شروع سفر برای تغییر به یک سیستم مدیریت محتوای جدید (CMS) می تواند یک کار ،ره آور باشد.
از ایجاد محتوای تازه گرفته تا اصلاح اطلاعات قدیمی و بهینه سازی صفحات شما تا حد کمال، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.
اما نگران نباشید، زیرا ما نقشه راه ابزار SEO خود را که به طور خاص برای تازه واردان HubS، CMS طراحی شده است، تحت پوشش قرار داده ایم.
در این مقاله، ضروریترین ویژگیها و ادغامهای سئوی بومی موجود در HubS، را بررسی میکنیم و اطمینان حاصل میکنیم که وبسایت شما به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است.
و برای جمع بندی همه چیز، در مورد هر گونه شکاف از دست رفته در ویژگی های SEO که ممکن است هنگام ساخت یک سایت کاملاً جدید یا مهاجرت یک سایت موجود با آن مواجه شوید، صحبت خواهیم کرد.
(افشای کامل: من با بالاترین رتبه آژانس شریک HubS،، SmartBug Media کار می کنم.)
چه عملکرد SEO بومی در HubS، وجود دارد
ابزارهای CMS
میزب،
وقتی برای اشتراک CMS ثبت نام می کنید، HubS، میزبان سایت شما است.
این سیستم کمتری است که هنگام تصمیم گیری در مورد محل زندگی وب سایت واقعی خود باید نگران آن باشید.
هنگام ساخت سایت خود بر روی وردپرس یا سایر CMS های منبع باز، باید با یک ارائه دهنده هاست ثبت نام کنید تا به سایت خود خدمات ارائه دهد.
شبکه تحویل محتوا (CDN)
این یک ا،ام برای مشاغل جه، است که نیاز دارند وب سایت آنها در هر کشوری به سرعت بارگذاری شود و باید خطر حملات DDOS را کاهش دهند.
CDN HubS، (که از فناوری Cloudflare استفاده می کند) بدون نیاز به هزینه یا تنظیم اضافی در CMS تعبیه شده است.
گواهی لایه سوکت های امن (SSL).
این امروزه در بین ارائه دهندگان هاست بسیار رایج تر است اما نیاز به سئو است.
داشتن سایت شما بر روی HTTPS برای رتبه بندی خوب در ا،ر عمودی ها ضروری است.
HubS، یک گواهی SSL را به ،وان بخشی از اشتراک شما ارائه می دهد و تا زم، که سایت شما در HubS، باقی بماند، به طور خودکار تجدید می شود.
تغییر مسیرها
ابزار تغییر مسیر HubS، به شما این امکان را میدهد که ریدایرکتهای خود را به صورت انبوه از طریق CSV وارد کنید یا آنها را یکی یکی بسازید.
این ابزار WYSIWYG برای بازاریاب، که تجربه بهروزرس، فایلهای htaccess. یا راهاندازی تغییر مسیرها در backend را ندارند، کاربر پسند است.
نقشه های سایت
HubS، به طور خودکار یک نقشه سایت ایجاد می کند که می تو،د آن را به کنسول جستجوی گوگل (GSC) ارسال کنید، بنابراین نیازی به ساخت این نقشه به صورت دستی یا با هیچ افزونه دیگری ندارید.
نظارت و امنیت
HubS، CMS دارای یک سیستم نظارت و فایروال برای شناسایی تهدیدها و جلوگیری از وقوع حملات DDOS است.
شما به یک ابزار شخص ثالث نیاز دارید آب میوه ها یا چیزی مشابه، اگر روی وردپرس یا CMS دیگری اجرا می کنید.
به روز رس، های در حال انجام
HubS، همه بهروزرس،های CMS را مدیریت میکند، بنابراین لازم نیست نسخه CMS یا نسخههای افزونه خود را بهصورت دستی بهروزرس، کنید، مانند زم، که از وردپرس یا CMS دیگری استفاده میکنید.
صفحات موبایل تسریع شده (AMP)
HubS، امکان فعال ، AMP را در وبلاگ شما فراهم می کند که به کاربران شما امکان می دهد نسخه های AMP وبلاگ های شما را در دستگاه های تلفن همراه پیدا کنند.
ابزارهای سئو روی صفحه
برنامه ریزی موضوع
اگر به دنبال یک رویکرد خوشه موضوعی برای سئوی خود هستید، ابزارهای برنامه ریزی محتوای HubS، یک شماتیک بصری ارائه می دهند.
این ابزار برای درک اینکه چگونه موضوعات خاص به شما در ایجاد ترافیک ارگ،ک، سرنخ ها و مشتریان کمک می کند، تحقیقات سبک وزن کلیدواژه، پیوند داخلی و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد.
در اینجا نمونهای از یک مجموعه موضوع رسانه پولی با تمام صفحات فرعی (و کلمات کلیدی مرتبط) که به صفحه ستون پیوند داده شدهاند (یا پیوند داده نشدهاند) آمده است:
توصیه های روی صفحه
این عملکرد به شما امکان می دهد توصیه های خاصی را در سطح URL و تأثیر نسبی رفع چنین مشکلاتی مشاهده کنید.
