قیمت سئو سایت تعرفه 1400 برای صفحه اول گوگل امیربهادر حاتمی

موضوع اصلی و جالب توجه برای گوگل این است که کاربر چه میزان از وقت خود را در آن سایت می‌گذراند. این یعنی مطالب و محتوای آن سایت آنقدر جالب توجه هستند که کاربر را برای مدتی طولانی در خود نگه دارند. اگه وب سایتتون رو سئو فوری نکنید، مشتری ها رو از دست میدین و این فرصت به رقباتون داده میشه که در موتورهای جستجو از اهمیت بالاتری برخوردار بشن. می‌تونین به این فکر کنین که در طول روز به گوگل مراجعه می‌کنید تا آخرین اطلاعات تکنولوژی رو بدست بیارید یا اینکه کجا می‌تونین صندلی های دست دوم با بهترین قیمت، بخرید. وقتی کاربری به دنبال خواسته ای می‌گرده که مربوط به خدمات شماست، انتظار دارین سایت شما در رتبه‌ی اول نشون داده بشه. سئو فوری، یه روند و پروسه‌ی کاملا تخصصی و حرفه ای برای بهتر دیده شدن وب سایت، توسط موتورهای جستجو می‌تونه باشه.

هرچه زمان بیشتر و هزینه بیشتر برای سئو سایت صرف شود و تمرکز خود را بر روی رتبه‌های بالاتری قرا ردهید، بازده سرمایه گذاری شما بیشتر خواهد بود. در اصل سئو یک مجموعه کامل از روش‌های منحصربه‌فردی است که منجر به تغییر استراتژی وب سایت‌ها برای هرچه بیشتر و بهتر دیده شدن می‌شود. ناگفته نماند که طبق الگوی گوگل این مهم نیست که چه سایتی بیشتر مورد بازدید قرار بگیرد.

  • زمانی که وضعیت فعلی خود را تعیین کنید، به سادگی بهترین مسیر رسیدن به نقطه b نمایان می‌شود.
  • همانطور که اشاره شد هزینه بهینه سازی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان در 5 مورد خلاصه کرد.
  • مقاله سئو در سورن سئو با سبک طراحی متریال و الهام گرفته از سورن سئو است.
  • خب قبل از اینکه بریم سراغ مبحث اصلی خودمون ، میخواییم به این موضوع بپردازیم که هزینه سئو برای چه چیزی گرفته می شود و چرا ما باید برای سئو سایت هزینه بپردازیم .

برای بهینه‌سازی تصاویر می‌توانید از فتوشاپ و یا برنامه های دیگری همچون Kraken ،ImageOptim ، TinyPNG ،Canava و غیره استفاده کنید. هر چه سرعت لود سایت شما بیشتر باشد، این برای بهبود رتبه بندی شما در گوگل کمک خواهد کرد. برای اینکه روزانه بازدید بیشتری را دریافت کنید، باید وبسایت خود را در محلی قرار دهید که بیشترین مخاطب وجود دارد. یعنی تلاش کنید تا جایگاه اول نتایج موتور جستجوی گوگل را برای وبسایت خود رزرو کنید و حداکثر کاربران اینترنت را بدون هیچ زحمتی به وبسایت خود دعوت کنید. بهترین شرکت سئو کاری می‌کند که نشستن در رتبه یک نتایج گوگل برای شما رویا نباشد. تجربه کاربری خوب نیز یکی از مهمترین نکته‌هایی است که در خصوص جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ به آن اشاره کنیم.

