سئو سایت سئو سایت چیست؟ سئو خدمات و تعرفه سئو سئو ورد

به عنوان کسی که از سئو هیچی نمیدونهباید بگم مقاله خیلی طولانی بود اما ارزشش رو داشت. سلام، خوشحالم که مطلب سئو به زبان ساده رو دوست داشتی و خوشحالم که تونستم سئو رو واقعاً به زبانی ساده توضیح بدم. من هم سعی میکنم به زودی همین مطلب رو بروز کنم و آموزشش رو قرار بدم. با نظر دادن و اشتراک مطالب اثر خاص، به ما برای انتشار مطالب بیشتر و تخصصی تر انگیزه بدهید. اما نباید یک نکته را فراموش کنید، سئو همه چیز نیست، سئو هم پر هزینه است و هم زمان بر، اما اگر نتیجه دهد، بسیار پر قدرت خواهد بود.

  • این عنوان باید دقیقا توضیح دهنده محتوای صفحه و دارای کلمه کلیدی هدف شما باشد.
  • اگر میخواهید تکنیک های بیشتری از سئو کلاه سیاه از انواع سئو را آموزش ببینید میتوانید به صفحه سئو کلاه سفید سیاه مراجعه کنید و مقاله جامع ما را مطالعه کنید.
  • اگر تصمیم گرفتید هاست را انتخاب کنید حتما از هاست وردپرسی استفاده کنید.
  • از این جهت که یک لینک دائمی است، نام آن را Permalink (گرفته شده از Permanent Link به معنی لینک دائمی) گذاشته‌اند.

بنابراین در حالت کلی چیزی که به نفع یک سایت و داشتن کاربر ارزشمند و بازخورد مناسب است رتبه گوگل آن سایت است نه رتبه الکسا. در صورتی که وب سایت شما رتبه خوبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو ندارد می توانید از خدمات تحلیل سایتوب24 استفاده کنید تا نقاط ضعف و قدرت سایت خود را شناسایی کنید. با استفاده از سرویس تحلیل سایت، نقاط ضعف و قوت سایت شما مشخص شده و بر اساس این نکات می توانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید.

گوگل برای سایت‌هایی که مدت بیشتری از زمان فعالیتش می‌گذرد و اعتبار بیشتری کسب کرده اند احترام بیشتری قائل است پس دلسرد نشوید و کار خود را ادامه دهید شما به زمان نیاز خواهید داشت چون هنوز در ابتدای راه هستید. این بدان معنیست که بیشتر انسان‌ها، اگر سوالی داشته باشد یا قصد خرید داشته باشند ابتدا به گوگل مراجعه می کنند. امیدوارم از این مجموعه آموزش سئو حرفه ای که به صورت رایگان، صفر تا صد و کامل ارائه شد، لذت برده باشید. اما تعدادی از الگوریتم‌ها و آپدیت‌های گوگل خیلی مهم و تاثیرگذار هستند و باید با نحوه کارکرد آن‌ها آشنا باشیم. البته به خاطر محبوبیت وردپرس، ما یک آموزش رایگان سئو وردپرس نیز برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید از آن استفاده کنید.

Keyword یا کلمه کلیدی چیست و چرا در سئو اهمیت فراوانی دارد؟

Above the Fold اهمیت خاصی دارد؛ چرا‌که اولین نمایی است که یک کاربر جدید از وبسایت شما می‌بیند. گوگل در سال 2012 الگوریتم Page Layout (صفحه آرایی) را برای کاهش رتبه وبسایت‌هایی بوجود آورد که در فضای Above the Fold از تبلیغات بسیار زیادی استفاده کرده بودند. Heading Tags یا Header Tags یا تگ‌های عنوان، تگ‌های HTML هستند که بمنظور شناسایی عنوان‌ها و زیرعنوان‌های موجود در محتوای صفحات (H1 تا H6)، از دیگر انواع متن (مثل پاراگراف) استفاده می‌شوند. عنوان‌ها به موتور‌های جستجو و کاربران کمک می‌کنند تا متن را خوانده و درک کنند.

به همین دلیل مشتریان شما هم برای یافتن پاسخ سوالات و یا تحقیق در رابطه با محصولات یا سرویس های مختلف، از اینترنت و موتورهای جستجو استفاده می کنند. برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که منجر به خریدشان می شود، با جستجو در موتور های جستجویی مانند گوگل شروع می شود. به عنوان مثال، سایت Alibaba برای عبارت “خرید بلیط قطار” رتبه اول را در صفحه نتایج دارد. آن ها برای جذب افراد و مشتری هایی که از طریق گوگل وارد وبسایتشان می شوند، هیچ هزینه مالی را پرداخت نمی کنند. اگر کاربران تمایل بیشتری به دیدن ویدئو دارند، چرا آن را در اختیارشان قرار ندهیم؟ داشتن ویدئو Dwell Time را در سایت بالا می‌برد و به شما توصیه می‌کنم از محتوای ویدئویی در مطالب صفحات خود حتماً استفاده کنید. چند ماه پیش میلیون‌ها نفر پیام Mobile-first indexing enabled را دریافت کردند.

سئو تکنیکال (Technical SEO): آموزش کاربردی سئو تکنیکال

این اطلاعات متا دیتا نامیده می‌شوند و فقط برای موتور‌های جستجو و کرالر‌ها قابل مشاهده هستند. موتور‌های جستجو از تگ‌های متا برای رتبه بندی و نحوه نمایش اسنیپت‌ها در صفحات نتایج جستجو استفاده می‌کنند. از اولین چیز‌هایی که باید قبل از ساخت یک وبسایت در نظر داشته باشید، طراحی ساختار کلی وبسایت است. این ساختار باید به راحتی دنبال شود و همسو با ترجیح کاربران برای چگونگی پیمایش وبسایتتان باشد. منظور از پیمایش وبسایت، حرکت از یک صفحه به صفحه‌ای دیگر در یک وبسایت است.

نکته ویژه: در محصولات کنیبالیزیشن ایجاد نکنید

برای موفقیت حداکثری در سئوی خارجی مطالب، شما نیاز دارید تا مطالبتان توسط مخاطبین و اینفلوئنسرها در حیطه کسب و کار شما به دیگران معرفی شوند. اما دیگه وقتشه شمارو با بهترین تکنیک های افزایش ترافیک و بازدید وب سایت آشنا کنیم. به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه بهبود سئوی سایت مقاله ما را مطالعه نمایید. اگر فقط گوگل را به عنوان موتور جستجو می شناسید بهتر است مقاله موتورهای جستجوگر ایرانی را نیز بخوانید. اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود.

امروزه 60 درصد کاربران وب‌سایت‌ها از طریق موبایل صفحات را بازدید می‌کنند و جست‌وجو در موبایل روبه افزایش است. مثلا شما در SERP می‌بینید که لینک چهارم عنوان جذابی دارد و سریع روی آن کلیک می‌کنید و وقتی وارد لینک می‌شوید با یک محتوای عالی مواجه می‌شوید و مدت زمان زیادی در صفحه صرف بلعیدن تک‌تک واژه‌ها می‌کنید! در‌مقابل، Unnatural Link یا لینک غیر‌طبیعی به لینک‌هایی گفته می‌شود که خریداری می‌شوند.