شکی نیست که این روزها مردم بیشتر اطلاعات خود را به صورت آنلاین دریافت می کنند.
اما، آیا میدانستید که مردم به همان اندازه که به دنبال پاسخهایی برای یافتن مشکلاتشان هستند، به دنبال ،بوکارهای محلی نیز هستند؟
نظرسنجی مصرف کنندگان BrightLocal نشان داد که 99 درصد از مصرف کنندگان در سال گذشته از اینترنت برای جستجوی یک تجارت محلی استفاده کرد.
78 درصد به دنبال ،ب و کارهای محلی هستند حداقل یک بار در هفته یا بیشتر
این به شما چه میگوید؟
اینترنت دفترچه تلفن قرن بیست و یکم است. آن درب بزرگ و ضخیم کتابی را به خاطر دارید که هر شماره و آدرس محله شما را در خود جای داده بود؟
و اگر در دفترچه تلفن نباشید، پیدا نخواهید شد.
ناگفته نماند:
شما می خواهید ،ب و کار شما به صورت آنلاین پیدا شود.
این بدان م،ی است که شما باید اطلاعات تماس خود را در یک فهرست آنلاین – معادل اینترنتی دفترچه تلفن – دریافت کنید.
حتی اگر به سئو دانا نیستید، یا اگر لینک ساختن در چرخ خانه شما نیست، نگران نباشید…
یک فهرست وب برای آن وجود دارد.
3 مزیت استفاده از فهرست راهنمای آنلاین
دایرکتوری های آنلاین – که به ،وان دایرکتوری های ،ب و کار یا لیست های تجاری نیز شناخته می شوند – راهی آسان برای ،ب و کارها برای ایجاد پیوند و جذب ترافیک به سایت خود هستند.
در اینجا سه مزیت استفاده از دایرکتوری آنلاین وجود دارد:
1. دسترسی هدفمند و مرتبط
دایرکتوری ها معمولاً ،ب و کارها را بر اساس جایگاه، مکان یا دسته بندی فهرست می کنند و اغلب شامل نظرات می شوند.
وقتی شخصی از دایرکتوری آنلاین استفاده میکند، میخواهد یک ،بوکار را پیدا کند که با نیازهای او مرتبط است – به چیزی که در آن لحظه ،ید میکند.
دایرکتوری کاهش نویز (بازاریابی) را برای مصرف کنندگان بسیار آسان می کند.
با فهرست ، ،ب و کار خود در یک فهرست، دید سایت خود را افزایش می دهید که شانس فروش را نیز افزایش می دهد.
2. پیوندهای مورد اعتماد
افزایش سئو و رتبه سایت شما یک محصول جانبی خوب از فهرست شدن ،ب و کار شما در فهرست آنلاین است.
اگر در فهرست محبوبی قرار گرفته اید که بسیاری از کاربران هنگام جستجوی ،ب و کار به آن اعتماد دارند، و لیست شما با نیازهای کاربران مرتبط است، دایرکتوری ها می توانند به سئوی شما کمک کنند.
این می تواند به م،ای بهبود دید و دسترسی باشد. حتی ممکن است برخی از مزایای غیرمستقیم را مشاهده کنید که به سئو و رتبه بندی سایت شما کمک می کند.
3. مقرون به صرفه بودن
بسیاری از دایرکتوری های آنلاین – به ،وان مثال، مکان های بینگ، فریاد زدن، و چهار مربع – به ،ب و کارها اجازه دهید تا اطلاعات خود را به صورت رایگان در فهرست خود ارسال کنند. از سوی دیگر، برخی از دایرکتوری های آنلاین، هزینه لیست را دریافت می کنند.
ممکن است ارزش افزودن اطلاعات ،ب و کار خود را به دایرکتوری پولی داشته باشد. اما مراقب باشید.
پرداخت برای لینک ها مخالف است دستورالعمل های گوگل، بنابراین اگر به دنبال پیوندهای dofollow هستید برای لیست ها پولی پرداخت نکنید.
حتی اگر یک لیست پولی یک پیوند dofollow ارائه دهد، احتمال اینکه پول خود را دور بریزید بسیار خوب است.
3 راه برای یافتن دایرکتوری من، برای ،ب و کار شما
انواع مختلفی از دایرکتوری های آنلاین وجود دارد. برای مثال، میتو،د فهرستهای عمومی، فهرستهای ،بوکار، فهرستهای محلی و فهرستهای راهنما را پیدا کنید.
انتخاب دایرکتوری – یا دایرکتوری هایی – که می خواهید در آنها فهرست شوید مانند پرتاب اسپاگتی به دیوار و دیدن آنچه می ،بد نیست.
مانند سایر تاکتیک های بازاریابی، شما باید یک استراتژی برای ایجاد لینک در فهرست های وب داشته باشید.
