دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک؛ چند قدم تا طراحی یک فضای شیک! ستاره | elitarchgroup

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک؛ چند قدم تا طراحی یک فضای شیک! ستاره | elitarchgroup

دکور آرایشگاه مردانه متناسب با منطقه ای که آرایشگاه در آن قرار دارد و همچنین بودجه ای که کارفرما برای آن در نظر گرفته است و براساس طرح سه بعدی اولیه متناسب با اصول طراحی داخلی و همچنین استفاده از مصالح و متریال درجه یک باید صورت گیرد. همچنین سلیقه کارفرما و محدوده سنی مشتریان در طراحی دکور آرایشگاه مردانه بسیار تاثیر گذار است. توجه به محدوده سنی غالب مشتریان اگر متناسب با واقعیت نباشد خود عامل اصلی دفع مشتری است. به عنوان مثال زمانیکه قصد دکور آرایشگاه مردانه برای محدوده سنی جوانان را دارید باید محیط آرایشگاه برای جوانان جذاب باشد و دکور آرایشگاه مردانه لوکس قطعاً جذابیتی برای جوانان ندارد.

  • این دو رنگ در آرایشگاه های زنانه می تواند سفید و مشکی، سفید و آبی، قرمز و مشکی و ترکیب هایی از این قبیل باشد که مورد پسند خانم ها قرار بگیرد.
  • اجرای دکور آرایشگاه زنانه متناسب با طراحی انجام شده شروع میشود.
  • سعی کنید مشتری از همان لحظه اول ورود به سالن شما احساس خوشایندی داشته باشد.
  • در برخی از فضاها مانند آرایشگاه های زنانه تنها حرفه ای بودن و کار درست بودن آرایشگر مهم نیست بلکه وجود دکوراسیونی شیک و لوکس که آرامش و نشاط را به مشتری انتقال می‌دهد در این نوع فضاها حرف اول را می‌زنند و باعث جذب مشتری می‌شوند.
  • در بخش‌هایی که آینه وجود دارد و بخش میکاپ است، نور اهمیتش دوچندان می‌شود.
  • طراحی انسان محور مربوط به آگاهی اجتماعی، همدلی، نیازهای انسانی و توجه به سلامتی افراد از طریق طراحی داخلی می باشد.

اجرای دکور آرایشگاه زنانه متناسب با طراحی انجام شده شروع میشود. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای زیبای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید. شما باید رنگ‌های شاد و جذاب را وارد فضا کنید و به فضا روح بدهید، تا مشتری با ورود به فضا احساس نشاط کند.

در انتخاب مبلمان در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی به ذکر فهرست وار میپردازیم

همانطور که می دانید کار روزانه آرایشگرها از لحاظ فیزیکی خسته کننده و طاقت فرسا است. بنابراین توجه به راحتی کارکنان شما در مدت زمان طولانی از نکاتی است که باید به آن توجه طراحی مبل شود. ابتدا توصیه می کنیم که یک صندلی با پایه هیدرولیک خریداری کنید که مطابق با قد آرایشگر تنظیم شود. گذشته از این که صندلی هیدرولیک است، مهم است که اطمینان حاصل کنید که این صندلی ها در ارتفاع دلخواه قفل می شوند و حداکثر میزان حرکت را برای آرایشگرها فراهم می آورند. همچنین صندلی های چند منظوره را انتخاب کنید که امکان چرخش را داشته باشند تا کارکنان هنگام ارائه خدمات بیش ترین میزان تسلط را داشته باشند. برخی از سالن های زیبایی محصولات ضروری و مورد نیاز مشتریان را جهت فروش ارائه می دهند.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه کوچک

با توجه به استاندارها و اصول طراحی دکوراسیون داخلی حداقل باید 1.5 متر فاصله بین میزهای آرایشی باشد. به نحویکه دو آرایشگر اگر همزمان در دو جهت میز آرایشی در کنار یکدیگر قرار بگیرند بتوانند به راحتی حرکت کنند و آزادی عمل داشته باشند. در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه باید به دو نکته اصلی توجه کرد. اول اینکه کارایی فضای طراحی شده به گونه ای باشد که آرایشگر بتواند به راحتی به امور آرایشی بپردازد زیرا هدف اصلی از احداث آرایشگاه زنانه همین است. دوماً اینکه طراحی به گونه ای صورت گیرد که خلق فضایی لوکس ، امن و فراهم کردن آسایش و راحتی مشتریان در طراحی داخلی دکوراسیون آرایشگاه زنانه محقق شود. اولین نکته و مساله که باید قبل از شروع کار در نظر داشته باشید، اهمیت زیاد نوع طراحی داخلی آرایشگاه زنانه می باشد.