توسعه یک استراتژی جستجوی موفق نیازمند یک رویکرد چند کاناله و جامع است.
اگر سازمان شما برنامه های جستجوی پولی و ارگ،ک را به طور مستقل اجرا می کند، ممکن است فرصت های رشد عمده را از دست بدهید.
با تیمهای جداگانه SEO و PPC، که هر کدام KPIهای متفاوتی را اندازهگیری میکنند، اشتراکگذاری دادهها و بینشهای مهم در میان بخشها چالشبرانگیزتر میشود – که برای ایجاد یک استراتژی جستجوی منسجم بسیار مهم است.
کلید به حدا،ر رساندن حضور شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) یافتن هم افزایی در نحوه همکاری کانال های جستجوی پولی و ارگ،ک شما برای ملاقات با مشتریان در هر مرحله از سفرشان است.
در وبینار آتی ما، خواهید فهمید که چگونه یک رویکرد بازاریابی جستجوی جامع می تواند حضور آنلاین شما را تقویت کند و منجر به مشتریان واجد شرایط بیشتری شود.
به Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Erin Wilson، معاون بازاریابی در HomeEquity Bank بپیوندید، زیرا آنها به سه مرحله برای ایجاد یک استراتژی جستجوی موفق می پردازند.
در این جلسه زنده نگاهی عمیق به موارد زیر خواهیم داشت:
- منظور از توسعه یک استراتژی بازاریابی جستجوی منسجم چیست؟
- نقش هر کانال و اینکه چگونه می توانند مکمل یکدیگر باشند.
- عوامل کلیدی و راه های ارائه یک برنامه جستجوی متصل
آیا برای شروع برداشتن سیلوها و افزایش دید جستجوی خود آماده هستید؟
اکنون ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه کانال های پولی و ارگ،ک خود را برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال رقابتی و مقرون به صرفه ادغام کنید.
نمی تو،د در وبینار زنده شرکت کنید؟ به هر حال ثبت نام کنید و ما یک قطعه ضبط شده را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/،listic-seo-ppc-strategy-webinar/485631/