موتورهای جستجو با بروز رسانی و تغییراتی که دارن، غیر قابل پیش بینی هستن، پس کارشناسان سئو وظیفه دارن دانش و مهارت خودشون رو به روز نگه دارن. این کارشناسان باید با جدیدترین تکنیک ها توانایی پیشرفت سایت رو فراهم کنن. من امیربهادر حاتمی هستم و این وب سایت منه آماده ام تا کسب و کار شما رو در اینترنت رونق بدم! در شبکه های اجتماعی و پیامرسان های زیر هم میتونید با من در ارتباط باشید. آژانس پویا مارکتینگ در سال98 همراه با تیم متخصص و ایده پرداز با هدف رشد کسب و کارها تاسیس گردید. ما در پویا مارکتینگ قصد داریم تا کنار شما در این عرصه حضور مستمر و مفید داشته باشیم و بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و به ‌روزتر شما را در فرآیند اجرای خدمات مارکتینگ همراهی کنیم.

نیاز به مشاوره دارید؟

کلمه ای که با آن از صفحه به صفحه دیگر لینک میدهیم “انکرتکست” گفته میشود. چه چیزی گفته میشه؟در این وبینارها هر مدرس به مدت حدود 70 دقیقه تجربیات خودش رو در یک یا چند پروژه ای که در سال 1400 انجام داده با شما به اشتراک میذاره. اینجا صفحه ثبت نام یک وبینار 3 جلسه ای (9 ساعت وبینار) هست که با 6 مدرس برگزار میشه… با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید… برای ثبت درخواست ، کافیست تا نام و نام خانوادگی خود را بهمراه شماره تماس خود ثبت نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

جدیدترین آموزش کامل سئو در وردپرس سال ۱۴۰۰

یک متخصص سئو پیش از اعلام قیمت ابتدا زمانی برای بررسی سایت شما قرار می دهد تا یک آنالیز کلی انجام دهد و سپس قیمت دقیق خود را اعلام خواهد کرد. اگر بخواهیم صادقانه در این مورد صحبت کنیم واقعا هیچ تضمینی وجود ندارد که سایت شما حتما به رتبه اول گوگل برسد. هیچ اطلاعات کاملی از نحوه کار الگوریتم‌های گوگل در دست نیست و اکثر سئوکارها بر حسب تجربه خود، روش‌های بهینه‌سازی را بر روی سایت‌های مختلف انجام می‌دهند. این که فرایند‌های انجام شده بر روی سایت تا چه حد بر افزایش رتبه آن در گوگل موثر خواهد بود، تنها با گذشت زمان مشخص می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند تضمین صد‌درصدی دهد که در مدت زمان تعیین شده سایت شما را به رتبه اول گوگل خواهد رساند. این وعده‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و برای جذب مخاطب بکار برده می‌شوند و البته کلاهبرداری بیش نیست.

استراتژی سئو، بررسی نقشه راه کاربردی و اشتباهات پرتکرار

در اصل گزارشی است برای درک بهتر شما از چگونگی نمایش صفحات در نتایج جستجو. در مبحث seo و sem سئو پایه و اساس خوبی برای تبلیغات گوگل می‌باشد و وقتی که شما هر یک را به درستی انجام دهید، شانس بیشتری برای گرفتن ترافیک با کیفیت و بهبود نرخ تبدیل دارید. وقتی که شما یک سایت با سئوی خوب داشته و از تبلیغات گوگل به صورت درست استفاده کردید، کلمات کلیدی مناسبی را هدف گیری کرده­اید. سئوی سایت برای ترافیک ارگانیک استفاده می‌شود؛ پس بدون پرداخت هزینه و یا رایگان می‌باشد و تبلیغات گوگل یا سِم برای تبلیغات هدفمندی استفاده می‌شود که برای آن هزینه پرداخت می‌کنید. آن‌ها می‌توانند مکمل یکدیگر باشند؛ ولی فقط در صورتی که اول از همه وب سایتتان سئوی خوبی داشته باشد و یا به قول معروف سئو فرندلی باشد، در آن صورت سِم شانس بیشتری برای موفقیت دارد. زمانی که ما در رابطه با تفاوت میان سئو و تبلیغات گوگل حرف می‌زنیم، در اصل در مورد رویکردهای گوناگون بازاریابی آنلاین حرف می‌زنیم.