سئو چیست؟ چگونه سئو فروش سایت شما را 100 برابر می‌کند!

حضور این دو مورد در کنار هم میتواند قدرت بسیاری برای وب سایت شما ایجاد کند. اگر باز هم نتوانستید که رتبه خوبی کسب کنید، تجربه کاربری صفحه مورد نظر خود را بررسی کرده و حتی محتوای آن را دستخوش تغییر نمایید. موتورهای جستجو در حال هوشمند تر شدن هستند، اما در عین حال نیاز به کمک ما نیز دارند. بهینه سازی وب سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات محتوای سایت را به صورت بهتری درک کنند و از این رو محتوای وب سایت به طور مناسبی ایندکس شده و در نتایج جستجو به نمایش در بیایند. سئو فرایندی قاعده مند است که موجب افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو می گردد و در نتیجه ترافیک بیشتری برای وب سایت ایجاد خواهد شد.

مثلا همکاری با سئوکارهای فریلنسر یا همان دورکار، کمی ریسکی است اما خب در طرف مقابل، همیشه هزینه خدمات سئو در شرکت ها بیشتر از هزینه خدماتی است که سئوکارهای فریلنسر و آزادکار ارائه میکنند. دقیقا با همان دیدگاهی که در بخش قبلی گفته شد، گوگل علاقه دارد از سایت شما به عنوان یک وب سایت معتبر در شبکه های اجتماعی یا همان سوشیال مدیاها هم صحبت شود. با توجه به اینکه مخاطبان ایرانی به رتبه الکسا به عنوان یک روش اعتمادسازی نگاه میکنند، سئو باعث کاهش رتبه الکسا و افزایش اعتماد مخاطبان شما میشود. سئو سایت باعث میشود روزانه در مقابل بازدید ده ها و صدها مخاطب علاقه مند قرار بگیرید. برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند. نسخه موبایل محتوای شما باید به نحوی باشد که کاربر محتوا را با همان کیفیتی که در دسکتاپ می‌بیند، در موبایل هم ببیند.

لینک گرفتن از وب سایت هایی که اعتبار خوبی نزد گوگل دارند، می توانند در رتبه بندی صفحات سایت شما تاثیر بسزایی بذارد. دقت داشته باشید که هیچ زمان نمی توان تاثیری که یک لینک بر روی وب سایت می گذارد را اندازه گیری کرد. محتوایی می تواند رتبه خوبی در نتایج جستجو بگیرد که بهترین پاسخ را برای مشکل کاربران ارائه کرده باشد. در ابتدای کار موتور جستجوی گوگل، پاسخ به سوال سئو چیست امری سخت بود؛ اما وب سایت های برتری که در این زمینه فعالیت داشتند، عبارات و اصطلاحاتی را بیان کردند تا درک سئو برای همگان ملموس شود. شرکت شما در زمان طراحی وبسایت باید کاربران را در نظر داشته باشد نه موتور جستجو. بازدید کنندگان باید بتوانند از طریق کامپیوتر، تبلت و موبایل به راحتی سایت شما را مشاهده کنند.

  • این عامل، مهم ترین فاکتور سئو نیست، اما می تواند تا حدودی کمک کننده باشد.
  • با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.
  • پشتیبانی از HTTP/2 تاثیر بسزایی در بارگذاری سریع‌تر سایت شما خواهد داشت.
  • این پیوندها بک لینک نامیده می شوند و شامل پیوندهای طبیعی و پیوندهای دستی هستند.

اگر می خواهید یک کسب و کار پایدار داشته باشید باید از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده کنید. با ارائه یک محتوای مفید به کاربران و بهینه سازی سرعت سایت خود شما می توانید شروع به کار کنید. Search engine optimization همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو به کمیت و کیفیت وب سایت ها می پردازد و باعث افزایش آنها می شود. یک شرکت با تجربه سئو می تواند به وب سایت شرکت شما کمک کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. با استفاده از به‌روزترین ابزارها و استراتژی‌ها، یک شرکت سئو می‌داند که برای کمک به بهبود سئو وب‌سایت شما چه چیزی لازم است.

