دوره جامع سئومحتوا + تولیدمحتوا و ویراستاری

زیرا ممکن است گوگل از آنها به عنوان اسنیپتی برای صفحات شما در نتایج جستجوی گوگل استفاده کند. توجه داشته باشید که می‌گوییم «ممکن است» زیرا گوگل ممکن است از بخش مرتبطی از متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند؛ اگر آن بخش به خوبی با درخواست کاربر مطابقت داشته باشد. در صورتی که گوگل نتواند متن مناسبی را برای استفاده در اسنیپت پیدا کند، افزودن تگ های توضیحات متا به هر یک از صفحات شما همیشه یک روش خوب است. داشتن تجربه کاربری موفق می تواند در بالا بردن سرعت بهینه سازی سایت شما موثر باشد. زمانی که کاربر درگیر محتوا شود به دنبال محتوای بیشتر است، با محتوا بیشتر تعامل برقرار می کند و آن را به اشتراک می گذارد. از ساختار کلی گرفته تا جزئیات چیدمان از تولید محتوای با کیفیت مطمئن شوید.

باید به کمک این ابزارها، موضوعات پوشش داده شده توسط رقبایتان را بررسی کنید تا اگر چیزی را از قلم انداخته‌اید، هرچه زودتر آن موضوع را نیز به محتوایتان اضافه کنید. این پروسه می‌تواند روی محتوای موجود انجام گیرد و یا برای شکاف‌های موجود، صفحات و نوشته‌های جدید ایجاد شود. ابزارهای تجاری نظیر SEMRUSH و Ahref به شما کمک می‌کند اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص متوسط تعداد کلمات موجود در صفحات برتر و یا ساختار لینک‌های داخلی و خارجی این صفحات به دست آورید. با انتشار یک راهنمای طولانی در سایت، نباید انتظار افزایش فالوور در اینستاگرام را داشته باشید. یک ویدیوی جذاب و آموزشی قطعا بر افزایش تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام تاثیر بیشتری می‌گذارد.

  • در نتیجه کاربران به شکل راحت تری می‌توانند موضوع مورد نیاز خود را جستجو کرده و خیلی سریع تر به آنچه که به دنبالش هستند، دست پیدا کنند.
  • کاربران چه با دنبال کردن یک لینک شکسته یا تایپ کردن URL اشتباه، گهگاه به صفحه ای می رسند که در سایت شما وجود ندارد!
  • در ابتدا من تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادم و حدود 15 عبارت را حول عبارت “سئو محتوا” استخراج کردم.
  • AMP یک نوع خاصی از HTML است که تضمین می کند سایت شما سریع و کاربرپسند باقی می ماند و می تواند توسط پلتفرم های مختلف از جمله جستجوی گوگل، سرعت بیشتری بگیرد.
  • به طور مثال، اگر کاربری در گوگل سرچ کند، دستور پخت کیک هویج، نمی خواهد راجع به تاثیر هویج بر سلامتی بداند، می خواهد شما نحوه پختن آن کیک را به او آموزش دهید.

با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم . در ویدیو توضیح دادم که استفاده از تگ های هدینگ قوانین استفاده خاص خودش رو داره و اگر درست از تگ های هدینگ استفاده بشه خیلی تاثیر گذاره. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. سلام یه روز زیبای بهاری وقتی داشتم به حیاط کوچیک خونمون نگاه میکردم با خودم گفتم که چی می شد می تونستم این لحظه رو جوری ثبت کنم که همیشه توی یاد و خاطرم بمونه و… استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود.

قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه. اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است. اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. شما باید همیشه سعی کنید محتوایی تولید کنید که اولاَ منحصربفرد باشد، دوماً در صورتی که سایت ها از محتوای شما استفاده می کنند، به شما لینک بدهند.

کلیدواژه ها در پاراگراف اول و محتوای اصلی به‌ اندازه تکرار شده‌ اند

در واقع اکثریت قریب به اتفاق سایت های فهرست شده در نتایج گوگل، به صورت دستی برای گنجاندن ارسال نمی‌شوند، اما وقتی در وب می‌خزیم به‌طور خودکار پیدا و اضافه می‌شوند. نام عمومی ربات، خزنده یا عنکبوت گوگل و یک نرم افزار بات جستجو است که به طور مداوم در وب می خزد. بات گوگل مدارک وبسایت های مورد نظر را جمع اوری کرده تا در انتها یک ایندکس خوب انجام دهد.

سؤالات متداول محتوای سئو شده

Yoast SEO به شما کمک می کند متن خود را کمی بیشتر تغییر دهید. اگر مقاله خود را نوشته اید، بر روی ایده اصلی تمرکز کرده اید و خوانایی پست خود را بهینه کرده اید، باید نگاهی به تجزیه و تحلیل SEO در Yoast SEO بیندازید. چراغ های قرمز و نارنجی نشان می دهد که کدام جنبه از سئو محتوا شما به کمی توجه بیشتر نیاز دارد. با این حال، تا زمانی که نمره کلی شما خوب باشد، برای همه جنبه ها نیازی به چراغ سبز ندارید. مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آن‌ها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند. یعنی اگر می‌خواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید.

اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. حتماً این جمله از Bill Gates را شنیده اید که “محتوا پادشاه است”. جالب است بدانید که بیل گیتس این صحبت را حتی قبل از پیدایش گوگل، بیان نمود و امروزه این موضوع واقعاً صحت پیدا کرده است؛ حالا اگر محتوای شما، سئو هم شود که چه بهتر.

این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه را بهتر دسته بندی و شناسایی کنند. بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ برای کلیدواژگان به معنای آن نیست که تا جای ممکن بتوان در پست از کلیدواژگان استفاده کرد. در این مطلب به بررسی چگونگی بهینه‌سازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما می‌پردازیم و در کنار آن تاکتیک‌های بهینه‌سازی دیگری را نیز ارائه می‌کنیم.

کاربران تلفن همراه انتظار دارند عملکردهای یکسانی همانند نظر دادن و چک کردن و همچنین محتواهای مشابهی در تلفن همراه و همچنین سایر دستگاه هایی که وب سایت شما از آنها پشتیبانی می کند، داشته باشند. علاوه بر محتوای متنی، مطمئن شوید که تمام تصاویر و ویدیوهای مهم در دستگاه های تلفن همراه جاسازی شده و قابل دسترسی هستند. برای موتورهای جستجو، تمام داده های ساختاریافته و سایر ابرداده ها – مانند عناوین، توضیحات، عناصر لینک و سایر متا تگ ها را در تمام نسخه های صفحات ارائه دهید.

محصولات یا خدمات را چه نوع افرادی خریداری می‌کنند و نیاز به چه محتوایی دارند. طبق همین مورد می‌توانید عملکرد بهتری در سئو محتوا نیز داشته باشید چون کاربران عاشق محتواهای سایت شما می‌شوند. توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در می‌آیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی می‌دهد. این توضیحات متا اطلاعاتی را در اختیار جستجو کننده قرار می‌دهند تا متوجه شود محتوای شما همان چیزی است که به دنبال آن است یا خیر و اینکه نهایتاً باید بر روی آن کلیک کند یا نه. در زمان تهیه و سئو محتوا باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد.