بهترین شیوه های سئو مهمان نوازی برای سال 2023 و بعد از آن


در حالی که ا،ر آمریکایی ها می گویند که دوباره راحت سفر می کنند، هزینه و تورم اکنون جایگزین نگر، های COVID-19 به ،وان موانع اصلی سفر شده است.

اما صنعت سفر و گردشگری همچنان به شدت رقابتی است و مردم دوباره سفر را آغاز کرده‌اند و هتل‌ها و زنجیره‌های زنجیره‌ای برای تجارت با آژانس‌های مسافرتی آنلاین (OTA) و سایت‌های رزرو رقابت می‌کنند.

اگرچه همه‌گیری کاهش یافته و سفرها در حال افزایش است، رفتار مصرف‌کننده دستخوش تغییر چشمگیری شده است.

بنابراین، برندهای هتل باید با پیروی از آ،ین استراتژی‌ها، روندها و تاکتیک‌ها، استراتژی‌های سئوی خود را برای جذب رزرو، ترافیک و درآمد افزایشی برای جذب مسافران در حال و آینده توسعه دهند – و از ابزارهای من، در سال 2023 و بعد از آن استفاده کنند.

اولویت بندی مقصدها از طریق داده ها

اگر می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که تلاش‌های بهینه‌سازی خود را بر مکان‌هایی متمرکز می‌کنید که مردم به دنبال سفر به آن‌ها هستند، از Destination Insights با Google دیدن نکنید.

این ابزار مفید به شما اطلاعاتی در مورد آ،ین روند سفر در سراسر ایالات متحده یا بین المللی می دهد. همچنین می تو،د روندها را مقایسه کنید و روی افزایش دید خود برای مقاصد خاص تمرکز کنید.

نظارت بر روند سفرنماگرفت از Hotel Insights By Google، مارس 2023

به ،وان مثال، ، وگاس بهترین مقصد در ایالات متحده از 12/23/22 تا 03/12/23 بود.

اگر من با هتلی مانند Bellagio کار می‌کردم، مطمئن می‌شدم که در صفحه اول هتل‌های ، وگاس، برند، نام تجاری + کلمات کلیدی جغرافیایی، رستوران‌ها، اقدامات احتیاطی و سایر کلمات کلیدی مرتبط رتبه‌بندی می‌کنم.

یکی دیگر از ابزارهای عالی برای ارائه بینش برای استراتژی سئوی شما این است اطلاعات هتل توسط گوگل. علاوه بر ابزارها و نکاتی که ،ب و کار شما را از رقبا متمایز می کند، اطلاعاتی در مورد افرادی که در جستجوی ماندن در منطقه شما هستند به شما می دهد.

داده‌های زیر مربوط به نوادا است، جایی که مصرف‌کنندگ، که به دنبال رزرو سفر هستند، سالانه 10 تا 25 درصد افزایش یافته‌اند (YOY).

بینش نوادانماگرفت از Hotel Insights By Google، مارس 2023

اگر شما یک برند مسافرتی هستید که مکان‌هایی در منطقه نوادا دارید، این بینش خوبی برای کمک به شما در تمرکز روی صفحات مقصد است.

محتوای موجود و کلمات کلیدی فاصله قابل توجه خود را برای فرصت‌هایی برای ایجاد یا تغییر هدف محتوا با کارهایی که در اطراف انجام می‌دهید و رویدادهای آن منطقه مرور کنید. همچنین، مطمئن شوید که جستجوی محلی شما بهینه شده است.

یکی دیگر از ویژگی های عالی این ابزار این است که می تو،د ببینید آیا کاربران در حال جستجوی این اطلاعات از ایالات متحده هستند یا خارج از کشور. این می تواند به شما کمک کند استراتژی محتوایی و کمپین های PPC خود را برای هدف قرار دادن مسافران بین المللی و دسترسی به مهمانان بالقوه بیشتری برنامه ریزی کنید.

بینش بازدیدکنندگان از خانه و خارج از خانهنماگرفت از Hotel Insights By Google، مارس 2023

برآوردن نیازهای مسافران با یک استراتژی دربان برند

برای ارضای نیازهای اطلاعاتی مسافران و نشان دادن تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد (EEAT)، برندها باید همیشه محتوای مفید و با کیفیت بالا ارائه دهند.

