همه چیز در مورد فایل ربات سایت robots txt و بهینه سازی آن در وردپرس میموس

بنابراین این ربات در بالا رفتن سئو سایت اهمیت فراوانی دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. در نظر داشته باشید که عدم نصب این فایل به معنی جستجو نشدن سایت شما نیست اما نصب آن به‌شدت به مدیران سایت توصیه می‌شود و تقریباً تمام مدیران سایت‌ها به خاطر اهمیت آن حتماً آن را نصب می‌کنند. شما توسط این فایل به‌عنوان یک وب‌مستر حرفه‌ای عمل کرده؛ اهمیت فایل تاحدی است که حتی خود گوگل هم دارای این فایل است!

  • از نظر گوگل هم اساسا یکی از فاکتورهای مهم سئو داشتن فایل ربات است.
  • اعمال تغییرات ناخواسته در این فایل می‌تواند کل سایت یا بخش بزرگی از سایت شما را از دسترس موتورهای جستجو خارج کند.
  • ربات گوگل یا باید به صورت مستقیم صفحه را دریافت و بررسی کند (معمولاً به کم نقشه سایت) یا باید از لینک‌های دیگری که از صفحه‌ها و سایت‌‌های دیگر به آن صفحه داده‌اند آن را پیدا و بررسی کند.
  • در این حالت یکی از راه حل‌های پیشنهادی گوگل، استفاده از تگ noindex در هدر صفحه مورد نظر است.
  • چگونگی تاثیر سرعت سایت بر سئو و رتبه بندی گوگل (راهنمای 2021 در خصوص سرعت…

روش‌های دیگری برای اطلاع‌رسانی به Google در مورد محتوای تکراری است اما می‌توانید با استفاده از فایل‌های robots.txt محتوای تکراری را حذف کنید تا بودجه خزیدن خود را نیز حفظ کنید. همچنین، اگر هزاران صفحه دارید که می خواهید آنها را مسدود کنید، گاهی اوقات راحت تر می توانید کل قسمت آن سایت را با robots.txt مسدود کنید، به جای اینکه به طور جداگانه یک تگ noindex به هر صفحه اضافه کنید. این راهنمای مفید از Google اطلاعات بیشتری در مورد قوانینی که می توانید برای مسدود کردن یا اجازه ربات ها به خزیدن صفحات مختلف سایت شما استفاده کنید.

راهنمای کامل نحوه بهینه سازی Core Web Vitals (سرعت سایت وردپرس)

با این فایل به راحتی می‌توانید با ایجاد محدودیت بخش های خاصی از سایت خود را از لحاظ دسترسی مسدود کنید. باید و نبایدهای استفاده از اسکرول بی نهایت اسکرول بی نهایت یک از تکنیک‌های طراحی صفحات وب است. در صفحاتی که با این تکنیک ساخته می‌شوند، بارگزاری محتوا متوقف نمی‌شود و هرچه کاربر به… آشنایی کامل با کپچا و کاربردهای آن کپچا چیست و چه کاربردی دارد؟ کپچا به زبان ساده یک ابزار آزمایشگر است که با کمک آن می‌توان ربات‌ها را از انسان‌ها تشخیص داد.

آیا برای سایت‌­های وردپرسی به فایل Robots.txt نیاز است؟

بدین ترتیب تمامی صفحات موجود در وبلاگ از دسترس ربات بایدو خارج خواهد شد. کالکشنی از ابزارهای لازم و ضروری که هر مدیر سایت یا طراح سایت حرفه‌ای باید داشته باشه رو از ما هدیه بگیرید. سلام – این مطلب خیلی ارزشمندی بود من لذت بردم و اینکه سایتتون هم عالیه خدا قوت… من حدود 15 روز پیش از یک شرکتی قالب جنه را تهیه کردم و ازش روی وبلاگ سایتمون استفاده کردیم. البته الان توی گوگل انتهای لینک هایی که noindex شدند کلمه feed درج شده. بعد توی این فایل باید کد خاصی بنویسیم آقای حسینی؟ چون نمی دونم باید چی باشه تو این فایل.

سلام وقتتون بخیربنده کلیه ی نرم افزار های سایت شما رو تهیه کردن و رضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم.. آقا مشکل حل شد، سپاس به خاطر پشتیبانی خوبتون حتما ربات اینستاگرام رو هم از شما خواهم خرید.. به همکارتون هم گفتم،واقعاربات عالی دارین.چون من باهمه رباتهاکارکردم، کارشماعالیه،بعید میدونم حالا حالاها بتونه اینستاگرام جلوشوبگیره. نرم افزارکاربردی ومفیدیه،شخصاخیلی ازش راضی به جرات میتونم بگم ازبهترین نرم افزار های ارسال پیام انبوه و تبلیغ درتلگرام هست.. سلام وقتتون بخیر بنده کلیه ی نرم افزار های سایت شما رو تهیه کردن و رضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم..