سئوی محتوا چیه؟ چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟ همیار وب

به علاوه این­که خیلی طولانی و مبهم هم نباشد چرا که قرار نیست برای یک کنفرانس علمی عنوان انتخاب کنیم. ما با رعایت تمامی تکنیک‌ها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید. همانطور که می‌بینید استفاده از کلمات جذاب، منحصربه‌فرد و همچنین جملاتی مانند مثال‌های واقعی برای آموزش سئو می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش نرخ کلیک داشته باشد. استفاده از تصاویر در نوشتن محتوا سیگنالی برای خزنده های گوگل ارسال میکند و از با کیفیت بودن محتوای شما به گوگل اطلاع رسانی می کند. در سئو کردن محتوا خود یک کلمه کلیدی انتخاب کنید و از آن چند بار استفاده کنید. ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است.

عکس با alt کلمه کلیدی خیلی مهمه حتما از عکس در محتوا استفاده کنین ویدیو هم واقعا تاثیر بالایی در سئو داره. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید.

  • هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید.
  • هرچه محتوای شما توسط افراد بیشتری مطالعه شود احتمال بالا رفتن رتبه این محتوا در گوگل بیشتر خواهد شد.
  • البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید.
  • برای درک بهتر گوگل از محتوای صفحه کارهای دیگری هم باید انجام بدهید که در ادامه به آن می پردازیم.
  • اخبار و منابع خود گوگل را دنبال کنید تا به شما در ساخت یک سایت عالی کمک کنند.

برای مثال در این مقاله کلمه کلیدی به دو عبارت مختلف (محتوای سئو شده، سئو محتوا) در عنوان اصلی تکرار شده است. بهینه سازی کلمات کلیدی به این معناست که برای نوشتن محتوای خوب کجا و چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنید تا جستجو را به حداکثر برسانید. این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. یکی دیگر از نکاتی که باید در تولید محتوا seo شده رعایت شود، کپی نبودن محتواها است. در صورتی که محتوایی کپی باشد، از نظر گوگل سرقت تشخیص داده می‌شود و در جست‌ و جوها نشان داده نمی‌شود.

سرچ کنسول گوگل google search console

اگر بازدیدکنندگان در یافتن صفحات سایت شما با مشکل مواجه شوند، ممکن است از این صفحه بازدید کنند. در حالی که موتورهای جستجو نیز از این صفحه بازدید می کنند و پوشش خزیدن خوبی از صفحات سایت شما دریافت می کنند، اما این صفحات عمدتاً بازدیدکنندگان انسانی را هدف قرار می دهند. نکته مهم این است که محتوا به صورت اتوماتیک و بدون اغراق یا انجام رفتارهای ماشینی، استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد و نویسنده نیاز به دستکاری محتوا نداشته باشد. همچنین در متن به سایر مقالات و صفحات دیگر اشاره شود تا متخصص سئو به صورت طبیعی بتواند لینک سازی داخلی را انجام دهد.

متن محتوای سئو شده

البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید. البته برای این منظور باید حواستون باشه که خیلی تابلو این کار را نکنید تا گوگل به شما شک کند. در آخر برای جذاب تر شدن محتواتون بهتر است از یک سری المان های زیبایی که مربوط به قالب سایت تان می شود استفاده کنید.

در پاراگرف اول و ترجیحا دو خط اول کلمه کلیدی تکرار شود؛ البته بهتر است استفاده از کلمه کلیدی در خط اول صورت گیرد. این کار هم برای خواننده زیباست و سریع می‌فهمد که موضوع محتوا چیست و هم ربات‌های پایشگر گوگل به آن اهمیت می‌دهند. برای مثال در همین محتوا کلمه «سئو محتوا» به عنوان کلمه کلیدی تعیین شده و کلّیت محتوا بر محور همین کلمه و ماهیت آن پیاده‌سازی می‌شود. کلمه کلیدی محتوا را مشخص کنید و ببینید LSI و کلمات کلیدی هم مفهوم چه مواردی هستند. پیشنهاد ما این است که برای موفقیت در سئو حتما با یک تیم حرفه ای کار کنید و بیشتر تمرکز خود را بر روی تجارت خود بذارید. کلمات کلیدی صحیح و مناسب هر کسب و کار را انتخاب و آنالیز کند.

نرم افزار خودکاری که صفحات وب را می خزد و آنها را ایندکس می کند. مثلا در تصویر بالا ما از کاربر خواسته‌ایم که مقاله را در شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر کند. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. ولی از نظر گوگل عکس ها به تنهایی مفهومی ندارند و چیزی از آن نمی­‌فهمند و به همین علت باید با alt texکه توضیحاتی به جایگزینی عکس ها هستند مفهوم آن را به گوگل هم منتقل کنیم.

الگوریتم فرشنس گوگل دقیقا برای این آمده تا محتواهای تازه را بالاتر از بقیه در نتایج جست و جو نمایش دهد. وقتی کلمه کلیدی تان را در گوگل سرچ می کنید یکسری از عبارات مشابهی که مردم در رابطه با آن جست و جو کرده اند و اتفاقا جست و جوی بالایی هم دارد را می توانید ببینید. در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش سئو محتوا را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم. این کار باعث می‌شود خواننده‌ای که قصد خواندن ادامه متن را دارد از وبلاگ شما خارج نشود. به ویژه برای زمانی به کار می‌رود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید. حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند.

برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید.

استفاده از فناوری های مناسب در سئو محتوا و جلب اعتماد کاربران نیز مهم است. اگر صفحه چک آوت خرید، اتصال امنی نداشته باشد، کاربران نمی توانند به سایت اعتماد کنند. اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی سایت شما را منتشر می کند و همچنین محتوا و اهداف آن ارائه دهید. اگر وبسایت خرید یا سایر معاملات مالی دارید، مطمئن شوید که اطلاعات شفاف و رضایت بخشی درباره خدمات مشتری برای کمک به کاربران در حل مشکلات دارید.