سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

لینک سازی داخلی سایت را بهتر است با انکرتکست های مرتبط با کلمه کلیدی صفحه مد نظر ایجاد کنید. با این کار خزنده های گوگل درک بهتری از محتوای صفحه لینک شده خواهند داشت. همانطور که می دانید سئوی محتوا جزء سئوی داخلی سایت محسوب می شود. ما در سئوی داخلی یک سری فاکتورهایی داریم که با محتوای سایت مان در ارتباط است.

  • بعد از تولید محتوای سئو شده و ارزشمند،‌ ما هم سعی می‌کنیم از سایت‌های دیگر لینک بگیریم.
  • مثلاً کلیدواژه چند کلمه‌ای مثل «چطور یک مطلب برای وبلاگ بنویسیم» در حوزه سئو تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلیدواژه کوتاه «مطلبی برای وبلاگ» دارد.
  • شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید.

هرچه اصول سئو در یک سایت بهتر رعایت شده باشد، میزان بازدید از آن وب سایت افزایش خواهد یافت. تاریخچه سئو به دهه 90، وقتی موتورهای جستجو برای نخستین بار ظاهر شدند باز می گردد. امروزه، SEO به یک روش بازاریابی حیاتی و صنعت رشد تبدیل شده است.

سایر مالکان وب سایت که سایت یا فید RSS شما را دنبال می کنند نیز می توانند کمک زیادی در این زمینه بکنند. در واقع از اواخر سال ۲۰۱۶، گوگل آزمایش هایی را برای استفاده از نسخه موبایل محتوای یک سایت برای رتبه بندی، تجزیه داده های ساختار یافته و تولید اسنیپت ها آغاز کرده است. سئو محتوای سایت خودتان را با موبایل پسند کردن سایت تان تقویت کنید.

المان های موثر در محتوای مبتنی بر سئو

صفحات تلفن همراه خود را با Mobile-Friendly Test تست کنید تا ببینید آیا گوگل فکر می کند وب سایت شما روی دستگاه های تلفن همراه خوب کار می کند یا خیر. AMP یک نوع خاصی از HTML است که تضمین می کند سایت شما سریع و کاربرپسند باقی می ماند و می تواند توسط پلتفرم های مختلف از جمله جستجوی گوگل، سرعت بیشتری بگیرد. مانند بسیاری از بخش‌های دیگر صفحه که برای بهینه سازی هدف قرار داده اید، نام فایل ها و متن جایگزین زمانی که کوتاه اما توصیفی هستند، بهترین گزینه هستند. از متنی که خارج از موضوع است یا هیچ ارتباطی با محتوای صفحه لینک داده شده ندارد، استفاده نکنید. از مخفی کردن متن برای کاربران به طرزی فریبنده اما نمایش آن به موتورهای جستجو جداً پرهیز نمایید. همه ما از این موضوع آگاه هستیم که کاربران از محتوایی که به خوبی نوشته شده و به راحتی قابل پیگیری است، لذت می برند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره سئو محتوا سایت” لغو پاسخ

تولید محتوا به شما کمک می‌کنند که با گذشت زمان و در مدت زمان طولانی در رتبه‌بندی حضور داشته باشید. آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند. این کلیدواژه در توضیحات متا به صورت برجسته نشان داده می‌شود و به خوانندگان کمک می‌کند که ارتباط بین هدف جستجو و نتایج را در یابند. پس توضیحات متای شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد (یعنی رضایت‌بخش و مرتبط باشد) باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید رتبه بالایی را در آن کسب کنید. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند.

توصیه می کنیم در یک زمینه نیچ خاص تخصص و اعتماد ایجاد کنید. اگر کاربران احساس کنند که سایت شما قابل اعتماد است، از بازدید از سایت شما احساس راحتی می کنند. به طوری که بیست کلیک طول بکشد تا از صفحه اصلی به آن دسترسی پیدا کنید. همه سایت ها دارای یک صفحه اصلی یا ریشه ای هستند که معمولاً پربازدیدترین صفحه در سایت و محل شروع پیمایش برای بسیاری از بازدیدکنندگان است. تازمانی که سایت شما تعداد انگشت شماری صفحات داشته باشد، به این فکر کنید که چگونه بازدیدکنندگان از یک صفحه عمومی (صفحه اصلی شما) به صفحه ای حاوی محتوای خاص تر می روند.

یادگیری بیشتر سئو

حتی ممکن است آن را با سایر مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سعی کنید کمی زمان بگذارید و محتوای عالی بنویسید، سایر خوانندگان قطعاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت. برای بهینه سازی تیتر یا عنوان محتوا، نکات متعددی وجود دارد.