سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

محتوای شما باید برای مخاطبین تان جذاب و گیرا و قابل فهم باشد. جدا از المان هایی که باعث جذابیت محتوا می شود، موضوع و روایت گری شما در محتوا نیز مهم است. داستان سرایی در محتوا باعث می شود محتوا جذاب تر به نظر برسد.

اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند. زیرا آنها در تلاشند که نشان دهند که محتوای جدیدی که تولید کرده‌اند نظیر ندارد و برای اینکه محتوای سئو شده تولید کنند از چند کلمهٔ کلیدی و لینک استفاده می‌کنند. باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد. باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید.

این واقعاً یک سری روش‌های کپی‌رایتینگ است که باید آن‌ها را درونی کنید تا کیفیت نوشتار خود را به‌طورکلی بالا ببرید. پاراگراف‌های طولانی متن برای خوانندگان شما جذاب نبوده و برای SEO خوب نیستند. محتوای قابل هضم ارائه شده در پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای افراد بسیار آسان‌تر است که بخوانند و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند.

در سئو محتوا، میزانی که یک موضوع کاربران را جذب و درگیر می کند، بسیار اهمیت دارد. درست است که حجم جستجوى كلمات كليدى، يك عامل كيفى بزرگ است، اما تعامل كاربران، عاملى بسيار جامع تر و مهم تر در بررسی کیفیت می باشد. كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. اما به یک نکته توجه داشته باشید، شما قرار است که یک بانک از کلمات کلیدی داشته باشید، بنابراین سعی کنید تا آنجایی که می شود، در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید کلمه پیدا کنید. به جرات میتوان گفت مهمترین بخشسئو داخلیبخش محتوای سایت است.

  • در حین تحقیق کلمه کلیدی، هدف و مقصود کاربر را پیدا کنید و محتوایی متناسب با آن تولید کنید.
  • محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد.
  • همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد.
  • وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.

به ویژه اگر بتوانید آن‌ها را جایگزین پاراگراف‌های طولانی کنید می‌توانید با این کار به مخاطب کمک کنید تا در یک نگاه تمام موارد را ببیند و حتی بهتر به خاطر بسپارد. لیست‌ها می‌توانند در هر نوع محتوای متنی وجود داشته باشند. گوگل محتوای پست را درک می‌کند زیرا تراکم کلمات کلیدی عامل مهمی در سئو است. اکثر وب سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند.

در این روش مثلا شما یک مقاله سه هزار کلمه ای و خیلی جامع با تمام اصول سئوی محتوا نوشته اید. به جای اینکه از همان اول، کل آن را منتشر کنید فقط هزار کلمه اول را منتشر می کنید. سپس بعد از 2 ماه هزار کلمه دیگر و بعد از یک ماه دیگر بقیه آن را منتشر می کنید.

طراحی سایت تخفیف گروهی

علاوه بر اضافه کردن کلیدواژه اصلی، عنوان را طوری انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و منجر به کلیک شود. به این دلیل که میزان کلیک نقش مهمی را در جستجوگرها ایفا می کند. به نظرم آینده سئوی محتوا نوشتن برای مخاطب است و بیشتر باید مفهومی نوشتن و استفاده از عبارات و جملات عامیانه را به کار گرفت. چون گوگل دیگه یه ربات معمولی نیست و الان خیلی هوشمند شده.

کیوورد استافینگ Keyword Stuffing چیست؟

پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید. ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. یکی از مهم ترین اصول و موارد سئو نوشتن محتوا یا تولید محتوای متنی تصویری و ویدئویی است. در این مقاله قصد داریم به شما نحوه نوشتن یک مقاله با رعایت استاندرد های سئو را آموزش دهیم. برای تولید محتوی سئو شده نیاز به رعایت یک سری نکات است که به آن در ادامه خواهیم پرداخت.

محتوای بصری داخل صفحه را چطور بهینه کنیم؟

ساختار سایت شما تعیین می‌کند که آیا یک موتور جستجو می‌فهمد سایت شما چیست و به راحتی محتوای مربوط به هدف و در نهایت هدف سایت شما را پیدا و فهرست می‌کند. بنابراین یک ساختار سایت خوب منجر به رتبه‌بندی بالاتر در Google خواهد شد. اگر تحقیق کلمات کلیدی خود را به درستی انجام دهید، باید یک نمای کلی از کلیدواژه‌هایی که مردم استفاده می‌کنند را داشته باشید. این نمای کلی به عنوان راهنمای نوشتن محتوا در وب سایت شما عمل خواهد کرد. سفر سئو محتوا خود را با مراحل گام به گام ذکر شده آغاز کنید و موتور سئو محتوا خود را به راه بیندازید.