سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

فراموش نکنیم که استفاده زیاد از کلمه کلیدی در هدینگ‌ها می‌تواند باعث جریمه ما توسط گوگل شود. برای اینکه از هدینگ‌ها به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم سؤالات کاربران که دارای کلمه کلیدی هستند را در هدینگ‌ها بیاوریم. توجه داشته باشید که بهتر است کلمه یا کلمات کلیدی در عنوان محتوای صفحه شما باشد.

عنوان محتوای شما را راهنمایی می‌کند و شما به طور مداوم به آن مراجعه می‌کنید تا مطمئن شوید که در موضوع باقی می‌مانید و آنچه وعده داده‌اید را انجام می‌دهید. قاعدتاً استفاده از محتوای تصویری و عکس ها هم روی مخاطب پسندی محتوای سئوشده و هم فهم گوگل تاثیر بسیاری خواهد داشت. عنوان شما مانند درب ورودی مقاله شماست که هرچه بهتر انتخاب شود عامل جذب کننده خیلی بهتری برای مخاطب شما خواهد بود. البته باید توجه کنید که این عنوان هم باید مخاطب را کنجکاو کند و هم تا حدودی از محتویات درون صفحه مطلع شود.

  • شما باید یک وب سایت بسازید که به نفع کاربران شما باشد و هر گونه بهینه سازی را در جهت بهبود تجربه کاربری در آن انجام دهید.
  • مخصوصا نیمه ی اولش و در بحث کرنر استون چیزهای زیادی ازش یاد گرفتم.
  • اگر دوست دارید به عنوان یک مبتدی سئو را آموزش ببینید باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که به کارهای خلاقانه، تحلیلی و فنی نیاز دارید.
  • راستش را بخواهید، کپی نویسی بدترین اشتباهی هست که یک تولید کننده محتوا می تواند انجام دهد.
  • در واقع صفحه وبسایت جدیدی ایجاد کرده‌اید که محتوای مربوط به آن برچسب موضوعی در آن نشان داده خواهند شد.

9 سئو محتوای سایت خودتان را با موبایل پسند کردن سایت تان تقویت کنید. همانطور که میدانید سئو یک سایت از اصلی ترین اقداماتی است که به رشد و درآمد آن سایت کمک می کند. شما در ابتدا با کلمات کلیدی و نیت جستجوی کاربر شروع به کار کردید.

آنالیز سایت رقیب | آنالیز رقبا در سئو

تولید محتوای سئو شده را چگونه شروع کنیم؟ / مراحل تولید محتوای سئو شده. تنها نوشتن محتوای دست اول مهم نیست محتوای یونیک شما باید خوانایی و اصول نگارشی را داشته باشد تا نرخ پرش کاربر کاهش یابد. برای ایجاد متنی خوانا می توانید پاراگراف های خود را کوتاه کنید و از حالت BOLD , ITALIC استفاده نمایید.

از بازنویسی یا حتی کپی محتوای موجود که ارزش اضافی کمی برای کاربران به همراه خواهد داشت، اجتناب کنید. از استفاده از تگ های هدینگ فقط برای استایل دادن به متن و عدم ارائه ساختار اجتباب کنید. از توضیحات عمومی مانند «این یک صفحه وب است» یا «صفحه ای درباره کارت های بیسبال» استفاده نکنید. یک تگ متا دیسکرپشنی ننویسید که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه ندارد. از متن بسیار طولانی در المان که برای کاربران مفید نیستند، استفاده نکنید.

تحقیق کلمات کلیدی، اولین قدم در سئوی محتوا

اما کلمات کلیدی lsi چیست؟ چطور کلمات کلیدی lsi را پیدا کنیم؟ در ادامه به آموزش این موضوع مهم پرداخته ایم و راهکارهایی را برای پیدا کردن این کلمات گفته ایم. در واقع گام پنجم شامل مواردی است که بیشتر به زیربنای فکری نویسنده برمی‌گردد و در تهیه محتوای سئو شده نقش ویژه دارد. برای مثال نویسنده باید برای مخاطب بنویسند و تلاش نکند غیرواقع بینانه یا کمال گرایانه به دنبال اصول سئو باشد.

LSI (ال اس ای) یا عبارت کلیدی هم خوانده یا مرتبط چیست؟

این موضوع نه تنها برای سئو محتوا خوب است بلکه برای کاربر نیز مفید است شما با سازمان دهی محتوا در سایت به کاربر کمک می کنید به راحتی به مطالب مرتبط دسترسی پیدا کند. کاربران هر چه بیشتر در وبسایت شما حضور داشته باشند برای سایت شما بهتر است. البته قرار نیست تنها برای موتورهای جستجو محتوا تولید شود. دقت کنید محتوایی تولید نکنید که ضعیف و کوتاه باشد بلکه محتوایی ارزشمند تولید کنید که هم برای موتور جستجو و هم کاربر ارزشمند تلقی شود.

هدف ما از تولید محتوا سئو چیست؟ ما به قصد بهبود رتبه‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، محتوای مورد نظر را به صورت سئو شده تولید می‌کنیم. شخصی که این کار را انجام می‌دهد، حتما باید از تخصص کافی برخوردار باشد، در غیر این صورت ممکن است نه تنها باعث رشد رتبه های شما نشود بلکه باعث افت آن شود. پس رعایت اصول سئو در محتوا باید حتماً توسط شخص متخصص در این زمینه انجام گیرد. آخرین مرحله این است که عملکرد محتوای خودمان را اندازه‌گیری کنیم. برای این کار می‌توانیم رتبه صفحه در نتایج گوگل را بررسی کنیم. از طریق گوگل آنالیتیکس هم می‌توانیم میزان بازدیدی که آن مقاله از طریق گوگل جذب کرده است را ببینیم.

صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز). گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیش‌بینی می‌کند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل می‌کند. بیشتر روش‌های بهینه سازی محتوا، جستجوهای با نیت کسب اطلاعات هستند.

مثل «تعداد کلمات تیتر»، «وجود کلمات کلیدی در تیتر»، «منحصر به فرد بودن تیتر هر صفحه»، «استفاده از برند در تیتر» و… با سلام، جای این سوال اینجا نبود، چرا که مطلب درباره تولید محتواست! در این باره پیشنهاد می کنم که آموزش 50 روش بک لینک سازی را مطالعه نمایید. محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمامتکنیک های سئورا رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت. گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند. با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود.