سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟

برای اینکه بیشتر با این موارد آشنا شوید بهتر است مقاله یادگیری سئو را مطالعه کنید تا با پیش نیاز‌های یادگیری سئو بیشتر آشنا شوید. در راستای این موضوع سال ۲۰۰۷ میلادی، روزنامه نیویورک تایمز خبر داد که موتورهای جستجو برای رتبه‌ بندی سایت‌ ها، بیش از ۲۰۰ فاکتور مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند. طیف بسیاری از این پارامتر برای کاربران و مدیران سایت‌ها نامشخص است.

  • در صفحات محصول، از آیکن های به اشتراک گذاری در دیگر شبکه های اجتماعی و نمره دهی ستاره ای استفاده کنید.
  • محتوای بصری روی ذهن کاربر اثرگذارتر بوده و از سوی دیگر، زمان ماندگاری کاربر در صفحه را افزایش می‌دهد.
  • شما می توانید ابتدا قالب جدید خود را در یک آدرس تستی بارگذاری نمایید و بعد از تست موارد سئو آن را جایگزین نمایید.

اما با سرمایه گذاری در این بخش، شما میتوانید بعد از چند ماه ورودی‌هایی چند برابر بیشتر از تبلیغات پولی خود، به صورت رایگان از گوگل دریافت کنید. یکی از فاکتورهایی که تعیین کننده هزینه ای است که شما باید برای استفاده از خدمات سئو پرداخت کنید، میزان خدماتی است که دریافت می کنید، طبعاً هرچه این میزان بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید بپردازید. صفحات منبع یا Resource Pages را پیدا کنید و از آنها لینک بگیرید.

?What is SEO and how it works

علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید. گوگل می تواند این سیگنال ها را دریافت کند و به وب سایت هایی که مردم در مورد آن ها صحبت می کنند رتبه بهتری دهد. محتوای خوب مخاطبان را تشویق می‌کند تا به صفحه شما لینک داده و به گوگل صفحه شما را جالب و معتبر نشان دهند.این به موفقیت موتور جستجو منجر می‌شود زیرا گوگل می‌خواهد صفحات جالب و معتبر را در نتایج جستجو خود نشان دهد. سئو مخفف سه کلمه Search Engine Optimization به معنی فرآیند بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجوگر است. البته اگر واضح‌تر بخواهیم توضیح دهیم یعنی بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو که در اینجا تأکید ما قطعاً SEO برای موتور قدرتمند گوگل است که حجم بسیار بالایی از جستجوها روزانه در آن اتفاق می‌افتد. وقتی یک شرکت خدمات سئو سایت مسئولیت پیاده سازی اصول سئو را بر عهده می گیرد، قطعا برای نتیجه بخش بودن نیاز به محتواهای داخلی قوی دارد.

سئوی خارجی چیست؟

خیلی ساده بگوییم، سئو تمامی اقداماتیست که باعث می شود گوگل وب سایت شما را منبعی معتبر قلمداد کرده و آن را در رتبه ای بالاتر قرار دهد. تشکر از مقالات خوبی که جدیدا در سایت میذارید و چه خوب میشد اگه مقالات مثل قبلا به صورت دوره ای بود یعنی مثلا یه دوره مقالات در زمینه سئو . البته چند وقته سایت شما آموزش مجازی جدیدی هم ارائه نداده و بیشتر روی دوره های تخصصی تمرکز کرده که متاسفانه به دلیل هزینه بالا ، خیلی ها توان شرکت در دوره های تخصصی را ندارند . سایت بدون سئو، مانند یک فروشگاه بسیار شیک با امکاناتی کم نظیر می‌باشد که در وسط کویر خشک ساخته شده است. اهمیتی ندارد که این فروشگاه به چه میزان اجناس با کیفیت و یا ارزانی ارائه می‌دهد.زیرا هیچ وقت توسط مردم و مشتریان دیده نخواهد شد.

اگر کلاه سفید را انتخاب کردیم پس این سایت مناسب شماست و اگر می‌خواهید سئوکار کلاه‌سیاه و کلاه خاکستری باشید، پیشنهاد می‌کنیم با اینترنت و گوگل خداحافظی کنید. 🙂 چرا که سئوی کلاه‌سیاه در نهایت به پنالتی شدن سایت شما (حذف شدن سایت شما از نتایج گوگل) منجر خواهد شد. سئو کردن سایت به صورت کاملا کلاه سفید و قانونی واقعا زمانبر بوده و گاها بازخورد خوبی ندارد. برای بررسی اصول این روش سئو و همینطور یادگیری چند تکنیک، به مقاله سئو کلاه سفید در فرین آکادمی مراجعه کنید. گوگل متوجه شده بود که به کمک ربات ها در خیلی مواقع توانایی مقابله با فریب کاری سئوکارها را ندارد اما در مقابل، انسان ها به خوبی میتوانند تعیین کنند که کدام سایت محتوای نامناسب را به جای محتوای با کیفیت ارائه میکند.

استفاده از کلاه‌های سفید و سیاه راه آسانی برای تشخیص نقش مثبت و منفی فیلم‌ها بود. بعد‌ها، این اصطلاح در صنایع مختلف از‌جمله صنعت سئو بکار برده شد. الکسای سایت پس از سئو به شدت پایین می‌‌آید و این مورد باعث جلب اعتماد کاربران سایت شما خواهد شد.