سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

این فرایند باعث می‌شود که ترافیک یا به عبارتی بازدیدکنندگان بیشتری وارد سایت شوند. این ترافیک از رتبه‌های سایت در کلمات کلیدی مختلف موجود در نتایج سرچ کسب می‌شود. وقتی قرار است مقاله یا مطلبی را برای وبلاگ خود بنویسید حتماً دقت کنید که محتوای شما همیشگی باشند.

  • عنوان یک پست وبلاگ باید فقط یک تگ h1 در صفحه داشته باشد و شامل یک کلمه کلیدی هدف باشد.
  • محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می‌کند.
  • وقتی که چرخ های ماشین و موتور با هم کار کنند مسیری که می پیمایید هموار تر خواهد بود.
  • برای جذب مخاطب و افزایش CTR، می‌توانید از اصلاح‌کننده‌های احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفت‌انگیز»، «خنده‌دار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و …

در هر یک از این موارد، هرچه انکر تکست شما بهتر باشد، ناوبری برای کاربران آسان تر می شود و گوگل متوجه موضوع صفحه ای که به آن لینک می‌دهید، می شود. با انکر تکست مناسب، کاربران و موتورهای جستجو به راحتی می توانند محتوای صفحات لینک داده شده را بفهمند. تولید محتوای جذاب و مفید احتمالاً بیش از هر عامل دیگری که در اینجا مورد بحث قرار گرفته است، بر وب سایت شما تأثیر می گذارد. کاربران با دیدن محتوای خوب آن را می شناسند و احتمالاً می خواهند سایر کاربران را به سمت آن هدایت کنند. آنها می توانند این کار را از طریق پست‌های وبلاگ، خدمات رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، انجمن‌ها یا سایر شیوه ها انجام دهند.

دوره آموزش سئو محتوا برای چه افرادی مناسبه؟

اگر خزیدن و ایندکس کردن سایت خود را با استفاده از گوگل سرچ کنسول یا سایر خدمات بهبود بخشیده اید، احتمالاً در مورد ترافیک ورودی به سایت خود کنجکاو هستید. برنامه های تجزیه و تحلیل وب مانند گوگل آنالیتیکس منبع ارزشمندی برای این امر هستند. به احتمال زیاد، تعدادی سایت وجود دارد که زمینه های موضوعی مشابه شما را پوشش می دهند. موضوعات داغ در نیچ یا جامعه شما می تواند باعث ایجاد ایده های اضافی برای محتوا یا ایجاد یک منبع خوب برای جامعه شود. سایت هایی که بر اساس تعامل و اشتراک گذاری کاربر ساخته شده اند، مچ کردن گروه های علاقه مند از افراد را با محتوای مرتبط آسان‌تر کرده اند.

به منظور تقویت سئو محتوای متنی، برای مقالات لینک سازی می‌ کنیم

توضیحات متا فقط برای بیان خلاصه‌ای از محتوا نیست و مثلاً برای صفحه محصولات، می‌توانیم قیمت یا ویژگی و جزئیات محصول را هم درج کنیم. به ‌جز موارد خاص، ما بیشترین بازدیدهای سایت را از طریق موتورهای جستجو کسب می‌کنیم. موتورهای جستجو علاوه بر اینکه به محتوای ما توجه می‌کنند، به مِتادیتای سایت هم توجه می‌کنند. متادیتا چیست؟ متادیتاها، داده‌هایی هستند که جزئیات مربوط به یک داده دیگر را تشریح می‌کنند.

حجم زیادی از متن درباره موضوعات مختلف را در یک صفحه بدون جداسازی متن ازطریق پاراگراف، ساب هدینگ یا طرح قرار ندهید. یک صفحه ناوبری ایجاد نکنید که به سادگی صفحات را بدون سازماندهی مثلاً بر اساس موضوع، فهرست می کند. به عنوان مثال از هر صفحه در سایت خود به هر صفحه دیگر لینک ندهید. برای بهبود سئو محتوا نحوه عملکرد صفحات علامت گذاری شده خود را پیگیری کنید. برای رعایت سئو محتوا از نشانه گذاری نامعتبر استفاده نکنید.

۱٫ابتدا تولید محتوا برای سایت را به ۴ روش (به صورت عملی در دوره آموزش داده ایم) یاد میگیرید. برای تولید محتوا برای سایت باید اول دغدغه ی کاربران رو تشخیص دهیم. اینکه کاربر برای اینکه به سایت ما برسد چه سوالی برایش پیش می آید. در هر زیرتیتر بهتر است حداکثر 300 کلمه نوشته شود و در صورت نیاز به تشریح بیشتر، از زیرتیترهای دیگر استفاده شود. برای مثال در همین محتوا برای تیتر اصول سئو به زیرتیترهای کوچک تر تحت عنوان گام اول، دوم، سوم و…ایجاد شده تا خوانایی و دقت متن بیشتر شود. در طول متن و به فراخور نیاز در وسط متن هم تکرار کلمه کلیدی از اهمیت زیادی برخوردار است .