تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا

البته که باید بدانید از کدام کلمات کلیدی باید در محتوای خود استفاده کنید اما این گام مربوط به نحوه به کار بردن کلمات کلیدی در محتوا است. وقتی صحبت از سئو محتوا می‌شود، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند، نه لزوماً موضوعاتی که فقط شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید. به‌عنوان‌مثال، شما به‌عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود، بسیار فراتر از یک مبتدی هستید. اما اگر بخشی از مخاطبان شما را افراد مبتدی تشکیل می‌دهند، همچنان باید آن موضوعات سطح ابتدایی را پوشش دهید. این لیست همیشه در حال تغییر خواهد بود و هرگز کامل نخواهد شد، اما داشتن آن به‌عنوان پایه‌ای برای نوشتن سئو شما بسیار ارزشمند است.

  • لینک های خروجی به سایت های مرتبط و معتبر، اثر مثبت بر SEO دارد و می تواند رتبه شما در نتایج جستجو را ارتقا دهد.
  • ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید.
  • با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید.

بله، هرچیزی که باعث کاهش بانس ریت شود و باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت شود در سئو محتوا موثر است که CTA هم یکی از آنهاست. با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید. با ایجاد لینک داخلی مناسب ، کاربران را از صفحات پر بازدید خود به صفحات زامبی هدایت کنید. آیا چیزی مانند یک اشتباه تایپی در یک قطعه محتوای عالی می‌تواند ذهنتان را مغشوش کند؟ نه. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است. توصیه ما این است که در هر مطلب خود به حداقل ۲ سایت معتبر لینک بدهید.

به لحن محتوای خود خیلی توجه داشته باشید و از قبل در نظر بگیرید که با چه نوع مخاطبی طرف هستید. اما با همه این بررسی ها بدانید که نه باید خیلی خشک و رسمی باشید و نه خیلی راحت و خودمانی. در انتخاب این عنوان مناسب بهتر است تا از یک الی دو تا از کلید واژه های تان استفاده کنید و آن را هم در ابتدای عنوان خودتان جا دهید. چون همانطور که گفتم عنوان شما اولین چیزی است که توسط هر دو هدف شما یعنی مخاطب و گوگل دیده و بررسی خواهد شد. در این شرایط ما به شما می‌گوییم که بنا به کسب و کاری که دارید چه محتواهایی مناسب شماست و در چه شرایطی بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

سئوی محتوا چیه؟ چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟

بدون هدف مستقیم فروش بنویسید چرا که شما قرار است یک مشاور خوب باشید نه یک بازاریاب. شما تصمیم به آموزش دارید نه تبلیغات و بدانید که فروش خوب حاصل محتوای آموزشی متناسب شما خواهد بود. شروع خوب قطعا می تواند کلید بعدی موفقیت شما در کنار عنوان مناسب باشد و فرد را سر اصل مطلب بیاورد. مخاطب اگر در همان ابتدا به ارتباطی که می‌خواهد دست پیدا نکند از ادامه دادن محتوا جدا می‌­شود. این را هم در کنار سئو کردن محتوای خود در نظر داشته باشید که سریع سر اصل مطلب بروید و وقت را صرف زمینه چینی نکنید چرا که مخاطب آنلاین شما کشش این وقت تلف کردن را ندارد. یکی دیگر از مواردی که می‌تواند نرخ کلیک سایت را افزایش دهد افزودن کال تو اکشن به قسمت توضیحات متا می‌باشد.

چرا من تولید محتوا را دوست دارم؟

این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مقالات طولانی می توانند موارد بیشتری را نسبت به بلاگ پست 300 کلمه ای پوشش دهد. این بدان معناست که مقالات طولانی بهتر از محتوای کوتاه به سوالات افراد پاسخ می دهند.

ما در این مطلب این با ذکر 10 نکته اساسی دستوالعمل‌ها آموزش خواهیم داد. یک محتوای سئو شده و مبتتی بر سئو، علاوه بر این که می‌تواند اعتبار سایت شما را افزایش دهد، نظر مثبت موتورهای جستجو را نیز به خود جلب می‌کند. شما علاوه بر نوشتن محتوای مبتی بر سئو، نیازمند به عوامل خارجی برای بهبود رتبه سایتتان هستید. در حقیقت بک لینک، لینکی است که شما از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید.

سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟ آموزش سئو تکنیکال

سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید. اگر تمام کارهایی که انجام می دهید منجر به پستی با مشارکت بالا و عالی نشود، بدون شک، یکی از ناامیدکننده ترین تجربه ها را پشت سر گذاشته اید. احتمال اشتراک‌ گذاری محتوای جامع چهار برابر بیشتر از محتواهای دیگر است. شما باید بر اساس اهمیت زیرعنوان‌های خود، هدینگ‌ها را از ۲ تا ۶ مشخص کنید. البته معمولا هدینگ ها ۲ تا ۴ هستند و به هدینگ‌های دیگر نیاز نخواهید داشت.

فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم. در این مثال، «فروش در شبکه‌های اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد! اگر سایت مورد نظر در حوزه روش‌ها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت می‌کند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت می‌کند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم.