چارچوب 1: به دست آوردن کنترل با حمایت از تمرکز و ثبات در میان هر برند/،یب بازار
شما باید روی تمام سطوح کنترل داشته باشید:
- سطح برند: برنامه ریزی برای برجسته ، همه فرصت های مش، در سراسر بازار برای اطلاع رس، استراتژی های برند مرکزی و اولویت بندی.
- سطح بازار: با به حداقل رساندن آدم خواری بین مخاطبان، هدف نشان دادن عملکرد دسته بندی خاص و درک اینکه کجا می توان عملکرد را به حدا،ر رساند.
- نمای مرکزی کامل در ،یبات مارک/بازار: برای نشان دادن بینش در سطح کلان هماهنگ کنید که به هدایت کلی مشتری کمک می کند و از تصمیم گیری در مورد بودجه بندی و اولویت بندی حمایت می کند.
این سطوح باید در گزارشات منع، شوند، زیرا برای توسعه هر چارچوب عملیاتی سئو جه، بسیار مهم هستند.
«در مرحله راهاندازی، داشبوردهای ماهانه با دادههای عملکرد خودکار از کنسول جستجوی Google و SEO م،تور، که به ،وان ایمیل حاوی اطلاعات بینش به مشتریان مرکزی و بازارهای محلی تحویل داده می شود. SEOmonitor تسهیل می کند ادغام دسترسی نامحدود API رایگان و همچنین اتصال دهنده های Data Studio برای تمام داده های حیاتی کمپین های SEO شما. از آنجایی که 80 درصد از ،وجی های گزارش ما مبتنی بر Data Studio است، این ادغام از ابتدا بسیار مهم بود.
این گزارشها شامل بررسی کلمات کلیدی در دفاعها و فتحها، برجسته ، تغییرات کلیدی در عملکرد و مواردی است که بهینهسازی یا بازبینی اضافی باید در نظر گرفته شود یا اقدام شود.
-
تصویر توسط SEOmonitor، نوامبر 2022
“شما هم چنین باید به استفاده از اتوماسیون فکر کنید برای مقیاس بندی کار بسیار کار فشرده به طور موثرتر.
برای ت،یم بندی کلمات کلیدی و خوشه بندی، ما به طور کامل از آن استفاده کرده ایم گروه بندی هوشمند SEOmonitor عملکرد، که به شما امکان می دهد لیست کلمات کلیدی را به طور خودکار بر اساس انواع ،یبات متریک و فیلترها سازماندهی کنید. این گروههای هوشمند دائماً بر اساس آن فیلترها تازهسازی و بهروزرس، میشوند، بنابراین شما هستید همیشه با تغییرات و بینش های هدفمند به روز“
چارچوب 2: انعطاف پذیری کمپین SEO را حفظ کنید تا به تفاوت های ظریف بازار محلی که در آن مخاطبان رفتار متفاوتی دارند، توجه کنید.
درست است که یک رویکرد استاندارد به سئو به شما کمک میکند تا در مورد مسائل و فرصتهای رایج عمل کنید و در عین حال، بخش عمدهای از کارهای فنی سئوی خود را افزایش دهید.
اما این را نمی توان انکار کرد برخی از بازارها تصویری بسیار متفاوت از بازارهای دیگر نشان خواهند داد از نظر دید فعلی، محتوای سایت و آگاهی از برند.
شما نیاز دارید از طریق دادههای جستجوی محلی و سیگنالهای هدف، از این تفاوتها استفاده کنید در جریان کار محتوای شما و استراتژی کلی SEO یکپارچه شده است.
رالوکا توضیح میدهد: «این به ما امکان میدهد تا اقدامات سئو را در مقیاس متمرکز کنیم، در حالی که ،وجیها را با تفاوتهای ظریف محلی، شرایط بازار و فرصتهای موجود تنظیم میکنیم».
با این رویکرد، شما باید یک درک عمیق تر از فرصت موجود در همه بازارها در رابطه با تقاضا و رقابت بنابراین، شما قادر خواهید بود بازارها را اولویت بندی کنید و کار را در سطح منطقه ای متمرکز کنید تا اطمینان حاصل کنید که این بازارها در حین طراحی استراتژی کلی به سمت رشد تجمعی، میزان حمایت من، را دریافت می کنند.
«ارائه یک برنامه سئو در بین برندها و بازارهای بسیاری در یک مشتری به م،ای کار با مجموعه عظیمی از داده های جستجو است که باید به مؤثرترین روش مدیریت شوند. این به م،ای صرفه جویی در زمان و اطمینان از پیروی از یک رویکرد استاندارد برای کار است.
SEO م،تور سیستم گروه بندی کلمات کلیدی هنگام راهاندازی کمپینها در مشتریان چند بازاری، هم انعطافپذیر است و هم استفاده از آن آسان است. همچنین، با ویژگی چند مکان، این ابزار اجازه می دهد تا کلمات کلیدی را برای مکان های مختلف در یک کمپین مشتری ردیابی کنید.”
داشتن زیرساخت فنی من، برای پشتیب، از این سطح از پیچیدگی مهم است.
-
تصویر توسط SEOmonitor، نوامبر 2022
چارچوب 3: ادغام بهتر تلاش های رسانه ای برای اتخاذ رویکردی یکپارچه برای جستجوی جه،
Raluca گفت: “در شرایط فعلی که مصرف کنندگان تمایزی بین جستجوی پولی و ارگ،ک نمی بینند، ما به دنبال توسعه SEO و PPC در تمام کانال های رسانه ای هستیم و تجربه را برای حمایت از فعالیت ها و کمپین های در حال انجام و افزایش سرنخ ها و فروش افزایش می دهیم.” برجسته می کند.
