتیب، لینک‌های خراب و شکسته برطرف شده و لینک‌های سالم جایگزین آن خواهند شد. همان‌طور که پیش از این گفتیم، یکی از راهکارهای مناسب برای به نتیجه رسیدن سئو محتوا، استفاده از تصاویر است. البته باید به یاد داشته باشید برای اینکه یک تصویر مخاطب بیشتری را داشته باشد و بیشتر دیده شود، استفاده از خاصیت آلت می‌تواند به آن کمک کند. با استفاده از این خاصیت، محتوای تصویر در قابل یک جمله بیان می‌شود. در واقع به این ترتیب، تصویر قابلیت خواندن پیدا می‌کند و برای افراد نابینا نیز قابل فهم خواهد شد.

سازی موتور جستجو) چیست؟

شاید هم به این نتیجه برسید که کمک گرفتن از یک متخصص می تواند گزینه بسیار بهتری باشد. امروزه نتایج جستجو (با نام صحیحSERP) شامل ترکیبی از تبلیغات و نتایج ارگانیک پویا تریست. از نمونه نتایج طبیعی جستجو پویا می توان به بخش هایی با عنوان Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و بسیاری از دیگر موارد اشاره کرد. این ویژگی ها با توجه به چیزی که کاربران به دنبال آن هستند در حال ارتقا و تغییر هستند.

همینطور بک لینک از پایین مقاله بهتر از بک لینک موجود در فوتر یا سایدبار است. بنابراین تفاوت زیادی بین بک لینک از صفحه ای که به 3 منبع لینک می دهد و بک لینک از صفحه ای که به 30 منبع لینک می دهد، وجود دارد. کیفیت Link profile وب سایت شما به طور مستقیم با رتبه آن در ارتباط است. در حالی که محاسبه معیار PageRank متوقف شده است، الگوریتم PageRank همچنان بخشی از رتبه بندی گوگل است. بک لینک، لینکی از یک صفحه از سایت به صفحه دیگر از سایتی دیگر است.