هنگامی که مسافران به رزرو سفر می پردازند، ملاحظات مختلفی دارند، مانند اینکه آیا مقصد برایشان جذاب است، جاذبه های نزدیک، گزینه های رستوران و محدودیت های غذایی.

بسیاری از مسافران ماه ها قبل تحقیق می کنند و اغلب برای الهام گرفتن از سفر به موتورهای جستجو تکیه می کنند.

هتل ها باید یک استراتژی دربان برند SEO داشته باشند تا مسافران را در طول سفر کاربر خود درگیر کند 95% کاربران از نظرسنجی Google/Bain پس از رزرو به بازدید از سایت های مرتبط با سفر ادامه می دهند.

چنین استراتژی باید شامل یک رویکرد محتوای جامع و درک عمیق از پروفایل مهمان، مانند بخش‌های نسلی مانند Millennials و Boomers، و بخش‌های مبتنی بر علاقه مانند ماجراجویان و افراد غذا باشد.

برای ارتباط مؤثر با مسافران، هتل ها باید محتوایی را ارائه دهند که با علایق آنها مرتبط باشد و بالاتر از مقصد خاص هتل – و همچنین در داخل قرار گیرد.

به ،وان مثال، برای ،ب رتبه خوب برای جستجوهایی مانند «مقصدهای غذاخوری» یا «تجربه های غذاخوری در سراسر جهان»، وب سایت یک برند هتل باید محتوایی داشته باشد که انواع تجربیاتی را که هدف یک دربان را نشان می دهد، به نمایش بگذارد.

این محتوا نه تنها باید در مورد آنچه هتل ارائه می دهد باشد، بلکه باید نیازهای خاص مسافران را نیز برآورده کند.

به ،وان مثال، توصیه فقط رستوران در لابی ممکن است برای برآوردن نیازهای مسافر کافی نباشد. برندها باید توصیه هایی برای رستوران های خارجی، ساعت تعطیلی رستوران ها، کارهایی که در اطراف هتل انجام می شود، جاذبه های گردشگری، بهترین مسیرهای سفر و غیره ارائه دهند.

یک استراتژی نگهبان برند مست،م بازنگری کامل در وب سایت های برند هتل و نقش آنها در ارتباط با مسافران از طریق شناسایی شخصیت، نقشه سفر و محتوا است.

این شامل یک درک جامع از جستجو، ارتباط بین موضوعات، و مراحل هدف از پرس و جوهای ساخته شده در طول سفر مسافر است.

GBP و لیست های محلی خود را بهینه کنید

با بهینه‌سازی نمایه ،ب‌وکار Google (GBP)، فهرست‌های هتل شما می‌توانند علاوه بر فهرست‌بندی‌های ارگ،ک معمولی در صفحه برای کلمات کلیدی تغییر یافته جغرافیایی، در بسته نقشه نمایش داده شوند.

این می تواند باعث افزایش درآمد، رزرو و ترافیک ارگ،ک شود.

فهرست‌های کاملاً بهینه‌شده به اولویت‌بندی ،ب‌وکار شما کمک می‌کنند تا مطمئن شوید فهرست‌های هتل شما در صدر جستجوهای محلی قرار دارند و تجربه مشتری ثابتی را برای افزایش رزرو و نگهداری ارائه می‌دهند.

در اینجا بهترین نکات من برای انجام این کار وجود دارد:

  • لیست های خود را در فهرست های کلیدی موتورهای جستجو بهینه کنید. Google Posts را ایجاد کنید و ع،‌ها را بهینه کنید تا مسافران بتوانند هتل را ببینند.
  • مدیریت کنید و به نظرات پاسخ دهید. نظرات محلی مفیدترین محتوایی است که میهمانان بالقوه هنگام تصمیم گیری از آن استفاده می کنند. به نظرات پاسخ دهید تا نشان دهید برای مشتریان خود ارزش قائل هستید و بازخوردهایی که در مورد ،ب و کار شما می گذارند. این بسیار مهم است زیرا گوگل به ،ب و کارهایی که به نظرات آنها پاسخ می دهند با رتبه های بالاتر پاداش می دهد.
  • به پرسش و پاسخ پاسخ دهید و یک بخش پرسش و پاسخ ایجاد کنید بنابراین برند هتل شما قادر خواهد بود مکالمه در مورد ،ب و کار شما را کنترل کند.
  • مطمئن شوید که پین ​​Google Maps شما در مکان صحیح قرار دارد تا کاربران بتوانند هتل شما را پیدا کنند.
  • نمایش ع، ها و فیلم های زیبا از هتل، اتاق‌ها و امکاناتی مانند رستوران(ها).
  • از ویژگی ها برای متمایز ، مکان خود استفاده کنید و جزئیات اضافی مربوط به مسافران را در مورد اقدامات احتیاطی و ایمنی، Wi-Fi، دسترسی و غیره ارائه دهید.
  • هتل، رستوران، آبگرم و ساعات دیگر را همیشه به روز نگه دارید بنابراین کاربر بداند چه زم، باز و بسته می شود.

