سئوی محلی میتواند برای برندهای سازم، چالشبرانگیز باشد، زیرا به این م،است که بد،د چگونه سئوی ملی، نمایه ،بوکار Google را انجام دهید و سپس یاد بگیرید که چگونه گوگل با جستوجوهای اولویتدار شما در بازارهای مختلف برخورد میکند.
این بدان م،است که تعداد بی نهایت چالش در سئوی محلی برای بازاریابان جستجوی سازم، وجود دارد. بنابراین رایج ترین چالش ها در سئو محلی سازم، چیست؟ بیایید دریابیم.
1. دانستن اینکه چه زم، باید سئوی محلی را در مقابل سئوی ملی اولویت بندی کنید
یکی از بزرگترین چالشهایی که شرکتها با آن روبرو هستند این است که بدانند چه زم، باید روی یک استراتژی سئو «محلی» به جای استراتژی سئو «ملی» تمرکز کنند و بالع،.
این قابل درک است زیرا همیشه بلافاصله مشخص نمی شود که اولویت های شما توسط یکی یا دیگری بهتر انجام شود. تشخیص اینکه آیا کلمات کلیدی اصلی هدف شما دارای هدف محلی هستند می تواند چالش برانگیز باشد.
اما، برای موفقیت در استراتژی کلی شما حیاتی است، زیرا به میزان قابل توجهی تأثیر ابتکارات شما بر اه، تجاری شما دارد.
درک اینکه گوگل چه عباراتی را محلی می داند می تواند به شما کمک کند استراتژی کلمه کلیدی خود را توسعه دهید و نحوه رویکرد و حمایت از سرمایه گذاری سئوی خود را تعیین کنید.
به دلیل طراحی ضعیف سایت یا استراتژی کلمات کلیدی، می تو،د ترافیک زیادی را از دست بدهید.
درک هدف جستجوی محلی
بنابراین، دقیقاً منظور ما از هدف جستجوی محلی چیست؟
با درک هدف جستجو، مید،د که چه نوع ویژگیهایی در نتایج جستجو ظاهر میشوند و چه محتوایی را باید در اولویت قرار دهید.
برای این بحث، چهار نوع اصلی هدف جستجو وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کرد:
- جست و جوی سوالات با هدف ملی
- جستجوی عبارات با نیمه ملی.
- پرس و جوها را با هدف محلی جستجو کنید.
- پرس و جوهای جستجو با هدف بیش از حد محلی.
شما می تو،د با توجه به ویژگی هایی که در SERP ها نشان داده شده است، متوجه شوید که پرس و جوهای جستجوی هدف شما در چه نوع هدفی قرار می گیرند:
پرس و جوهایی با هدف جستجوی ملی
SERP ها فاقد صفحات خاص ایالت/شهر و بدون بسته نقشه هستند (مثال).
این واقعیت که هیچ نتیجه «محلی» در این SERP وجود ندارد احتمالاً به این م،ی است که Google قصد محلی برای این پرسوجوها را ندارد.
لحظه ای که بخش بزرگی از جستجوگران شروع به انجام مجدد این پرس و جو با اطلاعات مکان مانند «مقاله رو،مه Pleasanton» می کنند، SERP ها احتمالاً به نتایجی تغییر می کنند که دارای برخی نتایج محلی هستند، که ما را به…
پرس و جوهایی با هدف جستجوی نیمه ملی
SERP ها فاقد صفحات خاص ایالت/شهر هستند، بلکه دارای یک بسته نقشه هستند (مثال).
پرس و جوهای نیمه ملی مانند [bank] ممکن است شامل یک بسته نقشه باشد زیرا تعداد کلیک های محلی و ملی برابر است. این ممکن است به این دلیل باشد که برخی از کاربران به دنبال شعبه بانکی نزدیک خود هستند، اما برخی دیگر به دنبال صفحه اصلی بانک هستند.
جستارهایی با هدف جستجوی محلی
SERPها دارای صفحات جزئی تا کامل مخصوص ایالت/شهر و یک بسته نقشه (مثال).
برای یک اصطلاح مانند [plumber]، Google یک بسته نقشه از لوله کش های مجاور را نشان می دهد و بقیه نتایج صفحه اول با صفحات مکان پر می شود. گوگل پیش بینی می کند که کاربر قصد دارد یک لوله کش در نزدیکی محل خود پیدا کند.
پرس و جوهایی با هدف جستجوی بیش از حد محلی
کلمات کلیدی بیش از حد محلی جایی هستند که مکان جستجوگر بیشترین اهمیت را دارد و به طور قابل توجهی بر نتایج SERP تأثیر می گذارد (مثال).
در مورد پرس و جوهای بیش از حد محلی، فاصله بین کاربر و ،ب و کار بیشترین اهمیت را دارد. می تو،د ببینید که بسته نقشه بر املاک SERP برای این پرس و جو تسلط دارد. بنابراین، احتمالاً گوگل فکر می کند [Auto insurance near me] به نتایج بیش از حد محلی نیاز دارد تا برای کاربر مفید باشد.
نحوه شناسایی هدف جستجو
- نتایج SERP فعلی را در مناطق مختلف تجزیه و تحلیل کنید.
- SERP را برای ،صر نقشه بررسی کنید.
- صفحات ایالت یا شهر خاص را بررسی کنید.
- ،اوین و URL ها را مرور کنید.
- سازگاری را تجزیه و تحلیل کنید و قصد تعیین کنید.
چگونه یک استراتژی برای انواع مختلف هدف جستجو بسازیم
استراتژی ملی
استراتژی های متمرکز ملی به تعداد زیادی نیاز دارند محتوا و قدرت.
اگر مشخص کرده باشید که کلمات کلیدی هدف شما در جستجوهایی هستند که قصد محلی ندارند، وب سایت اصلی شما باید جایی باشد که بیشترین بودجه سئوی خود را سرمایه گذاری می کنید. این به شما کمک می کند تا با ایجاد بک لینک به آن رتبه برسید.
استراتژی نیمه محلی
کلمات کلیدی نیمه محلی به تمرکز عمده نیاز دارند تا محتوا و اعتبار سایت اصلی شما با یک نقطه تمرکز اضافی ایجاد شود. از آنجایی که کلمات کلیدی نیمه محلی یک بسته نقشه ایجاد می کنند، باید فهرست های نمایه ،ب و کار Google خود را بهینه کنید.
استراتژی محلی
اگر تشخیص داده باشید که گوگل کلمه کلیدی شما را محلی تلقی می کند، ساختار سایت شما بسیار مهم تر می شود. اگر فهرستی از صفحات استان یا شهر ایجاد کنید، می تو،د حجم جستجوها را افزایش دهید.
استراتژی بیش از حد محلی
هنگامی که کلمات کلیدی اولویت شما بیش از حد محلی هستند، ایجاد فهرستی از صفحات ایالتی و سطح شهر ترجیح داده می شود و بهینه سازی آنها برای کلمات کلیدی نزدیک به من با صفحات مکان خاص ترجیح داده می شود.
لایه ها بسته به عمودی شما احتمالاً متفاوت به نظر می رسند، اما به طور کلی، ممکن است شبیه این باشند:
- صفحه فهرست مکان یاب.
- صفحه ایالتی
- صفحه شهر.
- صفحه مکان.
2. داشتن یک منبع واحد از حقیقت برای داده های مکان
با ظهور شرکت های مدیریت لیست محلی مانند Yext و Uberall، این دیگر مشکلی نیست.
با این حال، ما هنوز با ،بوکارهای چندمک، مواجه میشویم که «منبع واحدی از حقیقت» برای همه اطلاعات مکان خود ندارند.
اگر هنوز این را ندارید، آن را در جای خود قرار دهید.
3. بهینه سازی مکان یاب فروشگاه
بسیاری از برندها مکان یاب فروشگاه خود را به فروشندگان شخص ثالث برون سپاری می کنند. از نظر تئوری مشکلی در این مورد وجود ندارد، اما چند راه وجود دارد که ما شاهد این اشتباه هستیم:
مکان یاب فروشگاه فقط جستجو
برای سئو، یک مکان یاب فروشگاه موثر باید مجموعه ای از صفحات ایالتی، شهر و مکان باشد که یک ربات یا کاربر به راحتی می تواند روی آن کلیک کند تا به هر صفحه برسد. اما بسیاری از برندها اغلب برای مکان یاب فروشگاه خود یک صفحه مکان یاب با کادر جستجو می سازند تا مکان شما را پیدا کنند.
چند سال پیش، ما به مکان یاب 100 ،ده فروش برتر ایالات متحده نگاه کردیم و متوجه شدیم که آنهایی که مکان یاب فقط جستجو دارند، 50٪ کمتر از کلمات کلیدی با کلمات کلیدی قابل پیوند رتبه بندی شده اند. ایالت > شهر > مکان معماری.
بنابراین، مطمئن شوید که معماری مکان یاب شما به این شکل ساخته شده است.
محتوای صفحه مکان
اغلب، برندها بودجه ای برای ساخت مکان یاب در سایت خود دارند اما چیزی برای محتوا باقی نمی گذارند.
صفحه مکان اصلی با نام ،ب و کار، آدرس، شماره تلفن، دستههای محصول/خدمات و غیره مشکلی ندارد. اما یک صفحه مکان با محتوای منحصر به فرد و تقویتشده مرتبط با مکان و موضوعاتی که میخواهید رتبهبندی کنید، میتواند بهبود یابد. عملکرد سئو.
اینجاست که مدیران موقعیت مک، شما می توانند مفید باشند. ما اغلب می بینیم که مارک های موفق از نظرسنجی های مدیران مکان خود برای دریافت محتوای محلی منحصر به فرد استفاده می کنند.
سایر منابع ممکن است شامل نظرات مشتریان محلی، داده های محلی مورد علاقه و محصولات محبوب در بازار خاص باشد.
دسته بندی های اولویت دار
ا،ر پرس و جوهای تجارت الکترونیک این روزها نتایج محلی را نزدیک به بالای SERP ها نشان می دهند.
