سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا

اما برای اینکه مخاطبتان سایت شما را ترک نکند، ترفند خوبی که می‌توانید به کار بگیرید این است که در تنظیمات لینک، گزینه‌ی باز شدن در پنجره جدید را بزنید. برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. با قراردادن لینک از یک محتوا به یک صفحه دیگر داخل سایت خودتان و یا یک منبع خارجی در واقع شما به فلسفه گوگل پایبند مانده‌اید. مطمئن شوید که صفحه بنیادی و صفحات فرعی مرتبط با آن، همگی در جاهای مناسب به یکدیگر لینک شده باشند.

  • پس با ما همراه باشید تا اصول تولید محتوای سئو شده مناسب برای سئو را بیاموزید.
  • نکته جالب اینجا است که احتمالا حدود ۸۰ درصد این صفحات در گوگل ثبت و ایندکس می‌شوند.
  • استفاده از لیست‌ها و بولت پوینت‌ها باعث می‌شوند که خوانایی متن سئو شده بالاتر باشد و کاربر سریع‌تر محتوای مورد نظر خود را پیدا کند.
  • از طرفی وجود سوشال سیگنال یا ترافیک مستقیم از شبکه‌های اجتماعی سبب می‌شود تا شما نزد گوگل معتبرتر شناخته شوید و به این واسطه صفحه شما رتبه بهتری را کسب خواهد کرد.

به همین خاطر، باید قبل از شروع تولید محتوا‌ بر اساس سئو، استراتژی مشخصی را تدوین کنیم. در سند استراتژی محتوا، تعیین می‌کنیم که برای دستیابی به اهداف کسب‌وکار و تأمین نیازهای مشتری، باید از چه محتواهایی و چطور استفاده کنیم. پس با ما همراه باشید تا اصول تولید محتوای سئو شده مناسب برای سئو را بیاموزید. اجازه بدهید از مفاهیم پایه شروع کنیم و اول به‌ سراغ تعریف محتوای سئو شده برویم.

برای لینک دادن هم از انکر تکست مناسب و توصیفی استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که پیوندهای شما مرتبط، طبیعی و برای خوانندگان مفید هستند. توضیحات متا را بهینه‌سازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید. اگر سوالی در مورد سئوی محتوا داشتید حتما در کامنت ها ازم بپرسید قول میدم سریع جواب بدم.

به منظور ارتقای سئو محتوای متنی، از فایل‌ های چند‌ رسانه‌ای استفاده شده است

تکرار این موارد به صورت مشخص و درست اهمیت دارد و بسیار مهم است تناسب کلمه کلیدی به صورت توزیع شده در کل متن دیده شود. قادر است یک هرم کلمات کلیدی و هرم استراتژی محتوای بی نقص ترسیم کند. نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند.

بهینه سازی تگ تایتل یا عنوان محتوا

اگر تا کنون استراتژی تولید محتوای شما بر اساس سئو نبوده است دوباره شروع کنید. وقتی که چرخ های ماشین و موتور با هم کار کنند مسیری که می پیمایید هموار تر خواهد بود. ابزاری مانندKeyword Niche Finderمی تواند به شما کمک کند عناوین خاصی برای محتوای خود انتخاب کنید. شما با استفاده از ابزارهای مختلف می توانید بهترین کلمات کلیدی در زمینه فعالیت خود را پیدا کرده و با استفاده از آنها محتوای سئو شده تولید کنید.

ساختار سایت شما به گوگل سرنخ های خوبی را در مورد پیدا کردن مهمترین مطالب می دهد. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه بالاتر در گوگل خواهد شد. یکی دیگر از موارد مهم برای سئو محتوا ساختار سایت شما است. در ادامه ما توضیح می دهیم چرا ساختار سایت مهم است، سپس به شما نشان خواهم داد که یک ساختار سایت ایده‌آل چگونه است.

همچنین ایده خوبی است که پسوند نام فایل شما با نوع فایل شما مطابقت داشته باشد. انکرتکست طولانی مانند یک جمله طولانی یا پاراگراف کوتاه متنی ننویسید. انکر تکست های عمومی مانند صفحه، مقاله یا اینجا کلیک کنید، ننویسید. محتوای یونیک و جدید نه تنها پایگاه بازدیدکنندگان فعلی شما را حفظ می کند، بلکه بازدیدکنندگان جدیدی را نیز به همراه خواهد داشت. برای ناوبری نیاز به مدیریت رویداد مبتنی بر اسکریپت یا افزونه نداشته باشید.