بازاریابی محتوا و تاثیر آن بعد از سئو سایت

این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید. در یک دامنه جدید وردپرس رو از صفر نصب کنید و با انتخاب یک قالب مناسب مطالبتونو بارگذاری کنید. در جای جای مقاله خود از تصاویر، اینفو گرافی، جدول، و سایر المان‌های جذاب بصری برای ایجاد فضای تنفس و استراحت به کاربر استفاده کنید. متن جایگزین را به محلی برای استفاده بیهوده از کلمه کلیدی تبدیل نکنید. در ادامه به بررسی موردی اساسی‌ترین نیازمندی‌های سئو خواهیم پرداخت و به تفصیل در مورد هریک از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

ابتدا با استفاده از ابزارهای مشاهده بک لینک (مانند ابزاری که در گوگل سرچ کنسول قرار دارد) به مشاهده و بررسی بک لینک های سایت بپردازید. وضعیت آن وب سایت ها و میزان ارتباط آنها با سایت خود را چک کنید. لینک هایی که از وب سایت های اسپم به شما داده شده اند، فایده ای برای شما نخواهند داشت. همچنین دقت کنید که در بین انکر تکست ها تنوع خوبی وجود داشته باشد. اگر 90% بک لینک های سایت فالو باشد، این بدین معنیست که یک جای کار می لنگد و نشان از تلاش شما برای فریب گوگل خواهد داشت. مهمترین مسائلی که در سئو بایستی از طریف کارفرما و صاحبین کسب و کارها درک بشه اینه که اولا به سئو ایمان داشته و ثانیا برای مشاهده نتایج آن صبر و حوصله داشته باشند.

Text to HTML Ratio چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

اگر توانایی ایجاد ارتباطات را داشته باشید، می توانید با ذینفعان این حوزه کار کنید و آن ها را با تاکتیک ها و اهداف کلی بازاریابی همسو کنید و خود نیز به یک حرفه پردرآمد دست پیدا کنید. مطمئن شوید که سایت شما قابل کرول شدن توسط موتورهای جستجو می باشد. اگر از وردپرس استفاده می کنید، پلاگین هایی مانند Yoast Seo یا Rank Math و Schema را که افزونه های مهم بهینه سازی سئو وردپرس هستند را نصب کنید. به سرعت وبسایت خود اهمیت دهید و از تصاویر بهینه شده و کم حجم برای سایت خود استفاده فرمایید. ابزار Bing Webmaster Tools که ابزاری معادل کنسول جستجوی گوگل در بینگ است، نصب کنید.

در صورتی که روند بهینه‌سازی صفحات به روش‌های اصولی و مورد تایید موتورهای جستجو ادامه داشته باشد، ترافیک وب‌سایت به طور ماهانه، نمودار رو به رشدی را تجربه خواهد کرد. سئو چیست؟ سوالی است که امروزه درصد بالایی از جستجوی کاربران به خود اختصاص داده است. لینک ها در سطح وب، پیوند هایی را بین دو صفحه یا دو بخش از صفحه برقرار میکنند که اکنون منظور از لینک پیوندهایی است که بین دو صفحه با آدرس های متفاوت (آدرس های صفحات مختلف یک سایت یا حتی سایت دیگر) مد نظر است.

سایت شما یک سایت جدید است و هنوز توسط ربات گوگل دیده نشده است. تمرین‌ها و نظرات ثبت شده روی این درس صرفاً برای اعضای متمم نمایش داده می‌شود. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد،با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راهداریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند. همه‌ی این کارها، هزینه‌بر هستند و همیشه و هر روز بخشی از وقت و منابع شما را به خود اختصاص خواهند داد. اگر تازه می خواهید کار خود را شروع نمایید و با برنامه ریزی های سئو آشنا شوید با سئوکار همراه باشید.

فاکتور های بسیاری برای قرار گیری سایت شما در صدر نتایج گوگل وجود دارند که با صرف زمان و وقت باید این فاکتور ها را برای سایتتان فراهم کنید. در این مقاله سعی کردم به زبان ساده و به بهترین شکل ممکن مفهوم سئو را به شما آموزش داده و در مورد چیستی آن توضیح بدهم. اگر هنوز هم سوالی در مورد seo و دیگر جزئیات آن دارید، سوال خودتان را در بخش نظرات مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان به آن پاسخ دهم. پیشنهاد میکنم مقاله دیگر ما درباره SEM چیست و چه تفاوتی با سئو دارد را هم بخوانید. هیچ قیمت ثابتی برای خدمات سئو وجود ندارد چراکه در سئو همه چیز بر حسب رقابت است.