چه چیزی برای سئو سایت شما اهمیت بیشتری دارد؟ داده ها یا احساسات؟
البته داده ها!
دیمیتری ،توف از Regex SEO به من در SEJS،w میپیوندد تا دادههای SEO، فرصتهای SEO خدمات خانگی (که پس از کووید منفجر شد) و دیگر روندهای جستجوی در حال ظهور صحبت کند.
همچنین اطلاعاتی در مورد بهروزرس،های Google، ردیابی و انتظارات بازگشت سرمایه از SEO، و ایجاد سرنخهای خدمات محور محلی دریافت خواهید کرد.
شروع به ضبط داده ها کنید. ردیابی داده ها را از امروز شروع کنید. بدون آن، شما نمی تو،د بر اساس داده هایی که ندارید، هیچ تصمیمی بگیرید. – دیمیتری ،توف، 13:57
به جای بهینه سازی موتورهای جستجو، من تولید درآمد ارگ،ک را دوست دارم. هدف جستجوی ارگ،ک چیست؟ این فقط ترافیک نیست، بلکه درآمدزایی از آن کانال است. بسیاری از مردم این عبارت را ندارند، اما این همان چیزی است که من ترجیح می دهم سئو را «تولید درآمد ارگ،ک» بنامم. – دیمیتری ،توف، 21:48
من همیشه تجربه کرده ام که سئو را به ،وان یک سرویس مستقل که مردم می ،ند نمی بینم و بس. این باید در ماشین بازاریابی کلی ادغام شود، جایی که کیفیت سرنخ و پیگیری آن وارد می شود. -لورن بیکر، 16:28
[00:00] – درباره دیمیتری
[02:10] – خدمات خانگی دیمیتری در آن تخصص دارد.
[03:18] – داده محور بودن به چه م،است؟
[06:12] – ROI خالص به چه م،است.
[09:27] – آیا برای بهینه سازی در محل باید بر روی موارد با قیمت بالا تمرکز کنید؟
[17:48] – دیدگاه دیمیتری در مورد رتبه بندی فقط برای ،مت جلویی.
[22:59] – نقش جستجوی مستقیم روی داده ها.
[27:46] – سوالاتی برای پرسیدن از تیم های محصول برای شروع ضبط داده ها.
[29:55] – آیا می تو،د از ترافیک پست وبلاگ ملی برای خدمات خانگی استفاده کنید؟
[35:07] – دیدگاه دیمیتری در مورد به روز رس، محتوای اخیر گوگل.
[40:47] – افکار دیمیتری در مورد EAT
منابع ذکر شده:
محتوا فقط محتوای متنی نیست. محتوای متنی امروزه از بین رفته است. بنابراین، اگر یک ،بوکار، پزشک، متخصص بهداشت یا دامپزشک هستید، یک فیلمبردار یا ویرایشگر کارآموز استخدام کنید و فقط به آنها اجازه دهید شما را دنبال کنند و کمی یوتیوب بسازند که هر مصاحبه یا مصاحبهای را نشان دهد. برای یک پزشک یا هر متخصصی خیلی راحت تر است که 15 دقیقه جلوی دوربین بنشیند و به چند سوال پاسخ دهد تا اینکه بنشیند و یک مقاله 2000 بنویسد که یک روز یا بیشتر طول می کشد. اگر محتوای ویدیویی دارید، یوتیوب دوست شماست. امروزه محتوای متنی به بخش کوچکتری از بازاریابی محتوا تبدیل شده است. – دیمیتری ،توف، 50:53
اگر در صنعت بازاریابی و بازی سئو هستید و آن را به درستی انجام می دهید، به این م،ی که محتوای عالی تولید می کنید، از هیچ کلاه سیاه، بک لینک کلاه خا،تری یا هر چیز دیگری استفاده نکنید.
هیچ یک از به روز رس، ها شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. آنها حتی باید رتبه شما را بهبود بخشند. – دیمیتری ،توف، 37:49
تفاوت زیادی بین اعتماد و دانش وجود دارد. ،ی می تواند باهوش ترین فرد در فضای خود باشد و شخصی می تواند فوق العاده آگاه باشد. با این حال، ،وماً به این م،ی نیست که آنها قابل اعتماد هستند. -لورن بیکر، 46:32
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مش، شوید:
ارتباط با دیمیتری ،توف:
داشتن اشتیاق قوی برای ،ب و کار و تمایل به کمک به دیگران، دیمیتری را به راه اندازی شرکت خود به نام Regex SEO سوق داده است. او با شرکتهایی در هر اندازهای کار میکند تا به آنها کمک کند حضور آنلاین خود را افزایش دهند.
او به ،وان یک مدیر بازاریابی مبتنی بر داده، به شرکتها کمک میکند تا با بهینهسازی بودجههای بازاریابی خود، سهم بازار و درآمد خود را افزایش دهند. در میان دیگر پلتفرمهای بازاریابی مطرح، او در فوربس، MOZ و SEMrush HackerNoon به نمایش درآمده است.
ارتباط با دیمیتری در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/di،al،eman/
او را در توییتر دنبال کنید:
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید:
منبع: https://www.searchenginejournal.com/seo-data-opportunities-podcast/469375/