نکات کلیدی در تنظیم قرارداد طراحی سایت تارینوتک

نکات کلیدی در تنظیم قرارداد طراحی سایت تارینوتک

1-8-4 منظور از تأیید کلی در بند 8-4 رضایت کلی کارفرما از طرح می نمونه قرار داد طراحی سایت باشد. تبصره – در صورتی که از لحاظ حقوقی شورای عالی انفورماتیک صلاحیت رسیدگی به مورد موجب اختلاف را نداشته باشد، مورد از طریق مراجع ذی صلاح قضایی پیگیری می‌گردد. تبصره – فسخ قرار با اخطار کتبی یک هفته ای از سوی طرفین ممکن خواهد بود. قرار داد از نوع لازم تلقی شده و تنها در مورد زیر قابل فسخ می باشد. چنانچه چند نمونه اولیه طراحى توسط طراح گرافيك جهت بررسى به كارفرما ارائه گردد، كارفرما پس از انتخاب نمونه اولي مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام نمونه هاى ديگر به طراح گرافيك بوده و هیچگونه حق مالكيتى نسبت به ساير نمونه ها نخواهد داشت. كلیه اطلاعاتى كه توسط كارفرما به عنوان اطلاعات محرمانه در اختيار مجری گرافيك قرار میگیرد از سوی مجری محرمانه تلقی میگردد و مجری گرافيك موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده بوده و حق انتقال به غير را ندارد.

  • به طور کلی مدت زمان مطالعه و فرمت قراردادطراحی سایت دقیقاً در زمان امضای آن، موجب افزایش تعارض‌ می‌شود.
  • طی یک قرارداد ممکن است اتفاقات بسیاری رخ دهد که باعث برهم خوردن قرارداد شود.
  • اگر کارفرما مخالفتی با تأخیر در تحویل محصول نداشته باشد و حاضر به پرداخت هزینه‌های ایجاد شده برای تغییر قرارداد باشد، نظر کارفرما روی قرارداد اعمال می‌شود و طراحی سایت براساس موازین و قوانین جدید توسط طراح انجام می‌شود.
  • ذکر زمان دقیق تحویل پروژه و همچنین نوشتن بندی مبتنی بر اینکه اگر در موعد مشخص شده پروژه تحویل داده نشد، طرفین چه وظایف و حقوقی دارند نیز الزامی است.
  • در قرارداد باید خدمات سئو از جمله بک لینک، محتواگذاری، تحقق کلمات کلیدی و غیره به طور کامل نوشته شود.

در هر کسب وکاری اطلاعات مهم و حساسی وجود دارد که محرمانه نگه داشتن این دسته از اطلاعات یکی از حیاتی‌ترین وظایف صاحبان مشاغل و استارتاپ ها است. توجه داشته باشید که هرگونه بی توجهی و غفلت شما در این موارد باعث از دست رفتن اطلاعات محرمانه و در نتیجه مورد سوء استفاده قرار گرفتن خواهد شد. این قرارداد بین صاحب ملک و اجاره‌کننده بسته می‌شود و رابطه موجر و مستأجر را به صورت قانونی مشخص می‌کند. اجاره‌نامه در واقع تعهدی است که طرفین به یکدیگر می‌دهند تا در صورت بروز اختلافات به آن مراجعه کنند. در این مطلب سعی داریم طریقه نوشتن متن قرارداد ، نحوه تنظیم قرارداد کاری ، چگونگی تنظیم قراردادها و به طور کلی ساختار یک قرارداد حرفه‌ای و درست را برای شما بازگو کنیم.

شرایط پرداخت چگونه است؟

وب سایت یکی از مهم‌ترین ابزارها و بسترهایی است که از ابتدا در تجارت الکترونیک مطرح بوده است. اگر شخصی، اعم از حقیقی یا حقوقی، قصد الکترونیکی کردن تجارت خود و ورود به این عرصه را داشته باشد؛ و یا بخواهد حوزه‌ی فعالیت‌های خود را به سطح جدیدی برده، آن را گسترش دهد؛ قطعا به یک وب سایت حرفه‌ای به این منظور نیاز خواهد داشت. طراحی سایت املاک ( برای نمونه؛ سایت خرید و فروش ملکبیا پردیس)، طراحی سایت فروشگاهی و… .

چرا به قرارداد طراحی سایت و سئو نیاز داریم؟

از سوی دیگر کارگزاری وجود دارد در زمینه تخصصی خود پیشنهاد خرید یا فروش را به مشتری ارائه می‌دهد تا با کم‌ترین ضرر مالی مشتری موفق به انجام معاملات خود گردد. بنابراین با تنظیم قرارداد بروکری مشتری به سود و کارگزار به حق العمل مشخص شده خود دست می‌یابد. برای تنظیم قرارداد طراحی و پشتیبانی اپلیکیشن موبایل به بانک مقالات سایت وینداد رجوع کنید. پس اگر شما و دوستانتان قصد دارید تا ایده جدیدی را به مرحله عملیاتی شدن نزدیک کنید، بدون شک تنظیم یک قرارداد هم­بنیان­گذار، از مهم‌ترین قدم­‌های پیشبرد کسب و کار شماست. براساس قانون کارآموزی، کارآموز شخصی است که بر طبق قرارداد کارآموزی برای فرا گرفتن یا افزایش مهارت در رشته معینی از صنایع در کارگاه‌ها یا مراکز کارآموزی که به وسیله صاحبان صنایع به موجب این قانون تأسیس می‌شود، مشغول گردد. قرارداد کارآموزی قراردادی است که در آن رابطه کارفرما و کارآموز به منظور کارآموزی تنظیم می‌گردد، از این رو، قرارداد کارآموزی یکی از قراردادهای حیاتی برای اشخاص محسوب می‌گردد.

نکات مهم در قرارداد طراحی سایت

مخاطب این قرارداد از یک سو سهام‌داری فعلی یک شرکت است که قصد خروج از شرکت و واگذاری سهام به انضمام کلیه حقوق و تعهدات خود را دارد. از سوی دیگر شخصی است که با در نظر داشتن وضعیت حقوقی و مالی یک شرکت تصمیم دارد با خرید سهام به جمع سهام‌داران بپیوندد. توجه داشته باشید که در این قرارداد شرکت به عنوان یک شخص حقوقی نمی‌تواند طرف قرارداد واقع گردد.

اگر نگاهی به نمونه قرارداد طراحی سایت که در بخش بعد آورده‌ایم بیندازید، متوجه می‌شوید که این قرارداد بندهای مشخصی دارد که در هر یک از آن‌ها اطلاعات مورد نظر باید به‌ طور واضح و مشخصی نوشته شوند. در این بخش مفاد یک قرارداد کامل و قانونی را آورده‌ایم تا شما در زمان عقد قرارداد بتوانید درستی آن را بررسی کنید. گاهی ممکن است کسب و کار شما در آستانه یک نمایشگاه باشد و می بایست وب سایت خود را تا نمایشگاه تحویل بگیرید. در این حالات حتما هنگام عقد قرارداد طراحی سایت زمان تحویل پروژه و حداکثر زمان تاخیر را ذکر کنید. چناننچه می خواهید برای کسب و کار خود یک وب سایت راه اندازی کنید ولی در مورد وب سایت و ویژگی های شاخص آن اطلاعاتی ندارد حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.