در اینجا یک گزارش نمونه وجود دارد که مشکلات سئوی داخل صفحه، شرح هر مشکل، یک بر،ب پیشنهادی در مورد اینکه چه ،ی باید مشکلات را برطرف کند (ی،ی بازاریاب در مقابل توسعهدهنده)، و یک راه آسان برای کلیک ، برای دیدن صفحاتی که تحت تأثیر قرار گرفتهاند را نشان میدهد. توسط آن مسائل:
همچنین توصیههای بهینهسازی در ویرایشگر صفحه CMS وجود دارد که اطمینان حاصل میکند که تمام پایههای سئوی درون صفحه شما پوشش داده شده است.
قابلیت تولید محتوای هوش مصنوعی
HubS، در حال بررسی عملکردهای هوش مصنوعی مولد در CMS است که به شما امکان میدهد بازنویسی، گسترش، خلاصهسازی یا تغییر لحن محتوای موجود را انجام دهید.
از آنجایی که محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی در حال افزایش است، انتظار دارم ویژگی های جدیدی برای ایده پردازی محتوا (ی،ی تولید موضوع وبلاگ) در برنامه ببینم.
در اینجا نمونه ای از چند ابزار هوش مصنوعی مولد داخلی در CMS آورده شده است:
ادغام ابزار SEO و تجزیه و تحلیل
کنسول جستجوی گوگل
از آنجایی که گوگل بیشتر دادههای ارگ،ک کلمه کلیدی ارگ،ک را رمزگذاری میکند، کنسول جستجوی گوگل یکی از تنها منابعی است که میتو،د پیدا کنید چه کلمات کلیدی ترافیک سئو را به سایت شما هدایت میکنند.
ادغام GSC به دو حوزه گره خورده است:
1. ابزار انتشار صفحه
برای هر صفحه، ادغام به شما اجازه می دهد تا ببینید:
- جستجوهای برتر
- موقعیت متوسط.
- کل برداشت ها
- میانگین نرخ کلیک. (CTR)
- کلیک می کند.
این داده ها برای تلاش های CRO شما موثر است.
هنگامی که در حال طراحی فراخوانهای اقدام (CTA) در صفحه هستید، از دادههای دقیق کلمه کلیدی بر اساس جستارهای رتبهبندی برتر خود برای کمک به بهبود نرخ تبدیل کلی استفاده کنید.
2. ابزارهای تحلیل سئو
فراتر از ابزارهای انتشار صفحه، ابزارهای تجزیه و تحلیل سئوی HubS،، کنسول جستجوی گوگل را ادغام میکند تا معیارهای مجموع وبسایت را به شما ارائه دهد (شبیه به آنچه در GSC میبینید).
ارزش افزوده در اینجا این است که می تو،د بر روی URL های جداگانه کلیک کنید تا ببینید هر صفحه برای کدام عبارت رتبه بندی می شود.
از اینجا، سپس می تو،د فرصت های جدید کلمات کلیدی را برای گسترش یا بهینه سازی بیشتر برای سئو یا نرخ تبدیل شناسایی کنید.
تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
تجزیه و تحلیل مستقل HubS، برای همه بازاریابان کافی نیست.
ا،ر مشتریان ما از Google Analytics همراه با تجزیه و تحلیل HubS، برای جمع آوری داده های گرانول بر اساس صفحه، دستگاه، کانال و غیره استفاده می کنند.
ادغام Google Analytics HubS، برای اطمینان از اینکه تمام صفحات محتوای میزب، شده توسط HubS، شما ردیابی من،ی دارند مفید است.
در حال حاضر، کاربرد دیگری برای این ادغام وجود ندارد – به جز اینکه مطمئن شوید همه صفحات شما دارای کد رهگیری Google Analytics هستند.
عملکرد ردیابی مشابهی برای GSC و AdRoll وجود دارد.
ادغام CMS شخص ثالث
HubS، یک شرکت پلتفرم است که به ا،ر برنامه های بازاریابی، فروش و موفقیت مشتری اجازه می دهد تا یکپارچه شوند.
بازار اپلیکیشن آن همه موارد را فهرست می کند ادغام های شخص ثالث.
بسیاری از ادغام ها رایگان یا کم هزینه هستند تا زم، که بسته نرم افزاری یکپارچه را ،یداری کنید.
چه ابزارهای SEO از HubS، CMS گم شده اند؟
اگرچه HubS، یک پلتفرم همه کاره است، اما هر ابزار سئوی که متخصصان سئو داخلی یا آژانس های سئو روزانه از آن استفاده می کنند را ندارد.
ابزارهای کشف کلمه کلیدی
اگرچه ابزارهای اصلی کشف کلمات کلیدی در ابزارهای انتشار و صفحه ستونی HubS، یافت می شوند، اگر می خواهید جستجوی کلمات کلیدی را از صفحاتی که در گوگل رتبه بندی نمی کنید، استفاده کنید، باید از Moz، Ahrefs و Semrush استفاده کنید.
