تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا

درک این موضوع که کاربران به دنبال چه کلمات کلیدی هستند؟ افراد به روش های مختلف برند یا کسب و کار شما را جستجو می کنند. گوگل گزینه ای خوبی است که شهرت نسبی هر یک از کلمات کلیدی که در موتور جستجو وارد می کنید را به شما نشان می دهد. آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است. شما بايد هميشه از مخاطبتان چيزي بخواهيد كه باعث شود در شبكه هاي اجتماعي دنبالتان كنند، مانند به اشتراك گذاشتن در شبكه اجتماعي، نظر گذاشتن براي پست وبلاگ. يكي از روش هاي خيلي خوب براي اينكه محتواهايتان عميق تر باشند، استفاده از case study یا آموزش های پروژه محور با اطلاعات منحصر به فرد خودتان است. ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد.

  • بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند.
  • برای اینکه محتوای شما به طور مصنوعی به بالاترین سطح خدمات اسکیما ارتقا یابد، سایت تان را درگیر هر نوع اسکیمایی نسازید.
  • آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد.
  • این کلیدواژه در توضیحات متا به صورت برجسته نشان داده می‌شود و به خوانندگان کمک می‌کند که ارتباط بین هدف جستجو و نتایج را در یابند.
  • در پاراگرف اول و ترجیحا دو خط اول کلمه کلیدی تکرار شود؛ البته بهتر است استفاده از کلمه کلیدی در خط اول صورت گیرد.

آدرس صفحه، عنوان اصلی صفحه، زیر عنوان های داخل صفحه، بدنه اصلی محتوا و توضیحات باید شامل کلمه کلیدی اصلی و سایر عبارات مشابه باشد. حال این محتوا ممکن است برای یک مقاله در سایت ما باشد یا یک صفحه محصول! پس منظور ما از سئوی محتوا هر مدل صفحه با محتوایی که در آن وجود دارد است. یک مطلب خوب باید حتماً لینک خروجی داشته باشد (مثل محتوای همین صفحه که چندین لینک به سایت های معتبر و مرتبط به فرمت بندی متن دارد).

از ایجاد لینک های غیر ضروری که به ناوبری کاربر در سایت کمکی نمی کند، پرهیز نمایید. با تمای قائل شدن بین متن معمولی و متن لنگر و های لایت کردن آنها، تشخیص لینک های خود را برای کاربران آسان کنید. اگر کاربران لینک ها را از دست بدهند یا به طور تصادفی روی آنها کلیک کنند، محتوای شما کمتر مفید می شود.

سرچ کنسول گوگل google search console

اگر در تحقیق کلمات کلیدی مبتدی هستید، اصلا جای نگرانی نیست چرا که تیم سئو فارس محتوا، به شما در نوشتن محتوای مناسب برای سئو کمک خواهد کرد. ✅ برای سئو محتوای متنی سایت ما باید ابتدا کلمات کلیدی هر صفحه را مشخص کنیم. سپس باید آن کلمات را به‌اندازه مناسب در بخش‌های مختلف صفحه مانند عنوان سئو، توضیحات متا، تگ‌های هدینگ، داخل محتوا، در متن جایگزین تصاویر و بخش‌های دیگر تکرار کنیم. پس تولید محتوای جامع به ما کمک می‌کند که سریع‌تر به اهداف خودمان (کسب رتبه و بازدید بیشتر) برسیم. مثلاً فردی به دنبال قیمت روز بیت کوین است، مقاله 3000 کلمه‌ای ما در این مورد را نمی‌خواند. در این حالت، باید در دو خط نیاز کاربر را رفع کنیم و نیازی به نوشتن مقاله جامع نیست.

زامبی پیج ( Zombie Page ) چیست؟

آیا می دانستید که جستجوی تصاویر گوگل ۲۱ درصد از کل حجم جستجوی آن را شامل می شود! مثال دیگری که ویژگی nofollow می تواند مفید باشد، لینک های ویجت است. اگر از ویجت شخص ثالثی برای غنی سازی تجربه سایت خود و جذب کاربران استفاده می کنید، چک کنید تا این ویجت حاوی لینک هایی نباشد که قصد ندارید همراه با آن در سایت خود قرار دهید. شما می خواهید به دیگران در مورد آن سایت هشدار دهید، بنابراین لینک آن را در محتوای خود قرار می دهید!

پس از آنکه تحقیقات روی کلمات کلیدی خود را انجام داده اید و چندین ایده کلیدی را کشف کردید، باید کلید واژه ای را انتخاب کنید که دارای بالاترین رتبه جستجو و مشکلات رقابت کمتری است. به عبارت دیگر، این کلید واژه ای است که کاربران در مرورگر خود سرچ می کنند تا نتایجی نزدیک به محتوای مقاله شما را بازدید کنند. ساده ترین راه برای پیدا کردن آنها این است که به سادگی کلمات کلیدی اصلی خود را در جستجوی Google وارد کنید و مانند تصویر به پایین صفحه نتایج جستجو بروید.