گوگل پیش بینی می کند که ضریب رتبه بندی بک لینک ها کاهش می یابد


در طول یک جلسه زنده در برایتون سئو، جان مو،، م،ع جستجوی گوگل، پیش بینی آینده بک لینک ها را انجام می دهد.

مو،، به همراه یکی از کارمندان گوگل، لیزی ساسمن و مهمان، میریام جسیر، چندین سؤال را در طول ضبط زنده پاد،ت Search Off The Record مطرح می کند.

از آنجایی که این یک پاد،ت است، سوالات به ،وان یک بحث گروهی مطرح می شود، زیرا میزبان به جای تعامل با مخاطبان زنده به سوالات از پیش انتخاب شده پاسخ می دهد.

میزبان ها با هم به یک سوال در مورد اینکه چگونه گوگل بک لینک ها را جریمه می کند، پاسخ می دهند که می پرسد:

“به ،وان یک سئو، ما به بک لینک ها علاقه مندیم. با این حال، کار ، فعال بر روی بک لینک ها اغلب از نظر طرح های پیوند به یک منطقه خا،تری تبدیل می شود. معیارهای اصلی گوگل برای جریمه ، بک لینک ها چیست؟

پس از چند شوخی بین میزبان، مو، با پاسخ خود مسیری را انتخاب می کند که کمی از سؤال اصلی فاصله دارد.

نمایندگان Google اغلب هنگام پاسخ دادن به سؤالات در مورد معیارهای رتبه بندی و مجازات مراقب هستند.

به طور کلی، گوگل از هر شکلی از لینک سازی غیر طبیعی جلوگیری می کند. ارائه جزئیات بیش از حد در مورد جریمه ها می تواند رفتار “کلاه خا،تری” را تشویق کند یا در یک خط دقیق بین آنچه قابل قبول است و آنچه که نیست قدم بگذارد.

مو، به جای صحبت در مورد جریمه ها، سیگنال رتبه بندی بک لینک ها را به طور کلی مورد بحث قرار می دهد و اینکه چرا ممکن است در آینده برای متخصصان سئو از اهمیت کمتری برخوردار شود.

جان مو، گوگل در سیگنال رتبه بندی بک لینک ها

از آنجایی که گوگل در درک چگونگی تن، محتوا با بقیه وب ماهرتر می شود، مو، پیشنهاد می کند که الگوریتم گوگل نیازی به اتکای زیادی به پیوندهای ورودی ندارد.

مو، می گوید:

«خب، این چیزی است که تصور می‌کنم، با گذشت زمان، وزن پیوندها در نقطه‌ای کمی کاهش می‌یابد زیرا می‌تو،م کمی بهتر بفهمیم که چگونه محتوا در متن کل وب قرار می‌گیرد.»

شاید این روش مو، باشد که می‌گوید جریمه‌ها ارزش نگر، در مورد آن را ندارند، زیرا بک لینک‌ها در آینده ارزش چند، ندارند.

با این حال، پیشنهاد بک لینک‌ها فقط برای درک محتوا مفید هستند، بدون توجه به سایر اطلاعاتی که آن‌ها در ارتباط هستند.

یک نمایه بک لینک می تواند چیزهای بیشتری در مورد یک وب سایت به شما بگوید، مانند میزان اعتماد دیگران به آن، مورد اعتماد چه ،، و میزان اعتبار سایت در جایگاه خاص خود.

آیا گوگل قادر است همه اینها را تنها از روی محتوای داخل صفحه تعیین کند؟

مو، از جنبه اعتباری پیوندهای ورودی صحبت نمی کند، اگرچه می گوید که آنها همچنان برای کشف محتوا برای گوگل مفید خواهند بود.

مو، ادامه می دهد:

«و تا حدی، پیوندها همیشه چیزی هستند که ما به آن اهمیت می‌دهیم، زیرا باید به نحوی صفحات را پیدا کنیم. مثل این است که چگونه می‌توان یک صفحه را بدون اشاره به آن در وب پیدا کرد؟»

اما حدس من این است که با گذشت زمان، آنقدر فاکتور بزرگی مانند گاهی اوقات امروز نخواهد بود. من فکر می کنم در حال حاضر، این چیزی است که کمی تغییر کرده است.»

بحث کامل را در ساعت 13:17 در آ،ین پاد،ت Search Off The Record گوگل بشنوید:


تصویر ویژه: AlenD/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-predicts-strength-of-backlinks-ranking-factor-will-drop/470175/