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام توسعه استراتژی خود در نظر بگیرید:
1. ارتباط
ارتباط – و دستیابی به مخاطبان هدف شما – برای استفاده حدا،ری از فهرست آنلاین بسیار مهم است. ارتباط نیز عاملی است که موتورهای جستجو هنگام ،یدن در سایت ها در نظر می گیرند.
آیا شما یک آژانس مسافرتی در تگزاس هستید که در سفرهای جاده ای در داخل قاره ایالات متحده تخصص دارد؟
سپس، ،ب و کار خود را به فهرست سایت های مسافرتی بین المللی اضافه نکنید.
این موضوع مرتبط نیست، شما به مخاطبان هدف خود دسترسی نخواهید داشت، و حتی اگر شخصی روی پیوند شما کلیک کند، فقط از این که متوجه شود شما خدمات مسافرتی بین المللی ارائه نمی دهید، ناامید می شود.
اگر یک ،ب و کار مسافرتی بین المللی نیستید، نمی خواهید موتورهای جستجو وب سایت شما را با سفرهای بین المللی مرتبط کنند. و بله، این می تواند صدمه سئو!
دایرکتوری را انتخاب کنید که به جایگاه شما مرتبط باشد و شانس دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش سئوی شما بسیار بیشتر خواهد بود.
2. Domain Aut،rity
هنگامی که در حال تصمیم گیری بین دایرکتوری های آنلاین هستید، اعتبار دامنه را در نظر بگیرید.
دریافت یک لینک ورودی از سایتی با اعتبار دامنه بالا می تواند مفیدتر باشد (اما نه همیشه – در حقیقت درباره Domain Aut،rity: آنچه هر سئو باید بداند بیشتر بیاموزید).
با بررسی اعتبار با استفاده از ابزاری مانند Ahrefs، Semrush یا Moz میتو،د بررسی کنید که آیا ،بوکار خود را در فهرستی قابل اعتماد و تثبیت کردهاید یا خیر. همه آنها امتیازات و روش های امتیاز دهی کمی متفاوت دارند.
بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که تمام معیارهای “مرجعیت” شخص ثالث هستند. گوگل هیچ نوع معیار رسمی رسمی برای دامنه ها ندارد. سیگنالهای قدرت بالا عموماً به این م،ی است که ابزاری که استفاده میکنید دامنه را برای نمایش همه سیگنالهای درست و «خوب» در نظر میگیرد. این ،وماً به این م،ا نیست که دامنه ارزش سئو بهتری نسبت به سایرین برای شما دارد.
3. ویژگی های من،
برخی دایرکتوریهای آنلاین جزئیات بیشتری نسبت به بقیه دارند، و این شما هستید که تصمیم میگیرید یک فهرست ساده NAP+W (نام، آدرس، تلفن و URL وب) یا فهرستی حاوی ع،ها، نظرات و رتبهبندیها را انتخاب کنید.
به منظور دستیابی به مخاطبان هدف خود، استفاده از دایرکتوری هایی با ویژگی های بیشتر ارزش تلاش بیشتری را دارد.
با فهرست ، ،بوکار خود در فهرستی با ویژگیهای اضافه شده، مشتریان خود را تشویق میکنید تا بازخورد و رتبهبندی را نیز ارائه دهند، که برای تقویت اعتبار سایت و سئو مفید است.
بیشترین بهره را از دایرکتوری های آنلاین ببرید: سازگار بم،د
اگر از چندین فهرست راهنما استفاده میکنید، با اطلاعات و بهروزرس،های خود در همه فهرستهای خود سازگار باشید.
اطمینان حاصل کنید که تک تک اطلاعات شما، تا آ،ین جزئیات، دقیق، نام تجاری و جاری است.
اگر میخواهید سئوی خود را تقویت کنید و اعتبار ایجاد کنید، یکپارچگی در کل حضور وب شما، از جمله فهرست فهرستهای فهرست شما ضروری است.
شهرت شما اراده اگر افرادی که در جستجوی ،بوکاری مانند شما هستند با خطاها و ناهماهنگیهایی در جزئیات به ظاهر کوچک مانند ساعات کار، URL وبسایت یا آدرس ایمیل شما مواجه شوند، تحت تأثیر قرار میگیرند.
خط پایین: مردم را قبل از اینکه فرصتی برای تعامل با برند شما یا بازدید از آجر و ملات شما داشته باشند، دور نکنید.
اگر این کار را به درستی انجام دهید، فهرست ، ،ب و کارتان در یک فهرست آنلاین مرتبط یکی از بهترین راهها برای ایجاد لینکهای با کیفیت بالا به سایت شما، تقویت حضورتان و آوردن مشتریان بیشتر به خانههای مجازی و واقعی شماست.
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو
window.addEventListener( 'load', function() { setTimeout(function(){ striggerEvent( 'load2' ); }, 2000); });
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMet،d? n.callMet،d.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,do،ent,'script', '
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'online-directories', content_category: 'linkbuilding seo' }); } });
منبع: https://www.searchenginejournal.com/link-building-guide/online-directories/