ابزارهای تشخیصی ،یدن
برخی از ابزارهای تشخیصی ،نده برای سئو در HubS، وجود دارد.
با این حال، اگر میخواهید یک حسابرسی فنی در مقیاس کامل سئو انجام دهید یا ساختار سایت سایر سایتهای صنعت خود را درک کنید، باید قورباغه جیغ، الوار (دیپ کرال سابق)، لامپ سایت، و غیره.
ردیابی رتبه کلمات کلیدی
اگر به دنبال ردیابی مجموعه ثابتی از کلمات کلیدی در طول زمان هستید، ردیابی رتبه کلمات کلیدی به طور بومی در HubS، تعبیه نشده است.
اگرچه می تو،د کلمات کلیدی خاصی را ببینید که صفحات جداگانه برای آنها رتبه بندی می شوند، باید از ابزار دیگری برای ردیابی رتبه روزانه یا هفتگی استفاده کنید.
ابزارهای لینک سازی
کمی خارج از استفاده خاص از CMS، ابزارهای لینک سازی در HubS، حداقل هستند.
شما می تو،د لینک های ورودی که صفحات شما از سایت های دیگر دریافت می کنند را مشاهده کنید، اما اگر به دنبال اه، ،ب جدید هستید، هیچ ابزاری در HubS، برای انجام تحقیقات لینک سازی وجود ندارد.
شما همچنین یک داشبورد لینک سازی متمرکز ندارید تا تمام لینک هایی را که کل وب سایت شما در طول زمان به دست آورده یا از دست داده است، ببینید.
خدمات حرفه ای برای مهاجرت یا طراحی مجدد
برای مهاجرت به سایت خود برنامه ریزی می کنید و زمان، تیم یا دانش لازم برای انجام این کار را خودتان ندارید؟
در اینجا دو گزینه شما وجود دارد:
خدمات مهاجرت HubS،
HubS، خدمات مهاجرت مقرون به صرفه را برای بازسازی صفحه به صفحه وب سایت موجود در HubS، CMS ارائه می دهد.
اگر توسعهدهنده نیستید و میخواهید همان ظاهر و احساس سایت فعلی خود را حفظ کنید، این راهحل خوبی است.
اگر وب سایت بزرگ یا پیچیده ای ندارید و می خواهید به سرعت به HubS، CMS دسترسی پیدا کنید، این یک گزینه مقرون به صرفه است.
محدودیتهایی در مورد آنچه HubS، به ،وان بخشی از این پروژه منتقل میکند وجود دارد، اما میتو،د مشخصات و قیمت کامل را ببینید. اینجا اگر در حال بررسی این گزینه هستید
شرکای آژانس HubS،
از سوی دیگر، اگر نیازهای پیچیده تری دارید یا نیاز به طراحی مجدد کامل دارید، هزاران شریک آژانس HubS، نیز وجود دارند که پروژه های مهاجرت و طراحی مجدد را برای مشتریان اجرا می کنند.
غذای آماده
هر پروژه مهاجرت یا طراحی مجدد ماه ها برنامه ریزی، اجرا و بهینه سازی را می طلبد.
اگرچه HubS، در مقایسه با سایر CMS های منبع باز، قیمت بر،ب بالاتری (در لایه های حرفه ای و سازم،) دارد، تعدادی ویژگی تعبیه شده و پشتیب، مشتری وجود دارد که جایگزین نیاز به هاست اضافی، CDN، امنیت و درخواست های IT در حال انجام است. برای به روز رس، CMS
علاوه بر این، لایههای HubS، CMS Hub Free و S،er گزینههای مقرونبهصرفهتری هستند و راهحلی برای برندهایی با وبسایتهای کوچکتر از 50 صفحه ارائه میدهند.
از آوریل 2023، HubS، CMS Hub دارای بالاترین امتیاز CMS است طبق G2 (از 353 CMS) بر اساس رضایت و حضور در بازار.
در نهایت، HubS، یک پلت فرم همه کاره عالی برای مشاغل بزرگ و کوچک است.
ویژگیهای همهکاره آن، کاربران را قادر میسازد که هم یک CMS قدرتمند و هم قابلیتهای SEO پیشرفته داشته باشند – در حالی که هنوز به اندازه کافی ساده برای راهاندازی، مدیریت و استفاده روزانه هستند.
اما این بدان م،ا نیست که همه کادرها را برای افراد حرفهای سئو بررسی میکند. چند ابزار گمشده در مجموعه سئو وجود دارد که ممکن است بخواهید به طور جداگانه آنها را ،یداری کنید، مانند کشف کلمه کلیدی، تشخیص ،یدن، ردیابی رتبه کلمات کلیدی، و ابزارهای ساخت لینک.
در مجموع، HubS، CMS یک پلت فرم قدرتمند برای بهینه سازی وب سایت و استراتژی های بازاریابی دیجیتال موفق است که برای ا،ر شرکت های B2B، B2C و D2C من، است.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Impressario Ink/Shutterstock
منبع: https://www.searchenginejournal.com/migrating-to-hubs،-cms-an-seo-walkthrough-for-new-users-2/483234/