سئو محتوا چیست؟ 12 ویژگی یک محتوای سئو شده دی ام روم

دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،‌عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم. به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. نه اینکه تولید محتوا را متوقف کنید، بلکه سرعت تولید محتوا را کاهش و آپدیت محتوا را افزایش دهید.

  • استفاده از تصاویر در نوشتن محتوا سیگنالی برای خزنده های گوگل ارسال میکند و از با کیفیت بودن محتوای شما به گوگل اطلاع رسانی می کند.
  • ما باید محتوای خودمان را تبلیغ کنیم و سعی کنیم برای آن لینک کسب کنیم تا در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده شود.
  • باید به کمک این ابزارها، موضوعات پوشش داده شده توسط رقبایتان را بررسی کنید تا اگر چیزی را از قلم انداخته‌اید، هرچه زودتر آن موضوع را نیز به محتوایتان اضافه کنید.
  • استفاده کنید چون به شما این امکان را می دهد که ببینید Googlebot دقیقاً چگونه محتوای شما را می بیند و ارائه می دهد.
  • بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است.

کافی است موضوعی که می‌خواهیم در مورد آن تولید محتوا کنیم را در گوگل بنویسیم تا گوگل کلمه‌های کلیدی مرتبط را به ما نشان دهد. اگر به دنبال رتبه بندی یک موضوع یا یک کلمه کلیدی هستید به بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو نیاز خواهید داشت. الگوریتم گوگل مرتبط ترین محتوا را در رابطه با هر کلمه کلیدی نشان خواهد داد، می توانیم از این ویژگی به عنوان یک مزیت استفاده نماییم.

مرحله 11# : برای سئو محتوا ساختار سایت را بهینه کنید

ممکن است گاهی اوقات یک کلمه کلیدی برای نتیجه گیری بسیار سخت باشد و در نتیجه نتوانید بین وبسایت‌ها رتبه خوبی را کسب کنید‌؛ پس هوشمندانه کلمه کلیدی انتخاب کنید. عنوان مقاله، آدرس صفحه ، عنوان متا، توضیحات متا و همچنین بدنه اصلی محتوا از جمله بخش‌هایی هستند که باید از کلمات کلیدی در آن‌ها استفاده کنیم. بعد از اینکه در بخش‌های بالا از کلمه کلیدی استفاده کردیم، محتوای ما برای موتورهای جستجو هم بهینه شده و می‌توانیم محتوای خودمان را منتشر کنیم. اگر بعد از باز کردن یک سایت، با متنی بلند و یکپارچه روبرو شوید، چکار می‌کنید؟ به‌ احتمال بسیار زیاد آن را نمی‌خوانید و خارج می‌شوید.

مایکروسافت نیز ابزارهایی را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهد. استفاده از Search Console به سایت شما کمک نمی کند که رفتار ترجیحی داشته باشد. با این حال می تواند به شما در شناسایی مسائلی کمک کند که در صورت رفع آنها، می توانید به عملکرد بهتر سایت خودتان در نتایج جستجو کمک کنید. تلاش برای تبلیغ آفلاین شرکت یا سایت شما نیز می تواند مفید باشد.

همین کار را برای لینک دادن به سایت های خارجی هم می توانید به کار ببرید تا محتوای خود را پربارتر و مستندتر کنید. سئو محتوای شما باید به گونه‌ای انجام شود که هر دو مخاطب، یعنی هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را به خود جذب کند. نویسندگان ما حتی زمانی که از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، سعی دارند مخاطبان را درگیر کنند، تعامل را افزایش و بانس ریت را کاهش دهند. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. در تولید محتوای سئو شده استفاده از تصاویر باعث میشود سایت شما در صفحات اول گوگل نمایان شود. البته لینک سازی خارجی فقط به لینک دادن به سایت‌های دیگر ختم نمی‌شود.

علیرضا یک دفتر دیجیتال مارکتینگ در تهران دارد که ۲۰ نیرو را مدیریت می‌کند از این رو استفاده بهینه از زمان را جدی می‌گیرد. او بعد از یک روز کاری پر مشغله پشت سیستم عبارت آخرین تغییرات الگوریتم موش کور گوگلرا سرچ می‌کند. هزینه طراحی سایت در شرکت¬های مختلف متفاوت بوده و تابع عوامل مختلفی است.

مقالات آموزش سئو محتوا (

در هر روز به صورت میانگین ۲۰۰۰۰۰۰ محتوا فقط توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس منتشر می‌شود. با یک ضرب و تقسیم حدودی به این نتیجه میرسیم که کاربران ایرانی در هر روز حدود ۱۷۵۵۰۰ پست جدید منتشر می‌کنند. همچنین عناوین پست باید در یک نگاه قابل خواندن باشد؛ یعنی بتوان آن را با یک نگاه فهمید. بسیاری از وبلاگ نویسان عنوان 5 تا 8 کلمه‌ای را پیشنهاد می‌کنند. این یک نکته مهم است که یک عنوان پر از کلمات، اغلب گیج کننده است. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست.

دقیقا چه چیزایی توی دوره تولید محتوا و سئو آموزش داده می‌شه؟

تنها راه برای انجام این کار این است که مطالبی ارزشمند و منحصر به فرد تولید کنید. اگر سایت‌های دیگر ببینند که شما محتوای ارزشمندی برای مخاطبان آنها فراهم می‌کنید، احتمال دارد که به شما لینک بدهند. امروزه هرچیزی که داخل وب قابل مشاهده هستند دارای محتوا میباشد که میتواند یک سایت یا شبکه اجتماعی باشد که اهمیت بسیاری در حوزه سئو دارد .

داده های ساختار یافته به کدهایی گفته می شود که دارای فرمت مشخصی هستند و به گونه ای نوشته می شوند که قابل درک برای موتورهای جستجو باشند. موتورهای جستجو این داده ها را خوانده و از آنها در نمایش نتایج جستجو بهره می برند. داده ساختار یافته موتور های جستجو را قادر می سازد علاوه بر اینکه بتوانند در میان سایت شما بخزند بتوانند محتوای آن را نیز درک کنند.