سئو سایت سئو سایت چیست؟ سئو خدمات و تعرفه سئو سئو ورد

با استفاده از ابزار کبوتر به راحتی و به سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید. قبل از هر چیز باید با بررسی صفحه اول گوگل متوجه شوید هدف جستجوی یک کلمه کلیدی چیست. زمان موفقیت در سئو و کسب رتبه مناسب در گوگل با توجه به رقبای شما در یک کلمه کلیدی تعیین می‌شود اما به طور معمول سئو یک پروسه زمان‌بر است.

یادگیری سئو این روزها یه چیزه و یاد دادن اون به بقیه کار بسیار دشوارتریه. با توحه به شناختی که از بازاریابی آنلاین دارم میدونم کار بسیار دشواری رو دارین انجام میدین. من معمولا برای سایتی نظرمو نمینویسم، ولی واقعا مطالب مهم و مفیدی از سایتتون یاد گرفتم. سوالم اینه که آیا پیج رنک گوگل هنوز جز فاکتورهای سئو محسوب میشه؟ پاسخ های ضد و نقیضی در این باره شنیدم.

مخاطبان هدف شما اغلب بر‌اساس عوامل و فاکتور‌هایی همچون جنسیت، سن، شغل، درآمد و موقعیت جغرافیایی دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی‌ها نیز متناسب با کلمات کلیدی هدف گذاری شده و یا نوع محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، شکل خواهند گرفت. برای مثال، مشتریان شرکت‌های آرایشی عمدتا بانوان هستند و یا مشتریان بسته‌های آموزشی کنکور، دانش‌آموزان خواهند بود. بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان.

  • البته بعضی از سایت‌های مجله‌ای قدیمی مثل searchenginland.com بخش متفاوتی در سایتشان راه‌اندازی کرده‌اند تا در کیوردهای رقابتی و کوتاه نیز رتبه کسب کنند.
  • در این حالت کاربران با هر دستگاهی که وارد سایت بشوند می‌توانند به خوبی تصاویر و نوشته‌ها را ببینند.
  • گاهی اوقات عملکرد کلی سایت می تواند به طور چشمگیری تحت تأثیر تغییر در یک کشور خاص، کاهش رتبه یک کلمه کلیدی مهم یا یک مشکل کارکرد در نوع خاصی از دستگاه قرار گیرد.
  • طبق یک مطالعه که اخیرا منتشر شده است؛ ۵۷٫۸ درصد از کل ترافیک وب‌سایت‌ها از گوگل سرچشمه می گیرد.
  • اینکه محتوای شما در یک زیردامنه معرفی شده باشد یا بخشی از صفحات خود سایت باشد یک فاکتور تعیین کننده نیست.

لینک داخلی،یک فعالیتی است که هیچ هزینه ای برای شما ندارد، و فوق العاده، در بهبود سئوی داخلی سایت شما، و به طور کل در بهبود سئوی صفحات شما اثر بسیار مثبتی دارد. در واقع ساختار لینک سازی داخلی سایت شما، یک درک بهتر هم به افراد، و هم به رباتهای جستجو میدهد. زمانی که رباتهای گوگل به سایت من مراجعه می کنند و برای نمونه با مطلب سئو چیست مواجه می شوند، آن لینک را دنبال کرده و متوجه یک چنین مقاله ای نیز خواهند شد. نگران چک کردن مواردی که در بالا بیان کردم نباشید، افزونه هایی در سایتهای وردپرسی وجود دارد که چگالی کلمات کلیدی، و خیلی از معیارهای دیگر را برای شما بررسی میکند و به شما بر اساس آن نمره می دهد.

ایندکس شدن در نتایج موتورهای جستجو

ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. این مشکل برای ما هم زیاد پیش میومد ولی از زمانیکه پیش از شروع کار اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دادیم شرایط تغییر کرد. قبل از هر توافقی برای مشتری خود مشخص کنید که در چه بازه زمانی چه نتایجی به دست خواهد آمد و برای دستیابی به آن چقدر هزینه باید کرد. تکنیک های خود را برای مشتری شرح دهید و مشخص کنید که برای پیاده سازی آنها چقدر زمان و دانش هزینه میکنید. همه این ابزارها زمانی یک لینک را شناسایی میکنند که ربات یا افزونه مرورگر آنها به صفحه ای شامل آن لینک وارد شود. بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند.

