خرید کتاب های کنکور ریاضی با تخفیف ویژه کتابانه | ketabko

خرید کتاب های کنکور ریاضی با تخفیف ویژه کتابانه | ketabko

ضرایب دروس عمومی برای همه زیرگروه ها یکسان است ولی دروس تخصصی شامل ریاضی، فیزیک و شیمی برای هر گروه متفاوت است. سلام برای رشته تجربی ترجیحا از کتاب های میکرو گاج یا کتاب های تست و درسنامه خیلی سبز استفاده کنید. وقتی منابع کمک درسی که مطمئن شدین خوبه و خریدین دیگه سراغ منبعی جدید نگردید , خرید کتاب کمک درسی کنکور ریاضی همون منابع کمک درسی رو کامل بخونید و بعد مرور کنید. مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید. وحید باقری هستم، رتبه 751 کنکور سراسری سال 95 و مدیر وب سایت گروه مشاوره ای رابین. از سال 95 تمرکزم بر روی مباحث مشاوره ای و اصول موفقیت در کنکور بوده.

  • در واقع افرادی در این رشته موفق می شوند که از توانایی محاسباتی مناسب و تحلیل قدرتمند برخوردار باشند.
  • اینجا می‌تونی با غرفه‌دارهایی از سرتاسر ایران صحبت کنی و مناسب ترین کتاب کمک درسی را پیدا کنی.
  • در این مقاله بهترین کتاب تست حسابان و بقیه دروس را برای همه سطح ها معرفی کرده ایم.

حالا هر کی میاد منبعی معرفی میکنه وقتی منبع درست رو از اول انتخاب کردید دیگه سراغ منابع جدید نگردید چون فقط هزینه و وقت رو تلف می کنید. منتها باید اول منبع درست رو انتخاب کرده باشید که به سطح شما بخوره و حجمش متناسب با زمانی باشه که دارید. برای انتخاب منبع درست هم پرس و جو کنید البته نه خیلی زیاد و وسواس گونه طوری که زیاد وقتتون رو بگیره و همچنین حتما قبل از خرید چند صفحه از اون کتاب رو ببینید. اگه واسه هر درس چند منبع مختلف داشته باشید همش استرس دارید که نکنه نرسم این رو تموم کنم ازش سوال بیاد نکنه از اون سوال بیاد نرسم تمومش کنم این آشوب به پا میکنه درون شما.

IQ زیست شناسی دهم گاج

با خرید مجموعه سوالات کنکور و حل سوالات تستی سال‌های گذشته اطلاعات لازم و کافی کسب خواهید کرد. کتب جمع بندی و مجموعه کتاب‌های تستی طبقه بندی شده با ارائه پاسخ تشریحی با توضیحات کامل، کمک بسیاری به شما در زمینه یادگیری مطالب کنکور خواهند کرد. در جلد دوم این مجموعه پاسخ های تشریحی قرار گرفته است که تلاش شده حل کامل تمامی سوالات و راه های متنوع پاسخ دادن به آن ها، آورده شود تا برای تمامی دانش آموزان قابل درک باشد و به تسلط کامل رسید. در کل این کتاب با توجه به حجم مطالبی که دارد، کتاب مناسبی برای شروع یادگیری می باشد و برای دوران جمع بندی مناسب نیست. اما این کتاب را می توان آماده شدن برای کنکور، به عنوان کی از بهترین منابع کنکور ۱۴۰۲ قلمداد کرد.

ناشران ویژه کمک درسی

انتشارات گاج یک بانک کتاب فوق‌العاده برای دانش آموزان کنکوری رشته ریاضی است. در این بین، کتاب‌های جامع کنکور ریاضی این ناشر نیز با هدف تسلط دانش‌آموزان به مهمترین مطالب کتاب‌های درسی، تست‌زنی و یادگیری عمیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن جایگاه ویژه‌ای دارند. برای سفارش خرید کتاب جامع کنکور ریاضی انتشارت گاج می‌توانید همین حالا و از همین صفحه اقدام کنید. غلط های املایی و نگارشی خاصی در کتاب دیده نمی شود و نثری روان و موجز دارد. در سطح اول، اولین پیشنهاد ما به عنوان بهترین منبع کنکور تجربی 1402، کتاب تست ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز است. این کتاب مجموع دو کتاب ریاضیات پایه و دوازدهم خیلی سبز هست و در دو جلد به چاب رسیده که رویکردی کاملا تستی، همسو با کتاب درسی دارد و برای موفقیت در آزمون های آزمایشی و کنکور تهیه شده است.

برای فیزیک کنکور کتاب گاج طبقه بندی برای شروع برات مناسبه. بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ رو تو این مقاله معرفی کردیم و پیشنهاد می کنم از همین کتاب های تست استفاده کنی. کتاب فیزیک نشر الگو برای پایه های دهم و یازدهم برای هر دو رشته ریاضی و تجربی ، با 2 عنوان « تست » و « سه بعدی » چاپ شده است.