سئو چیست؟ راهنمای کامل SEO رادزاد

امکان تشخیص اینکه یک IP به کرالر تعلق دارد یا یک کاربر واقعی، با بکار بردن ترفند‌هایی وجود دارد. صاحب سایت با ایجاد تغییر در تنظیمات سرور، تعیین می‌کند که اگر یک IP به کرالر تعلق داشت، نسخه متفاوتی از صفحه وبی که برای کاربران واقعی بکار می‌رود، برای آن IP به نمایش در‌آید. اگر موتور جستجو مورد Cloaking را شناسایی کند، وب سایت متخلف را پنالتی کرده و برای همیشه از ایندکس خود حذف می‌کند.

  • اگر رتبه محتوای شما بد نیست، اما بک لینکی برای اون ندارید، خوبه که در این کار کمی وقت بگذارید.
  • علاوه بر مشاهده عملکرد صفحات خود، شناسایی منابع ترافیک سایت بسیار مهم است.
  • استفاده از ویدیوهای آموزش در انتهای مقالات نیز یکی از بهترین تکنیک‌هایی است که می‌توانید برای سئو سایت خود از آن‌ها بهره ببرید.
  • همانند دیگر فعالیت ها، گارانتی برای میزان بازگشت سرمایه در سئو وجود ندارد.

این تغییر اهمیت داشتن نسخه سازگار با موبایل را بیشتر کرده است. برای بررسی سازگاری وبسایت خود با موبایل می‌توانید از ابزار «تست سازگاری با موبایل سایت» با عنوان Mobile Friendly Testing Tool ارائه شده توسط گوگل استفاده کنید. به همین دلیل، اطمینان حاصل کردن از اینکه صفحات شما قابل خزیدن و دیده شدن توسط ربات گوگل هستند مهم است. همچنین معماری سایت شما باید با استفاده موثر از لینک‌های داخلی، پیمایش در همه صفحات سایت را برای این ربات تسهیل کند. منظور از لینک داخلی، لینکی است که شما در یک صفحه از سایتتان قرار می‌دهید و از آن به یک صفحه دیگر در وبسایت خود ارجاع می‌دهید. از دیگر مزایای سئو در مقایسه با ایمیل مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی این است که امکان ایجاد ترافیک مستمر در سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ نظیر ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

۷- بک لینک (Backlink): نمایش اعتبار سایت به گوگل

این هزینه ایست که برای ورود هر کاربر جدید به وبسایتتان پرداخت میکنید. صفحاتی از سایت شما که توسط خزنده ها بررسی و در نتایج گوگل قابل مشاهده است. سایت مپ یا نقشه سایت یک فایل متنی است که کلیه نشانی های موجود در سایت را دربر دارد و شامل اطلاعات متای موجود در هر URL از وب سایت نظیر آخرین به روز رسانی ها و شیوه ارتباط آن با دیگر صفحات می باشد. از آنجایی که سئو در بازار پررونق دیجیتال مارکتینگ به یک رکن اساسی تبدیل شده است، انتظار می رود که فرصت های شغلی بسیاری برای کارشناسان سئو به وجود بیاید.

یک شرکت سئو چه خدماتی را ارائه میدهد؟

Unique Visitor یک بروزر است که در طول یک مدت زمان خاص، چندین بار از یک وبسایت بازدید کند. در بازاریابی دیجیتال، Landing Page (صفحه فرود) به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که، بطور ویژه برای بازاریابی و تبلیغات ساخته می‌شود. Landing Page صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، در یک ایمیل، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و یا مکان‌های مشابه در فضای وب، وارد آن می‌شود.

SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟

ولی بنظرم اگر قصد دارید یک سایت برای ثبت آگهی خودرو راه اندازی کنید بهتر است به صورت یک دامنه مستقل باشد. در این صورت شانس بهتری برای رقابت به سایت های قدیمی و معتبر موجود در این حوزه خواهد داشت. بعد از راه اندازی سایت جدید هریک از آن صفحات قبلی را به آدرس متناظر آن در سایت جدید ریدایرکت 301 کنید. البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند. برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.