سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد. در محتوای خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که در آن از کلمات کلیدی بصورت طبیعی و استراتژیک استفاده شده باشد. اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید.

فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. محتوای جامع تا سه برابر بیشتر از محتواهای کوتاه بازدید کسب می‌کند. ما باید عنوان متا را به گونه‌ای بنویسیم که کاربر را ترغیب به خواندن محتوای ما کند. او ۲ سال است که به طور تخصصی وارد عرصه سئو شده از این طریق درآمدزایی می‌کند. سعی می‌کند همواره اطلاعاتش آپدیت باشد و اصل بروز بودن و مطالعه را به دو فرزند خودش منتقل نماید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود داشته باشید.

  • از نظر طول، باید توضیحات متا را بین 150 تا 160 کاراکتر نیز نگه دارید.
  • اما یک استراتژی بازاریابی محتوا با تحقیق کلمات کلیدی و جستجوی نیت کاربر آغاز می شود.
  • در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید.

با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید. این یعنی کلیدواژه خود را تکرار کنید اما تنها در صورتی که حالت طبیعی داشته باشد و کاربر پسند باشد. زیاده‌روی نکنید چون ممکن است در این صورت انباشتگی کلیدواژه برای مطلب رخ دهد. عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد.

استفاده از عکس ، ویدیو و صوت در محتوا

به عنوان مثال، ارائه منابع متخصص یا مجرب می تواند به کاربران در درک تخصص مقالات کمک کند. در اتفاق نظر و اجماعی که درباره یک موضوع وجود دارد، ارائه اجماع تأیید شده در صفحات در مورد موضوعات علمی، کار خوبی است. یک صفحه ناوبری ساده برای کل سایت خود (یا مهم ترین صفحات، اگر صدها یا هزاران صفحه دارید) برای کاربران قرار دهید. با این کار مطمئن می شوید که موتورهای جستجو، صفحات جدید و به روز شده سایت شما را کشف می کنند و همه URL های مرتبط را همراه با آخرین تاریخ های اصلاح محتوای اصلی آنها فهرست و ایندکس می نمایند. تصاویر مرتبط را در مطالب خود بگنجانید و در نهایت محتوا را با رسانه‌های اجتماعی پیش ببرید. محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند.

كه البته در رابطه با اين موضوع هم در آينده حرف خواهيم زد. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، ابزار و يا نرم افزار باشند، پس شما بايد يك ابزار يا يك قطعه نرم افزاری با ارزش ١٠ برابر آن را توليد كنيد. من یک کامنت درباره محتوای نوع لندینگ براتون گذاشتم و سؤالم رو پرسیدم.

دقیقا چه چیزایی توی دوره تولید محتوا و سئو آموزش داده می‌شه؟

دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است. برخی از ویجت‌ها ممکن است لینک هایی را به سایت شما اضافه کنند که انتخاب خود شما نیست و حاوی متن لنگری است که شما به عنوان مالک وب سایت ممکن است آن را کنترل نکنید. اگر حذف چنین لینک های ناخواسته ای از ویجت امکان پذیر نیست، همیشه می توانید آنها را با nofollow غیرفعال کنید. اگر ویجتی را برای عملکرد یا محتوایی که ارائه می دهید، ایجاد می کنید، مطمئن شوید که nofollow روی لینک ها را در قطعه کد پیش‌فرض قرار داده باشید.

زامبی پیج ( Zombie Page ) چیست؟

محتوا می‌تواند اشکال مختلفی مانند متن، تصویر، ویدیو، صوت و یا ترکیبی از این موارد داشته باشد که همانطور که گفتیم عمدتا با محتوای متنی سروکار داریم. برای نوشتن هر صفحه جدید در سایت، ما تصمیم می‌گیریم که از کدام شکل محتوایی استفاده کنیم. سئو چگونه کار می کند؟ گوگل چگونه تصمیم می گیرد چه چیزی را نمایش دهد؟ در اینجا نحوه رتبه‌بندی وب سایت توسط گوگل آمده است. بخش آخر مربوط به این حوزه پاک کردن محتوایی است که دیگر مناسب مخاطب شما نیست. گرچه هدف شما آن است که محتوای شما همیشگی باشند اما برخی از آن‌ها نیز قطعاً با گذشت زمان ارزش خود را از دست می‌دهند. این موارد شامل محتوای آماری، اطلاعات محصول (در صورت وجود و با تکامل محصولات و کسب و کار شما) یا اطلاعاتی است که در صنعت شما با گذشت زمان تغییر می‌کنند.