یک چارچوب یکپارچه یک جستجو به شما امکان می دهد ارزیابی کنید:
- شرایطی که نیازی به پیشنهاد دادن ندارید زیرا از نظر ارگ،ک رتبه خوبی دارید.
- پس انداز و فرصت دسترسی افزایشی از جستجوی پولی.
- توانایی سرمایهگذاری مجدد بودجه PPC «هدر رفته» تاریخی بر روی کلمات کلیدی دنبالهدار طول،تر برای افزایش حجم، که توسط Search Ads 360 پشتیب، میشود.
- جایی که می تو،د سفر کاربر را به آن بهبود بخشید ترافیک را کارآمدتر کنید.
آنچه رالوکا و تیمش برای استفاده حدا،ری از چارچوب تک جستجو انجام دادند در اینجا آمده است:
«تستهای اولیه One Search ما متکی به توقف هزینههای PPC در بین کلمات کلیدی با دید ثابت موقعیت 1 و حداقل/بدون رقابت PPC بود.
نتایج فوق العاده بوده است: ما توانسته ایم بهبود 2 برابری در CTR با حداقل افزایش در CPC. این رویکرد جستجوی یکپارچه به ما اجازه میدهد تا نتایج را با بهرهوری بهتر از نظر منابع به حدا،ر برس،م. به علاوه، ما میتو،م در فضای جستجوی سئو و پولی رقابتیتر شویم که منجر به افزایش بازدیدها و تبدیلها در همه سایتها میشود و ارزش یک رویکرد یکپارچه برای جستجو را زم، که هر دو کانال توسط یک آژانس مدیریت میشوند، نشان دهیم.»
چارچوب 4: رشد و معیار همه بازارهای هدف به سمت یک هدف مش، با توسعه نقشههای راه بلوغ جستجو
نقشههای راه بلوغ جستجو در بازارها به شما امکان میدهد ارزیابی کنید:
- چگونه عملکرد از یک بازار هدف به بازار دیگر متفاوت است.
- سطح بلوغ فعلی هر بازار وقتی به جنبههای حیاتی عملکرد SEO مانند محتوا، فنی، گزارشدهی، یکپارچهسازی پولی و اتوماسیون میرسد.
آنجاست که یک معیار دید قابل اعتماد به شما کمک می کند یک معیار واقعی ایجاد کنید و “املاک و مستغلات” آنلاین را در بازارها ارزیابی کنید:
“معیار دید SEOmonitor به ما کمک کرد تا یک چارچوب اندازه گیری قوی ایجاد کنیم، که نقشه های راه بلوغ را مشخص کرده است. معیار دید به ویژه در این موارد مفید است درک دید ارگ،ک فعلی وب سایت مشتری در همه مارک ها و بازارها بنابراین می تو،د آن را با اه، تعیین شده و شاخص های کلیدی عملکرد در تلفن همراه و دسکتاپ محک بزنید. این به ،ه خود ما را قادر می سازد تا درک عمیقی از فرصت موجود در هر بازار ایجاد کنیم. با این تحلیل عمیق، میتو،م بازارها را اولویت بندی کنیم و با تلاش و منابع من، بر سطح منطقه تمرکز کنیم.»
-
تصویر توسط SEOmonitor، نوامبر 2022
این 4 چارچوب جه، سئو را با SEOmonitor به راحتی پیاده سازی کنید
هنگامی که سئو را برای مشتریان چند مارکی و چند بازاری مدیریت می کنید، طراحی چارچوب های موثری که هم از بینش استراتژیک شما و هم از زیرساخت های فناوری در دست استفاده می کند بسیار مهم است:
- شما به دید کامل هم در سطح بازار و هم در بین بازارها (سطح کلان) نیاز دارید.
- شما باید درک عمیقی از هر بازار، هر مخاطب و نحوه نگاه کلی تلاشهای سئو داشته باشید.
- شما باید از ابزارهای سئو و اتوماسیون استفاده کنید، به علاوه بیشترین تأثیر را در عین کارآمد بودن منابع ایجاد کنید.
- شما باید معیارها، فرآیندها و شیوه های استاندارد شده ای را در سراسر صفحه داشته باشید و در عین حال تفاوت ها را کنترل کنید.
همانطور که Tudose و تیم او در Performics نشان داده اند، شما باید از همان ابتدا اه، و چارچوب های کاری واضح طراحی کنید، در حالی که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید تا تغییرات را در نظر بگیرید.
چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است اشتباه پیش برود، از مسائل آدمخواری گرفته تا ال،ای مخالف کاربر، بنابراین شما باید همیشه کنترل داشته باشید.
ما طراحی کرده ایم SEO م،تور بنابراین می تو،د کمپین های سئو را در مقیاس مدیریت کنید در حالی که داده های تازه در اختیار دارید – با رتبه های روزانه برای موبایل و دسکتاپ به صورت استاندارد. ما معتقدیم که داشتن سطح من،ی از جزئیات مهم است تا بتو،د سریعتر تصمیم بگیرید.
به علاوه، با SEOmonitor شما مالک تمام داده های کمپین خود هستید. به همین دلیل است که می گیرید دسترسی نامحدود به API، صادرات، و ادغام با Google Sheets و Data Studio.
ما می د،م که پیگیری همه تغییرات، به ویژه با مجموعه داده های بزرگ، به همان اندازه مهم است و مشتریان گزارش های ماهانه قانع کننده با KPI های ردیابی شده خاص را می خواهند.
به ما بپیوند و صدها آژانس بازاریابی دیجیتال در تلاش ما برای ایجاد شفافیت و مسئولیت پذیری بیشتر در صنعت سئو هستند. و مقیاس کارآمد.
منبع: https://www.searchenginejournal.com/global-seo-frameworks-clients-seomonitor-spcs/470551/