Referring Domain به دامنه‌ای گفته می‌شود که بک لینک‌ها از آن داده شده‌اند. برای درک بهتر موضوع، Referring Domain را بعنوان یک شماره تلفن و بک لینک‌ها را تعداد دفعاتی که از سوی آن شماره تلفن تماس داشته‌اید، در‌نظر بگیرید. مثلا اگر یک صفحه یک بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، پس یک Referring Domain دارد. اگر یک بک لینک از سایت تسنیم و یک بک لینک از سایت تابناک داشته باشد، پس دو Referring Domain دارد. و اگر دو بک لینک از سایت تسنیم داشته باشد، در‌واقع باز هم فقط یک Referring Domain دارد. امروزه، راه‌های اخلاقی مطابق با شیوه‌نامه‌های موتور‌های جستجو، برای پنهان کردن متن و تصاویر وجود دارد که به پنالتی شدن منجر نخواهد شد.

این تفاوت رتبه دهی ناشی از هوش مصنوعی مورد استفاده در موتورهای جستجو است. گوگل نتایج بهتری در هنگام جستجو به کاربران نشان ‌می‌دهد و فرایند جستجو در اینترنت را برای کاربران در مقایسه با سایر موتورهای جستجو در گوگل دلپذیرتر است. به همین دلیل گوگل تبدیل به پرطرفدارترین موتور جستجو در اینترنت شده‌است. اگر پا را فراتر گذاشته و محتوا را بدون خلق ارزش جدیدی از سایت‌های دیگر کپی کنیم عملا وارد منطقه سیاه سئو شده‌ایم. در مقابل تلاش برای استفاده از ضعف موتورهای جستجو و استفاده از تکنیک‌هایی برای فریب آنها را با نام سئو کلاه سیاه می‌شناسیم. در این روش‌ها معمولات کمترین ارزش و توجه به رضایت کاربر و کیفیت محتوا می‌شود.

تفاوت سئو با تبلیغات گوگل(Google Ads (AdWords چیست؟

یکی از دلایلی که به‌روزرسانی محتوا ممکن است تأثیر مثبتی بر رتبه شما داشته باشد این است که گوگل به تعداد دفعات به‌روزرسانی صفحات توجه می‌کند و تمایل به نمایش صفحاتی دارد که اغلب به‌روزرسانی می‌شوند. همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد زیاد کلمات به تنهایی باعث بهبود رتبه شما نمی شود. این تکنیک، تاکید زیادی بر ایده استفاده مصنوعی از کلمات کلیدی خاص دارد، که خطر بزرگی برای یکپارچگی متن شما ایجاد می شود، چرا که معمولا منجر به استفاده بی رویه از کلمات کلیدی می گردد. منظور آنها این است که شما باید مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید و آنها را در سراسر صفحه پخش کنید تا مطمئن شوید که گوگل از موضوع صفحه آگاهی یابد.

با سئو اصولی سایت خود، کاری کنید جستجوی کاربران به شما ختم شود

الگوریتم PageRank را با معیار قدیمی به همین نام که توسط گوگل برای نمایش رتبه صفحات (از 0 تا 10) استفاده می شد، اشتباه نگیرید. به طور دقیق نمی توان مشخص کرد که چه متنی باید در یک Featured snippet ظاهر شود. کلید ظاهر شدن در Featured snippet این است که در ابتدا به سوال مورد نظر در سایتتان پاسخ دهید. به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). از طرف دیگر، داشتن سایت مپ هرگز نمی تواند به شما آسیبی برساند.

بدیهی است بخش اعظمی از یادگیری، پیاده‌سازی و کسب تجربه است و تا نکاتی که آموخته‌اید را پیاده‌سازی نکنید در واقع یادگیری شما تکمیل نشده است. اما اگر واقعا در یادگیری سئو مصمم هستید ما پلن حرفه‌ ای تری برای شما داریم که شما را به سطح جدیدی از سئو می‌رساند. با هاست اشتراکی شروع کنید اما هر وقت توانستید هزینه کنید و تعداد مقالاتتان به حد مطلوبی رسید؛ حتما یک سرور تهیه کنید. بعد از پیدا کردن منابع محتوایی؛ گام بسیاربزرگی برداشته‌اید. برای رسیدن به اهداف سئو؛ باید تیم مقاله‌نویسی حرفه‌ای داشته باشید.