همچنین، گوگل نمای جستجوی جدید را به روز کرد و مهم است که با داشبورد جدید آشنا شوید.

Google به شما نشان می دهد که برای تکمیل نمایه خود چه کاری باید انجام دهید، چه این که جزئیاتی مانند ویژگی ها، توضیحات ،ب و کار، وب سایت، شماره تلفن، آدرس و غیره را تکمیل کنید.

نمایه ،ب و کار Google نماگرفت از نمایه ،ب و کار Google، مارس ۲۰۲۳

با تیم رسانه های اجتماعی خود کار کنید

مطالبی را درباره محبوب ترین مقاصد، نکات سفر، پیشنهادات هتل، رویدادها و جاذبه های اطراف به اشتراک بگذارید.

این می‌تواند به به حدا،ر رساندن دید، ایجاد برند بیشتر، و ایجاد لینک‌ها و سر و صدای بیشتر در مورد هتل شما کمک کند، که می‌تواند تأثیر مثبتی بر دید، ترافیک و درآمد شما داشته باشد.

برای دریافت نکات و ترفندهای بیشتر، به تغییر کاربری محتوا برای برندهای مسافرتی مراجعه کنید: یک راهنمای کامل.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) مانند نظرات، ع،‌ها و ویدیوها می‌تواند به برندهای مسافرتی کمک کند تا رتبه‌بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

تشویق مشتریان برای گذاشتن نظرات و به اشتراک گذاری تجربیات خود در رسانه های اجتماعی می تواند به برندهای مسافرتی کمک کند تا از طریق قدرت بازاریابی دهان به دهان به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدیویی همچنین باید بخش مهمی از استراتژی سئوی شما باشد، زیرا این روشی موثر برای هتل ها برای نمایش امکانات و خدمات خود به مهمانان احتمالی است.

ویدئوها می‌توانند امکاناتی مانند است،ها، مراکز تن، اندام، و رستوران‌ها را برجسته کنند و همچنین اتاق‌ها، مناظر و محیط را نشان دهند.

با ایجاد یک تجربه بصری برای بیننده، هتل ها می توانند توجه مهمانان بالقوه را به خود جلب کنند و باعث شوند که آنها احساس ارتباط بیشتری با ملک داشته باشند.

بازاریابی ویدیویی همچنین می تواند به اعتمادسازی با مهمانان بالقوه کمک کند.

ویدیوها می‌توانند گواهینامه‌هایی از مهمانان یا کارمندان گذشته داشته باشند که می‌تواند به ایجاد اعتبار و اعتماد به برند کمک کند. آنها همچنین می توانند تعهد هتل به پاکیزگی و ایمنی را به نمایش بگذارند که به ویژه در محیط فعلی اهمیت دارد.

بازاریابی ویدیویی جذاب‌تر از سایر انواع محتوا است، بنابراین جای تعجب نیست که این قالب هم در بین برندها و هم در بین مصرف‌کنندگان محبوب باشد. همچنین می‌توان ویدئوها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که می‌تواند به افزایش تعامل و دستیابی به مخاطبان بیشتر کمک کند.

تبلیغ ویدیوها می تواند به برندهای هتل مزیت رقابتی در بازار بدهد. با ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا که دارایی و خدمات آنها را به نمایش می گذارد، هتل ها می توانند خود را از رقبا متمایز کنند و رزروهای بیشتری را جذب کنند.

بهینه سازی برای Core Web Vitals

در صنعت رقابتی مانند سفر و گردشگری، بهینه سازی سایت خود برای Core Web Vitals (CWV) مهم است.

