بر رقابت پذیری کلمات کلیدی و تشخیص میزان صحت آنها، تسلط دارد. علاوه بر این، توضیحات متا نیز باید جالب و مفصل در مورد موضوع محتوا باشد. با توجه به مطالب گفته شده به همان اندازه که CTA در رونق کسب و کار اینترنتی موثر است نادیده گرفتن آن میتواند به ضرر ما تمام شود. از دید تخصصی اصول سئو نرم افزارهای مختلفی برای تحلیل و آنالیز این کلیدواژهها و میزان اهمیت و رقابت پذیری آنها وجود دارد که از جمله آنها شاید بتوان به گزینه های زیر اشاره کرد. استفاده از عکس و ویدیو فوق العاده تاثیر بالایی در سئو سایت دارد.
- با سپاردن تولید محتوا به تیم کنسئو ، نیازی به نگرانی بابت کپی بودن یا نبودن مطالب ندارید.
- عنوان محتوای شما را راهنمایی میکند و شما به طور مداوم به آن مراجعه میکنید تا مطمئن شوید که در موضوع باقی میمانید و آنچه وعده دادهاید را انجام میدهید.
- گوگل هنگام تلاش برای خزیدن سایت شما خطایی دریافت کرده است.
ساختار خوب به Google کمک میکند تا سایت شما را پیدا و درک کند. یک مسئله دیگر اشاره به منابع و لینک سازیبه سایت های معتبر است. وجود چنین لینک های خروجی به گوگل نشان می دهد شما به فعالیت خود واقف هستید و با جمعیت درستی در حال حرکت هستید. اگر برای مخاطبان هدف خود نمینویسید، برای چه کسانی مینویسید؟ در مورد علایق آنها و سؤالاتی که میپرسند فکر کنید. رقبای خود را بررسی کنید و ببینید که این برندها چگونه محتوای خود را مینویسند. همچنین باید مطمئن باشید که با سبک و لحن دلخواه مخاطبانتان مینویسید.
محتواي خود را تولید کنید
و از نظر گوگل بهتر است که شما این کلمات را در کل محتوای صفحه استفاده کنید. محتوای شما باید اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن است را در اختیارش قرار دهد. درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست.
داده های نشانه گذاری را که برای کاربران قابل مشاهده نیست، اضافه نکنید. نشانه گذاری اسکیما را اضافه کنید و تأثیر آن را بر سئو محتوا ببینید. از تگ های هدینگ در جایی استفاده نکنید که استفاده از تگ های دیگری مانند و ممکن است مناسب تر باشند. از پر کردن کلمات کلیدی غیر ضروری در المان خودداری نمایید. از یک عنوان در تمام المان های صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات سایت استفاده نکنید.
۱۲. کارها و اقدامات تکنیکال سئو محتوا
هدف ما از تولید محتوای سئو شده، کسب جایگاه بالا در گوگل است. برای اینکه محتوای ما بتواند جایگاه بالایی در نتایج جستجو کسب کند، نه تنها باید کیفیت بالایی داشته باشد، بلکه باید جامع هم نوشته شود به طوری که نیاز کاربران را پاسخ دهد. بعد از نگارش چنین محتوایی، نوبت به بهینه سازی محتوا برای کاربر میرسد.
۳۲ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)
محتوای ما باید برای مخاطب هم کاربردی و ارزشمند باشد و نیاز او را رفع کند. در واقع دو جنبه فنی و محتوایی در هر محتوا باید رعایت شود تا بتوان به موفقیت و رتبه مناسبی دست پیدا کرد. این شامل تمام جنبه های نوشتن و ساختار محتوا در وب سایت شما می شود.
این متخصصان محتواهایی را برای شما می نویسند که در کمترین زمان ممکن می تواند به صفحه اول گوگل بیاید و ورودی های تان را به طور چشمگیری افزایش دهند. فرایند کار به این صورت است که ابتدا یک جلسه مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان با شما تنظیم می کنیم. در این جلسه متناسب با حوزه کاری تان و نوع محتوایی که می خواهید صحبت می کنیم.