سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ خدمات تولید محتوا رادزاد-سئو خاکستری

ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود. اما بدون محتوای با کیفیت، سایت شما برای کسب رتبه در موتورهای جستجو شانسی ندارد. یکی از مهم ترین اصول و موارد سئو نوشتن محتوا یا تولید محتوای متنی تصویری و ویدئویی است.

  • طراحی یک تقویم محتوایی ضمن این که می‌تواند به کار تولید محتوا نظم دهد، مزایای بسیاری دارد.
  • محتوای سئو شده شما زمانی می­تواند موفق باشد که نه صرفا برای مخاطب و نه صرفا برای گوگل طراحی شده باشد.
  • به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند.
  • خوانندگان مطالب شما ممکن است پست یا مطالبی را مرتبط با موضوع شما بنویسند (و حتی آن را به پست شما لینک بدهند).

محتوایی است کاربر را تشویق می‌کند که ادامهٔ محتوا را بخواند. زمانی که با خوانندهٔ خود و نحوهٔ خرید او آشنا باشید محتوایتان می‌تواند چیزی از بیش از نیاز مخاطبتان را برآورده کند. به دنبال ایده های تولید محتوا می گردید؟ در جای درستی هستید!

در ادامه چند نمونه از این مدل اشتباهات فاحش را در سئوی محتوا برای شما مثال می زنم تا بهتر متوجه منظورم شوید. نیز برای تصاویر نیاز است تا گوگل بتواند راحت تر متوجه موضوع تصاویر شود. حالا كه همه ي تكنيك ها و استراتژي هاي لازم براي نوشتن يك محتواي مناسب برای سئو را در اختیار دارید، وقتش است كه محتوا را توليد كنيد. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست.

استفاده از کلمات LSI در بدنه محتوا

اگر به دنبال رتبه بندی یک موضوع یا یک کلمه کلیدی هستید به بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو نیاز خواهید داشت. الگوریتم گوگل مرتبط ترین محتوا را در رابطه با هر کلمه کلیدی نشان خواهد داد، می توانیم از این ویژگی به عنوان یک مزیت استفاده نماییم. نخستین نتایج که برای هر کلمه کلیدی نشان داده می شوند را در نظر بگیرید. تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند. فرقی نداره صاحب کسب‌وکار باشی یا بخوای تو زمینه تولید محتوا با سئو یه شروع قوی داشته باشی و وارد بازار کار شی.

آموزش نحوه نوشتن محتوای سئو شده

مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید. میانگین طول محتوای آن ها چقدر است؟ هرچقدر بود شما حداقل 300 کلمه بیشتر از آن ها بنویسید. البته انواع مدل های محتوا در سایت وجود دارند که می توان به محتوای صفحه مقاله، محتوای صفحه محصول، محتوای دسته بندی ها، محتوای صفحه خدمات، محتوای لندینگ پیج های خاص در سایت اشاره کرد. عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود. کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر سئو محتوا: لینک سازی داخلی

این بدان معنا نیست که هر جمله باید از یک خط جدید شروع شود، اما پاراگراف ها باید به طور منطقی مرتب شوند و ایده خاص خود را داشته باشند. هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید. این ابزار تجزیه و تحلیل گرامر، خوانایی و طول عنوان شما را نشان می دهد. اما در نهایت، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید.

چرا که چنین خطاهایی هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو ناخوشایند است. اگر به هریک از دلایل بالا اقدام به تولید محتوای متنی می‌کنید هرچه زودتر باید روند خود را اصلاح کنید. محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است. دورانی که شما با انتشار یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای در سایت امکان کسب رتبه و جذب ترافیک را داشتید گذشته است. امروزه موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیکی دارند.