این سه معیار ،یبی برای اندازه‌گیری یک وب‌سایت در یک سری از شاخص‌های عملکرد کلیدی که در ماه می ۲۰۲۱ به سیگنال رتبه‌بندی تبدیل شدند، استفاده می‌شوند. آنها عبارتند از:

  • بزرگترین رنگ محتوایی (LCP): چه مدت طول می کشد تا ،مت اصلی یک صفحه وب بارگذاری شود.
  • تاخیر ورودی اول (FID): چه مدت طول می کشد تا صفحه وب تعاملی شود.
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS): طرح بندی صفحه وب در هنگام بارگیری چقدر جابجا می شود.

برای بهبود CWV، سایت‌های هتل باید دارای کد تمیز باشند، از CDN برای تصاویر سنگین استفاده کنند، JS و CSS را خارجی‌سازی کنند، موبایل‌پسند و امن باشند و غیره.

هیچ جریمه ای برای بهینه سازی CWV ​​ها وجود ندارد، اما می تواند عاملی برای تقویت شما باشد که شما را از رقبای سرسخت عبور می دهد.

از سوالات متداول استفاده کنید و برای صدا آماده باشید

مهمانان بالقوه شما سوالاتی می پرسند و برند هتل شما باید پاسخ آن را داشته باشد.

سوالات متداول را در سایت خود قرار دهید تا به مهمانان فعلی و آینده کمک کنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند، که همچنین می تواند به به حداقل رساندن تماس با هتل کمک کند.

سوالات متداول باید با داده های ساختاریافته علامت گذاری شوند تا در نتایج غنی نشان داده شوند و پتانسیل جستجوی ارگ،ک را به حدا،ر برسانند.

با مصرف کنندگ، که از جستجوی صوتی استفاده می کنند، محتوای شما باید برای جستجوی صوتی نیز بهینه شود:

[Hey Google, does the Hilton in  New York have a swimming pool?]

اگر نام تجاری شما به ،وان پاسخی به درخواست جستجوی صوتی مانند این مطرح شود، می تواند بر تصمیم کاربر برای رزرو هتل شما تأثیر بگذارد.

نظارت بر دید و عملکرد رقبا

روش جستجوی مشتریان برای هتل ها تغییر کرده است. به همین دلیل مهم است که همیشه رتبه‌بندی رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و ببینید:

  • چه محتوایی می سازند.
  • چه سهمی از بازار دارند.
  • چه استراتژی های جدید سئو را امتحان می کنند.
  • چگونه آنها لینک می گیرند.
  • و سرعت لود صفحات آنها و غیره.

از آنجا، بفهمید که چه تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی را می‌تو،د جمع‌آوری کنید که ممکن است ارزش امتحان ، را داشته باشند.

گاهی اوقات برندها دوست ندارند محتوا را به سایت خود اضافه کنند زیرا نمی خواهند در تجربه کاربر تداخل داشته باشند. اما احتمال اینکه رقبای شما محتوا اضافه کنند بسیار خوب است.

و اگر متوجه شدید که یکی از بزرگترین رقبای شما محتوا را به یک صفحه مقصد کلیدی اضافه کرده است، محتوا دارای سؤالات متداول است، با داده های ساختاریافته علامت گذاری شده است، و اکنون در صفحه اول برای یک عبارت مقصد کلیدی قرار می گیرند – به طور بالقوه در حال دریافت هستند. رزروهای افزایشی، بهبود آگاهی از برند و غیره

به همین دلیل است که ممکن است ارزش تولید و تبلیغ محتوا را داشته باشد تا از رقبا عقب نم،د و حتی عملکرد بهتری داشته باشید.

در نتیجه

با کاهش همه‌گیری، مردم دوباره شروع به سفر کرده‌اند و صنعت سفر و گردشگری بار دیگر در حال رشد است.

برای برندهای هتل، داشتن فهرست‌های محلی Google، استراتژی دربان، پرسش‌های متداول و وب‌سایتی که برای Core Web Vitals بهینه‌سازی شده باشد، بسیار مهم است. فراتر از این، شما باید محتوای مفید و مفیدی ایجاد کنید که – در ارتباط با یک استراتژی سئو و PPC من، – شما را در مقابل مشتری، قرار دهد که به دنبال رزرو سفر هستند.

در غیر این صورت، رقبای شما و OTA ها املاک و مستغلات ارزشمند موتورهای جستجو را از بین می برند و باعث دیده شدن و فروش بیشتر از برند شما می شوند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Pixel-S،t/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/،spitality-،st-practices/479308/