سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن-سئو خاکستری

لینک های داخلی می توانند رتبه وب سایت شما را بهبود بخشند. اگر یک صفحه دارای تعداد زیادی لینک داخلی مرتبط همراه با انکر تکست های توصیفی خوبی باشد، گوگل صفحه لینک شده را بهتر درک می کند، آن را در ساختار صفحه شما صفحه مهمی می داند و به آن اهمیت بیشتری می دهد. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام می‌دهید حواستان به رقبا هم باشد و آن‌ها را هم رصد کنید.

  • این دوره ها به شکل تخصصی و کامل همه چیز را در مورد سئو به شما آموزش داده و عملا به یک سئوکار تبدیل تان میکنند.
  • ما تلفیقی از روش های قانونی و غیرقانونی سئو را در پیش گرفته و جلو میرویم تا در مدت زمان مناسب و به صورت ماندگار، در نتایج گوگل سئو شویم.
  • شاید این مورد یک مقدار برای شما گیج کننده باشد، بهینه سازی ساختار متن با استفاده از تگ های هدینگ انجام میگیرند.

از سایتهایی بک لینک دریافت کنید که میزان اتوریتی دامنه آنها بالا باشد. برای مثال، اگر شما سایتی دارید، و من در این صفحه به شما یک لینک بدهم، شما از من یک بک لینک گرفته اید. اگر وردپرسی هستید، میتوانید از یکی از دو افزونه محبوبی که برای سئوی سایتهای وردپرسی طراحی شده استفاده کنید. سعی کنید از پاراگراف بندی در مطالب خود استفاده کنید و عناوین مناسبی انتخاب و آنرا در تگ های H2 قرار دهید. این کار باعث میشود محتوای شما، به بخشهای کوچک تر تقسیم شود و کاربر به راحتی بتواند هر بخشی را که به آن نیاز دارد مطالعه نماید.

جدیدترین آموزش های سئو

بی توجهی به هریک از این سه جنبه باعث می‌شود نتایج سئو سایت شما ناامید کننده باشد. اگر امکان بررسی و تجزیه تحلیل نحوه عملکرد خود را نداشته باشید تمام وقت و انرژی‌ای که برای انجام این مراحل انجام داده‌اید به هدر خواهد رفت. نصب و استفاده از ابزارهای آنالیز وب نظیر گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس یک امر ضروری برای هر وبسایتی است. Snippet به یک نتیجه منفرد از بین نتایج موتور‌های جستجو گفته می‌شود و بطور کلی شامل یک عنوان، URL و توصیف از صفحه است.

لینک سازی داخلی

این تکنیک ها ممکن است که وب سایت شما را به رتبه های بالای نتایج جستجو برساند، اما موتورهای جستجو دیر یا زود متوجه این نوع اقدامات شده و وب سایت شما را با جریمه رو به رو می سازند. از طرف دیگر، در سال 2013 الگوریتم دیگری با نام مرغ مگس‌خوار به موتور جستجوی گوگل اضافه شد که وظیفۀ آن نشان دادن بهترین نتیجه به کاربران بود. همانطور که در مقالۀ الگوریتم مرغ مگس خوار مفصلاً توضیح دادم، این الگوریتم در عین حال که محتوای سایت شما به صورت دقیق آنالیز می‌کند، رفتار کاربران را نیز زیر نظر دارد. اطلاعات و آموزش‌های زیادی در مورد موتورهای جستجو و اصول سئو و بهینه سازی در سایت‌های مختلف وجود دارد.

منظور از توضیحات متا یا متا دیسکریپشن متنی است که برای نمایش داده شدن در قسمت توضیحات گوگل نوشته می‌شود (مانند تصویر زیر).

این سایت هم سرویسی مشابه سایت قبلی ارائه میکند، با این تفاوت که سایت moz مخترع معیارهایی مثل اعتبار دامنه و اعتبار پیج نیز هست. شاید مخاطب ما به برخی از مطالب گفته شده مسلط باشد و نیازی نبیند که وقت برای مطالعه آنها اختصاص دهد. یا میتوانید عبارت، Mobile-Friendly test را در گوگل جستجو کنید. سعی کنید خودتان، از تمامیه دستگاه هایی که دارید استفاده کنید و انواع و اقسام نمونه های سایت خود را دقیق مشاهده کنید. برای مثال، اگر شما کابینت میفروشید، کلمات، خرید کابینت، فروش کابینت، و سفارش کابینت گلاسه، میتواند کلید واژههای شما باشد.