ما اغلب میبینیم که برندها در بستههای محلی برنده میشوند و از صفحات مکان خود به دستههای کلیدی خود پیوند میدهند.
فکر کنید که به Google نشان می دهد مکان های شما با این دسته بندی ها مرتبط هستند.
4. مدیریت و بهینه سازی نمایه ،ب و کار گوگل
نمایه ،بوکار Google (GBP) واقعاً نباید یک چالش باشد – منظورم این است که این فقط مجموعهای ساده از فهرستبندیهای صفحات زرد برای مکانهای شماست – اما میلیونها راه وجود دارد که میتواند برای ،بوکارها اشتباه کند.
در اینجا فقط چند چالش و فرصت با GBP وجود دارد.
مراقب لیست های تکراری باشید
بهطور شگفتانگیزی، فهرستهای تکراری هنوز هم در مورد GBP وجود دارد، اما من به تازگی با یک ،بوکار منطقه خدماتی صحبت کردم که در رتبهبندی مشکل داشت. دیدن لیست های تکراری GBP بسیار آسان بود.
به محض اینکه لیست های تکراری را حذف ،د، رتبه آنها برای کلمه کلیدی اصلی که هدفشان بود 15 رتبه افزایش یافت. بنابراین، مراقب آنها باشید.
فهرست GBP خود را نظارت کنید
لیست های GBP شما در یک وضعیت دائمی در نوسان هستند. کاربران در حال اضافه ، ع، ها و نظرات هستند.
اگر Google به دادههای شخص دیگری بیشتر از اعتماد به شما اعتماد داشته باشد، میتواند دادههای شما را بازنویسی کند.
GBP یک چیز “تنظیم آن و فراموش ،” نیست. یک سیستم برای نظارت بر تغییرات صفحات GBP خود به طور منظم ایجاد کنید.
در حالی که می تو،د تغییرات زیادی را از طریق داشبورد GBP مشاهده کنید، همه چیز را نمی بینید. این یکی از دلایلی است که ما ساختیم این ابزار رایگان و منبع باز برای نظارت بر تغییرات تصویر به GBP شما.
مقیاس پست های GBP
پست های GBP اعلامیه های کوتاهی هستند که می تو،د به GBP خود پیوست کنید. اینها می توانند راهی ارزان برای ایجاد بازدیدهایی با تبدیل بالا به سایت شما باشند. پست ها می توانند شامل متن، ع، یا ویدیو باشند.
چالشی که اغلب می بینیم این است که ،ب و کارها اغلب برای تولید محتوا برای هر مکان راه اندازی نمی شوند. اگر میخواهید پستهای GBP را برای چندین مکان انجام دهید، سیستمی را برای ایجاد وثیقه بازاریابی آماده GBP برای تبلیغات جدید پیادهسازی کنید تا بتوان آنها را پست کرد.
این اغلب شامل ایجاد یک نسخه به اندازه پوند (400 در 300) از تصاویر بازاریابی تایید شده و کپی برای پوند به ،وان بخشی از هر تبلیغ جدید است.
همچنین باید مطمئن شوید که پیوندهای پستهای GBP خود را با پارامترهای ردیابی برای اندازهگیری عملکرد بر،بگذاری میکنید.
5. ایجاد یک حضور جستجوی محلی برای SABها و بازارها
هر برند سازم، محلی دارای مکان نیست.
بسیاری از مارکهای بازار محلی مانند Yelp، DoorDash، و Zillow، و ،بوکارهای حوزه خدمات (SAB) مانند لولهکشها و سقفسازها وجود دارند که عبارتهای جستجوی محلی را هدف قرار میدهند، اما واجد شرایط ظاهر شدن در بستههای محلی نیستند. این به این دلیل است که آنها هیچ مکان فیزیکی در بازارهای هدف خود ندارند.
و این بدان م،ی است که آنها بسیاری از کلیک ها و درآمدهای بالقوه را از دست می دهند.
این برای هر برندی کار نمیکند، اما برای ،، که مدل ،بوکار من،ی دارند، ایجاد یک «فروشگاه در فروشگاه» در مکان یک برند شریک راهی عالی برای مشاهده بستههای محلی بیشتر است.
خدمات فدرال ا،پرس OnSite واقع در Walgreens نمونه خوبی از نحوه کار این است:
و البته، اگر ارزش سرنخ ها به اندازه کافی بالا باشد، ممکن است بخواهید مکان های فیزیکی را در مناطق خاصی باز کنید تا سعی کنید در بسته های محلی رتبه خوبی داشته باشید.
همانطور که در بالا گفتم، تعداد نامحدودی از تاکتیکهای سئوی محلی وجود دارد که برندهای سازم، میتوانند به کار گیرند.
همانطور که تاکتیک های جدید را به کار می گیرید، مطمئن شوید که مانند هر کانال بازاریابی دیگری تست، اندازه گیری و تکرار می کنید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: GaudiLab/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/local-seo-challenges-enterprise/460554/