سئو محتوا سئو پونه مدیا

گوگل سعی کرده است این رفتار کاربران را تقلید کرده و الگوریتم‌های خود را بر اساس آن طراحی کند. از این رو باید بدانید نوع ساختار محتوا، نوع نگارش پاراگراف‌ها و تیتر ها از اهمیت بسیار بالایی برای کاربر و موتور های جستجو برخوردار است. در نتیجه یکی از راه‌های اصلی شما برای بهینه سازی و رتبه گیری صفحات در فرایند سئو، استفاده از کلمات کلیدی تکرار شونده و مناسب در محتوا است‌. پس به طور کلی تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

  • يادتان باشد فرايند توليد و سئو محتوا با توجه به نوع آن، متفاوت است.
  • هرچقدر پاراگراف ها کوتاه باشد خواننده خیلی بیشتر به خواندن محتوای شما ترغیب می شود.
  • فقط باید دقت داشت که در انتخاب این موضوعات، از حوزه‌ی اصلی فعالیت کسب و کار خود زیاد فاصله نگیرید.
  • تمام محتوا با محوریت کلمه کلیدی نوشته می‌شود و هدف فرآیندهای سئو آن است که در نتایج جستجو کلمه کلیدی هدف، محتوای مورد نظر در صدر قرار گیرد.
  • ۱۵ تا ۲۵ برچسب موضوعی مهم مربوط به وبلاگ خود را که شباهت زیادی به هم نداشته باشند انتخاب کنید.

سعی کنید تبلیغ محتواهای جالب و مفید خودتان را در دستورکارتان قرار دهید. در نهایت بهینه سازی نام فایل های تصویری و متن جایگزین، درک بهتر تصاویر شما را برای پروژه های جستجوی تصویر مانند Google Images آسان تر می کند. چرا از این ویژگی استفاده کنیم؟ اگر کاربر با استفاده از فناوری های کمکی مانند صفحه خوان، سایت شما را مشاهده می کند، محتویات ویژگی alt می تواند اطلاعاتی درباره تصویر ارائه دهد. قطعاً قرار دادن کلماتی که به محتوا و ساختار سایت شما مرتبط هستند در آدرس های اینترنتی یا URLها برای بازدیدکنندگانی که در سایت شما ناوبری می کنند، دوستانه تر هستند. در نهایت به یاد داشته باشید که URL یک سند یا یک صفحه معمولاً به شکلی در نتیجه جستجوی Google در نزدیکی عنوان سند نمایش داده می شود.

از کلمات کلیدی در محتوا استفاده می‌کنیم

مقالاتی که خواندن آن ها آسان تر است اغلب رتبه بالاتری دارند نسبت به مقالاتی که کاربر پسند نیستند. می توانید با استفاده از جملات کوتاه، پاراگراف های کوچکتر، علائم نقطه گذاری، عنوان ها و لیست ها، قابلیت خوانایی را بهبود بخشد. شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید. البته نباید سعی کنید آن ها را در متن خود به صورت نامفهوم و نامربوط جایگذاری کنید. برای ایجاد ارتباط معنایی در سایت تان باید از لینک سازی داخلی استفاد کنید. ماهیت استفاده از لینک های داخلی دقیقا این است که بین صفحات مرتبط سایت تان ارتباط ایجاد شود تا هم مخاطبان تان بتوانند به صفحات مرتبط دسترسی پیدا کنند و هم گوگل بتواند مفهوم بین صفحات را درک کند.

نوشتن کپی سئو با یک ایده اصلی شروع می شود

پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد. محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود. بعد از انتشار محتوا، باید محتوای خودمان را تبلیغ کنیم تا بیشتر دیده شود. بسته به اینکه در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنیم، فضایی که در آن محتوای خودمان را تبلیغ می‌کنیم هم تغییر می‌کند.

نحوه نوشتن محتوای متفاوت و مناسب برای سئو

تمام این اشتباهات و اشتباهات مشابه در تولید محتوای سئو شده در نهایت به اذیت شدن کاربر، هنگام خواندن محتوای شما منجر می شود. ممکن است محتوای شما از فرم استاندارش خارج شود و خواندن آن برای کاربر چندان جذابیتی نداشته باشد! در نهایت صفحه را ترک می کند و این چرخه اگر ادامه داشته باشد مخاطبان زیادی را به مرور زمان از دست می دهید. سئو محتوا، فقط ساخت یک صفحه برای رتبه‌گیری در یک کلمه کلیدی نیست. سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم.